اینوبینو
اینوبینو
نکات خرید لوستر

نکات خرید لوستر

نکات خرید لوستر

 ممکن است قبلاً یک لوستر داشته باشید و در حال بررسی خرید لوستر دیگری باشید.  همچنین ممکن است شما به دنبال خرید اولین لوستر خود باشید اما نمی دانید از کجا شروع کنید یا چه چیزی را باید در نظر بگیرید.نکات خرید لوستر. به هر دلیلی، ما اینجا هستیم تا کمک کنیم.

 لوسترها به عنوان یکی از زیباترین و پیچیده ترین دکوراسیون داخلی شناخته می شوند که هر فرد می تواند به دارایی خود اضافه کند. چه این یک افزودنی جدید به اتاق خواب، اتاق ناهار خوری، اتاق نشیمن یا آشپزخانه باشد، می توانید مطمئن باشید که یک لوستر کمی درام می بخشد و نقطه کانونی است. در حال حاضر هزاران گزینه در بازار موجود است که هر کدام در آرایه های وسیعی از اشکال، اندازه ها و سبک ها هستند.  با این تعداد گزینه، انتخاب گزینه مناسب برای شما بسیار دشوار است. اگرچه این یک تلاش هیجان انگیز است، اما بهتر است مستقیماً به سمت خرید اولین لوستری که می بینید نپرید. در عوض، ما نکات مفیدی را برای شما ارائه کرده‌ایم که باید هنگام خرید لوستر در نظر بگیرید تا تضمین کنید که لوستر رویاهای خود را دریافت می‌کنید.

نکات خرید لوستر

1.بودجه خود را تعیین کنید

 از آنجایی که ما در مورد موضوع خرید هستیم، بهتر است ابتدا تعیین کنید که مایلید چقدر هزینه کنید. لوسترها در اشکال و اندازه های مختلف متفاوت هستند و همانطور که می توانید انتظار داشته باشید، قیمت ها نیز متفاوت است. اگر بودجه کمی برای خود تعیین کرده اید، بهتر است همه گزینه هایی را که در محدوده قیمت تعیین شده شما نیستند، فیلتر کنید. در واقع، ما با گنجاندن یک ویژگی فیلتر برای کمک به جستجو در مجموعه لوستر خود، کار را برای مشتریان خود آسان کردیم. شایان ذکر است که انتخاب گزینه ارزان‌تر همیشه به این معنی نیست که لوستر شما کوچک‌تر یا کمتر شیک خواهد بود. از طرف دیگر، اگر فراتر از آن رفته اید و بودجه بسیار بیشتری برای خود تعیین کرده اید، مجموعه بزرگتری برای انتخاب دارید. شما می توانید انتظار داشته باشید که هر چه بودجه شما بیشتر باشد، انعطاف پذیری بیشتری در انتخاب لوستر خواهید داشت.

 

مطلب پیشنهادی:

مشکلات متداول هاردهای اکسترنال

 

2.فضای اتاق را در نظر بگیرید

 در حالی که همه چیز خوب و خوب است که شما بودجه لازم برای پرداخت یک لوستر را دارید، اما آیا فضای لازم برای یک لوستر را دارید؟ هنگام انتخاب یک لوستر، مهم است که فضایی را که باید با آن کار کنید در نظر داشته باشید. در مورد آن فکر کنید؛  اگر اتاق خیلی کوچک است و یک لوستر خیلی بزرگ خریده اید، با مشکلات فضایی مواجه خواهید شد. اندازه گیری اندازه اتاق و در نظر گرفتن ابعاد آن هنگام تصمیم گیری نهایی بسیار مهم است.

نکات خرید لوستر

3.به تم طراحی خود فکر کنید

 قبل از تصمیم گیری در مورد لوستر، بهتر است به این فکر کنید که می خواهید اتاق چه تمی باشد.اکنون می توانید لوسترهایی را خریداری کنید که در طرح های مختلف – از سنتی، مدرن، امروزی و خیلی چیزهای دیگر وجود دارند. تم اتاق شما باید تاثیر زیادی بر تصمیم شما داشته باشد و دلایل واضحی دارد.  اگر قصد دارید یک تم جدید و مدرن داشته باشید، بعید است که بخواهید یک لوستر طراحی سنتی بخرید.

4.مواد لوستر و پایان

 اکنون طرح های لوستر در طیف وسیعی از مواد متفاوت است.  ممکن است با لوسترهایی روبرو شوید که با استفاده از موادی مانند برنج، فلز، کریستال و آهن طراحی شده اند. فراموش نکنید که چگونه لوستر با سایر جنبه های اتاق شما ترکیب می شود.  به این فکر کنید که مواد و رنگ های لوستر در برابر مبلمان، کاغذ دیواری و پنجره های فعلