اینوبینو
اینوبینو
درج عکس ملک در آگهی

ثبت آگهی املاک

در چند سال گذشته که دنیای اینترنت محدودتر بود برای فروش خانه و املاک خود در آگهی های روزنامه همشهری ملک خود را برای فروش می گذاشتید یا ملک را به مشاور املاک محله خود میسپردید.ثبت آگهی املاک.

امروزه می توان با استفاده از سایت هایی که می توان در آن ها درج و ثبت آگهی املاک انجام داد، به راحتی و در زمان کمتر ملک خود را به فروش برسانید.

به دلیل کمبود وقت و گسترده شدن اینترنت و تبلیغات بهترین راه برای فروش فوری خانه ثبت آگهی در سایت های خرید و فروش املاک است.

این آگهی ها به راحتی و بدون صرف زمان زیاد قابل دسترس همه است و بهترین راه تبلیغات ملک شما است.ثبت آگهی املاک.

راه های جذاب نوشتن و ثبت آگهی املاک

در ادامه تکنیک هایی برای افزایش بازدید آگهی املاک شما که برای بازدیدکننده جذاب باشد،

آورده ایم که با دقت بخوانید.

قرار دادن عکس ملک برای آگهی

برای درج آگهی املاک حتما از ملک حود عکس بگیرید و از عکس واقعی ملک برای جذب مشتریان و خریداران واقعی استفاده کنید.

تحقیقات نشان داده که خریداران قبل از باز کردن آگهی به مدت 20 ثانیه به عکس اگهی توجه می کنند و اگر عکس باب میل و خوشایند آن ها بود روی آگهی کلیک می کنند تا مشخصات بیشتر ملک را بدانند.

اینوبینو شهری پر از ایده های نو برای درج آگهی فروش ویلا در خدمت شماست.

مطلب پیشنهادی:

اجاره خانه در تهران و نکات قابل توجه در اجاره خانه

چگونه آگهی ملک خود را ثبت کنیم؟

جهت ثبت آگهی ملک با ثبت اطلاعات ملک کاربر برای فروش خانه خود ، فروش زمین، فروش کلنگی یا اجاره خانه مورد نظر که بعد از ثبت اطلاعات توسط کاربر، آگهی ثبت شده در سایت تایید شده و آگهی شما به نمایش در می آید.

سایت اینوبینو سامانه ای پیشرفته است که میتوانید در خصوص خرید خانه، خرید کلنگی، خرید ویلا، خرید زمین ، خریدو مستغلات، اجاره خانه و … آگهی خود را به صورت رایگان در سایت بارگذاری نماید.

در گذشته این آژانس های املاک بودند که برای خرید و فروش املاک به ما کمک می کردند اما رفته رفته با پیشرفت تکنولوژی این پیشرفت به حوزه املاک هم نفوذ کرد و در زمینه دید و بازدید برای خرید یک آپارتمان در محله ای و یا نیاز به فروش ملک یا زمین و …

دیگر صاحبان ملک و خریداران کافیست به سایت هایی مانند اینوبینو سری بزنند چه خریدار و چه فروشنده باشید.

کافیست برروی لینک ثبت آگهی ملک کلیک کنید و با پرکردن مشخصاتی از ملک می توانید آگهی ملک خود را به صورت کاملا رایگان به ثبت برسانید.

ثبت آگهی ملک چه کمکی به شما میکند؟

  • امکان ثبت رایگان آگهی ملک
  • یافتن املاک با نیاز های شما
  • صرفه جویی در زمان و رفت و آمد شما
  • خرید و فروش ملک آسان
  • صرفه جویی در هزینه

عکس آگهی باید چگونه باشد؟

  • عکس نور کافی داشته باشد و تاریک نباشد،
  • با دوربین مناسب و باکیفیت عکس برداری کنید،
  • زاویه و جهت مناسبی برای عکس انتخاب کنید، عکس واضح و باکیفیت باشد.

تیتر آگهی جذاب باشد

تیتر آگهی ملک از مهم ترین مولفه ها بعد از عکس آگهی می باشد.

براساس محتوای آگهی تیتر را بنویسید.

تنها چند ثانیه فرصت دارید که مشتری را جذب کنید تا روی آگهی شما کلیک کند و با شما تماس بگیرد تا شرایط بیشتر ملک را پرس و جو کند تا از ملک بازدید کند.

سعی کنید برای ثبت آگهی املاک براساس واقعیت بهترین تیتر آگهی را بنویسید.

نه خیلی اغراق آمیز باشد و نه دور از واقعیت تا خریدار به شما اعتماد کند و با شما تماس بگیرد.

مثلا فروش آپارتمان لوکس در بهترین لوکیشن غرب تهران

از کلمات تخصصی در حوزه املاک استفاده کنید

اکنون که مشتری با تیتر جذاب و عکس آگهی روی آگهی شما کلیک کرد، می خواهد توضیحاتی که در مورد ملک نوشته اید را بخواند.

سعی کنید از اصطلاحات تخصصی املاک برای توضیحات اگهی استفاده کنید.

هر چه توضیحات آگهی کامل تر و دقیق تر و قابل فهم تر باشد میزان تماس و زنگ خور شما بالاتر می رود.

شما می توانید راجع به موارد زیر توضیح دهید:

  • ساختمان که شمالی یا جنوبی است
  • لوکیشن دقیق منطقه و اینکه اگر در کوچه است کوچه آن چند متری است
  • اگر آپارتمان است چند طبقه و چند واحد است، طبقه چندم است
  • میزان نورگیری خانه چگونه است
  • نقشه خانه و متراژ آن چگونه است
  • چند اتاق دارد
  • چند سال ساخت است
  • پارکینگ و انباری دارد یا خیر
  • امکانات خانه را از هر لحاظ بیان کنید و…

همچنین :

  • توضیحات آگهی بیشتر از 250 کلمه نباشد که مخاطب را خسته کند
  • یا با حجم انبوهی از کلمات مواجه شود.
  • برای نوشتن و ثبت آگهی املاک از سایت های معتبر ثبت آگهی رایگان استفاده کنید
  • تا بازدیدکنندگان آگهی شما افزایش یابد.
  • خود را جای مشتری بگذارید
  • و توضیحاتی که از دید او جذاب و خواندنی و موردنیاز باشد بنویسید.
  • ملک را در همان حدی که هست توضیح دهید
  • خیلی ملک را فراتر از حدی که هست توصیف نکنید.
  • ویژگی های ملک را که قابل توجه مشتری می باشد را به صورت موردی بیان کنید و امکانات منحصر به فردی که دارد را کامل توضیح دهید.

راه های ارتباطی در دسترس را وارد کنید

شما می توانید شماره تلفن خود را وارد کنید تا با شما تماس بگیرند یا به شما پیامک دهند. شماره خود را در دسترس قرار دهید و منتظر تماس خریداران باشید.

در مورد قیمت ملک خود تحقیق کنید

اگر شما تمام موارد فوق را رعایت کردید اما هنوز تماس دریافتی نداشتید حتما قیمت بالا یا پرتی گذاشتید. قبل از ثبت آگهی املاک ابتدا در مورد قیمت محله و منطقه خود بر اساس سال ساخت و امکانات تحقیق کنید بعد قیمت بگذارید. می توانید با یک مشاور املاک در محله خود مشاوره کنید.

شما می توانید ملک خود را شامل مغازه ، زمین ، آپارتمان ، خانه کلنگی و… را برای فروش ، رهن ، اجاره و …. در سایت اینوبینو ثبت کنید تا افراد بتوانند آن را پیدا کنند.

پس از ثبت آگهی ملک، اگهی شما در صدر اگهی ها تا زمانی که فرد دیگری اقدام به درج آگهی املاک نکرده باشد، قرار می گیرد. ثبت آگهی ملک جهت خرید فروش ملک امکان پذیر است.

روش های مناسب پاسخگویی به آگهی

اگر شما یک مشاور املاک هستید که مواردی برای فروش دارید می توانید آن ها را در سایت اینوبینو آگهی کنید تا به فروش برسانید یا رهن و اجاره دهید.

یکی از تکنیک های فروش خانه در سایت های خرید و فروش و فضای مجازی این است که پس از گذشت ساعات اولیه ثبت آگهی که مشتری تماس گرفت نگویید که هنوز مورد آگهی موجود است. متراژ دقیق ملک را با یکی دو متر اختلاف ثبت کنید.

بعد از تماس به مشتری بگویید که موردی مشابه دارید و بگویید آن مورد اجاره یا فروش رفته. می توانید بگویید که این مورد بهتری است. برای این مورد وقت بازدید بگذارید و بگویید که در اولین فرصت مراجعه کند چون ممکن است مشتری دیگری تماس بگیرد و زودتر از شما ملک را بازدید کند.

آن مشتری متقاضی ملک شود و این ملک با این فرصت استثنایی از دست شما برود.

ممکن است مشتری بعد از تماس ملکی که شما اگهی کرده اید متناسب با بودجه او نباشد می توانید ملک دیگری را متناسب با بودجه یا امکاناتی که می خواهد به او پیشنهاد دهید.

حتما اگر مشتری مایل است به او کمک کنید تا در منطقه ای که می خواهد با امکانات و متراژ موردنظر و بودجه او ملکی را پیشنهاد دهید تا هم به خود کمک کنید هم به او.

مطلب پیشنهادی:

خرید خانه نوساز در تهران و راهنمای خرید

از دیگر اصول :

یکی از اصول فروشندگی مخصوصا ملک این است که نشان دهید مورد مدنظر متقاضیان دیگری نیز دارد که اگر آن ها نجنبند ممکن است از دست برود.

از دلایلی که می گوییم به گونه ای نشان دهید که ملک در ساعت اولیه روز فروش یا اجاره رفته است این است که مشتری متوجه می شود ملک مورد خوبی بوده که سریع از دست رفته و می توانید به عنوان مورد دیگری به او معرفی کنید. در این صورت باعث ترغیب مشتری برای معامله ملک می شوید.

این فنون تکنیک های فروش ملک است که حتما رعایت کنید تا ملک شما سریعتر به فروش یا اجاره رود. این مورد را به خاطر بسپارید که همیشه عرضه و تقاضا با هم رابطه مستقیم دارند.

چرا برای فروش ملک باید از این ترفند استفاده کرد؟

شما مثل بقیه مشاغل در حوزه فروش کالا باید تلاش کنید تا روی ذهن افراد تاثیر بگذارید تا رغبت کنند از شما خرید کنند. مثل بسیاری از مغازه ها که با تخفیفات یا حراجی مشتری را به داخل مغازه می شکند شما هم با این ترفند می توانید مشتری بیشتری جذب کنید.

این فنون و تکنیک ها را در حرفه مشاوره املاک تا جایی به کار ببرید که به کلاهبرداری یا دروغ و صادق نیودن در معامله منجر نشود و درستی خود را در کار حفظ کنید تا از شغل و حرفه خود رضایت کافی داشته باشید.

هرگز عیب و ایرادهای ملک را فاکتور نگیرید و آن ها را نپوشانید. با مشتری صادق باشید تا با خیال راحت از شما خرید کند و به شما برای موارد دیگر که خواست اطمینان داشته باشد. برای ثبت آگهی فروش ملک می توانید در سایت اینوبینو ثبت نام کنید تا سریعا ملک خود را به فروش برسانید یا رهن و اجاره دهید.

ثبت آگهی ملک بهترین روش برای فروش ملک

همانطور که گفتیم ثبت و درج آگهی ملک در سایت های تبلیغات اینترنتی و آنلاین از بهترین روش ها برای فروش ملک ، خانه و آپارتمان ، مغازه ، زمین و ویلا می باشد.

اگر قصد رهن و اجاره ملک ، خانه و آپارتمان ، زمین ، ویلاو مغازه خود را دارید تا بتوانید با بهترین قیمت و سریعترین زمان ممکن ملک خود را به صورت رهن کامل یا اجاره دهید در سایت نیازمندیهای اینوبینو ثبت نام کنید.

برای ثبت نام در سایت اینوبینو از طریق شماره تلفن همراه خود اقدام کنید.

سپس در پنل کاربری خود وارد شوید و روی دکمه ثبت آگهی کلیک کنید. طبق روال فوق ثبت آگهی ملک در تهران ، کرج ، البرز ، قزوین ، رشت ، شیراز ، اصفهان ، مشهد و دیگر شهرهای ایران درج کنید.

در هر نقطه و منطقه ای از ایران آگهی ملک شما را مشاهده می کنند و در صورت نیاز با شما تماس میگیرند.

با کمترین هزینه ثبت آگهی رایگان ملک می توانید خرید و فروش یا رهن و اجاره ملک ، خانه و آپارتمان ، زمین ، مغازه و ویلا را در عرض چند دقیقه انجام دهید.

نکاتی که باید در انتخاب خانه به آن توجه کرد

اینکه شما چه نوع ساختمانی را برای خود می پسندید یک انتخاب شخصی است اینکه آپارتمان دوست دارید یا ویلا ، در هر حال بهتر آن است به نکات ریزی که در ذیل آمده دقت نمایید زیرا شمارا در انتخاب بهتر کمک می کند و چیزی که با ایده آل شما همراه است را برای شما به ارمغان می آورد.

شاخص های مهم در انتخاب مسکن مناسب:

  • انتخاب محله و منطقه ی مناسب

انتخاب محله و منطقه ی مناسب احتمالا اولین گام در انتخاب خانه ی مناسب است، مناطق شلوغ و پر رفت و آمد مرکزی شهر که گاها مراکز تجاری و اداری را در خود جای می دهد موجب شلوغی و سرو صدای زیاد برای ساکنین می باشد بنابراین طبیعتا نمی تواند محیط دلچسبی برای زندگی باشد.

  • همسایه ها و فرهنگ

از نظر فرهنگی و عرفی نیز اطلاع از همسایه ها بسیار مهم است زیرا عدم تجانس گاهی مشکلاتی را به وجو می آورد. در برخی مناطق ناسازگاری فرهنگی ، قومی موجب به وجود آمدن چالش های زیادی می گردد که ممکن است به فحش، ناسزا و انواع جنجال منجر شود بنابراین تجانس فرهنگی و بحث همسایه از اهمیت زیادی برخوردار است.

  • اطلاع از قوانین 

برای خرید هر نوع ملک می توانید با مراجعه به سایت اینوبینو اطلاعات جامعی را در مورد ثبت آگهی ملک ، انواع ملک، نوع خرید و فروش و …. بدست آورید ، همچنین بهتر است از یک فرد آگاه یا حتی مشاورین املاک راهنمایی بگیرید تا قواعد و قوانین ملکی دامن گیر شما عزیزان نشود.

  • اطلاعات مربوط به ساختمان

اطلاعات مهمی که باید قبل از خرید ملک بدانیم عبارنتند :از کنتور آب ، گازریال برق و … وضعیت پارکینگ و انبار ملک در صورت وجود. همینطور بایستی از شارژ ماهانه نیز مطلع باشید.

توجه به مواد به کار گرفته شده در ساختمان و انواع برندها و شرکت های تولید کننده ی متریال ساختمانی که تاثیر فروانی می گذارد ، همانند هزینه انژی که در صورت استفاده از پنجره های دوجداره ، مصرف انرژی کمتری خواهد داشت.

توجه داشته باشید عوامل بیشمار دیگری هم هست که بهتر است برای جلوگیری از فراموشی، آنها را در کاغذی نوشته و در دسترس قرار دهید تا بتوانید این نکات مهم را در خرید خانه لحاظ نمایید.

اطلاعات ساختمان

چگونه برای ملک خود مشتری پیدا کنیم ؟

بازاریابی از طریق تبلیغات آنلاین

امروزه که دیگر در کمترین زمان ممکن و با یک کلیک ساده می توان به­ راحتی جست و جو کرد، کمتر کسی برای خرید و اجاره خانه به مراجعه حضوری مداوم و کاغذ بازی­ نیاز دارد.

بنابراین می‌­توانید سایت در زمینه درج آگهی و یا ثبت آگهی ملک و معاملات ملکی پیدا کنید و آگهی‌های خود را به صورت آنلاین همراه با عکس‌­های واقعی از ملک­‌ها، با عنوان­‌های جذاب برای آگهی، همراه با تمام راه‌­های ارتباطی از قبیل شماره تماس، Gmail  و آیدی شبکه­‌های اجتماعی، با ذکر اطلاعات دقیق و جزئیات کامل آن ملک به اشتراک گذاشته و منتشر کنید.

چرا که این نوع بازاریابی این روز­ها موجب افزایش ثبت آگهی املاک، معامله ملکی، جذب مشتری مشاورین املاک و در نهایت موجب موفقیت مشاور املاک خواهد شد.

حضور فعال در شبکه‌­های اجتماعی

تحقیقات نشان می­دهند ۵۳% کاربران ایرانی اینترنت در شبکه‌های اجتماعی فعالیت دارند.

سهم شما از این دیده شدن­‌ها و بازار پر تب و تاب شبکه­‌های مجازی برای ثبت آگهی املاک چقدر است؟

در تمام شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرم، لینکدین، یوتیوب، تلگرام، واتس اپ و … حضور داشته باشید.

چرا که عضو شدن در هر سایت و یا اپلیکیشن برای شما یک شانس محسوب می‌شود.

شما باید یک صفحه برای بنگاه مشاور املاک ساخته و موضوعاتی مانند خرید خانه در مناطق مختلف، موارد فروش، رهن و اجاره و … را به منظور افزایش معامله ملکی خود مشخص کنید و درباره تمام موضوعات، محتوا­هایی با عکس­‌های با کیفیت از خود املاک، خانه‌­ها و … با متن­‌هایی جذاب طراحی کرده و به اشتراک بگذارید.

اما نکته مهم در این فرآیند افزایش جذب مخاطب و در پی آن افزایش مشتری بیشتر مشاورین املاک، مهم­تر از آن برقراری تعامل با مخاطب خود است که باعث موفقیت مشاور املاک می­شود.

ایده طلایی در بستر فضای مجازی

یکی از بهترین روش­‌هایی که مشاورین املاک می‌­توانند در زمینه ثبت آگهی ملک و جذب مشتری کنند این است که از مخاطبان فضای مجازی خود در قالب پست و محتوای جذاب بخواهند تا عکس از خانه‌­های خود

که تمایل دارند آنها را به فروش گذاشته و یا رهن و اجاره بدهند برای مشاورین املاک فرستاده

و صفحات مجازی این مشاورین املاک عمل تبلیغات و بازاریابی را برای آن‌ها انجام دهند.

بدین شکل هم مخاطب و هم مشتری بیشتر برای مشاورین املاک را در پی خواهد داشت.

راه اندازی وبسایت

با پیشرفت تکنولوژی و توسعه موتورهای جستجو می­‌توان دسترسی سریعتری به آگهی ملک پیدا کرد.

به عبارتی محتوا نویسی یکی از ابزارهای رایگان و ساده برای افزایش مشتری بیشتر مشاورین املاک است.

همچنین نحوه دسترسی به تمام اطلاعات خود را برای مشتریان آسان سازید به طوری که تمام صفحات

مربوط به ملک دارای عکس‌های خوب و با کیفیت، تورهای مجازی و دسترسی آسان به نقشه گوگل باشد.

نقاط دسترسی مجاور و مسافت آن‌ها را نیز درج کنید. بدین شکل مشتری‌های راغب بیشتری برای دیدن موردهای فروشی

و اجاره ای به وبسایت شما مراجعه کرده و شانس تبدیل کردن یک مشتری راغب به مشتری قطعی بیشتر خواهد شد.

پس اینوبینو از طریق همگام شدن با تکنولوژی، نگارش محتوای مطابق با اهداف شما مشتری‌های راغب را جذب کرده و به عنوان یک متخصص افزایش معامله ملک و ثبت آگهی ملک شما را معرفی خواهد کرد.

بازاریابی پیامکی برای مشاور املاک خود

با خرید پنل اس ام اس ویژه املاک و استفاده از اپلیکیشن‌­های ارسال پیامک انبوه می‌توانید با یک برنامه‌­ریزی

هفتگی و یا ماهانه به روش های مختلف به بازار هدف خود پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

بازار هدف شما می‌تواند شامل ارسال پیامک به افراد یک منطقه، ارسال پیامک به تفکیک کدپستی،

ارسال پیامک به تفکیک پیش شماره، ارسال پیامک به تفکیک محله، ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت

و یا ارسال پیامک به مشاغل و اصناف مختلف (مشاورین املاک، پیمانکاران، انبوه سازان، پزشکان، وکلا و …) باشد.

اما اینوبینو میداند که متن پیامک تبلیغاتی شما باید کاملا روان بوده و کلمات جذاب و قابل تجسمی را

شامل شود به گونه‌‌ای که طبق نیاز مخاطب، اعلام آمادگی کامل خود برای مشاوره و انتخاب ملک‌­های پیشنهادی

همراه با شرایط و سلایق متعدد باشد و متن پیامک تمام راه‌­های ارتباطی (شامل آدرس، اسم املاک، شماره تماس، نام شبکه‌

های اجتماعی که شما در آن‌ها حضور دارید و یا اسم وبسایت) را در بر گیرد

سوالات متداول در مورد آگهی ملک

آیا در سایت اینوبینو می توانیم آگهی ملک خود را ثبت نماییم ؟

بله در سایت اینوبینو شما می توانید آگهی ملک خود شامل فروش و رهن و اجاره آپارتمان و زمین و خانه ویلایی خود را به طور رایگان درج نمایید

آیا در سایت اینوبینو آگهی های مربوط به ملک (رهن و اجاره و فروش )وجود دارد؟

بله شما در سایت شما می توانید آگهی های مربوط به ملک را ببینید و با آگهی دهنده تماس بگیرید .

آیا ثبت آگهی ملک در اینوبینو رایگان است ؟

بله ثبت آگهی در سایت اینوبینو به راحتی و رایگان انجام می پذیرد.

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. Hamid
    Hamid 1400-06-29 پاسخ

    ثبت آگهی املاک مطلب جالب بود.

  2. احمد
    احمد 1400-10-08 پاسخ

    چه جالب نمیدونستم که ثبت آگهی ملک هم در اینوبینو انجام میشه!

  3. rezaee
    rezaee 1400-10-18 پاسخ

    برای ثبت آگهی املاک | ثبت آگهی ملک تو سایت اینوبینو حتما اقدام کنید

  4. fateme
    fateme 1400-10-19 پاسخ

    ثبت آگهی املاک | ثبت آگهی ملک خیلی اطلاعات کاربردی داشت.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *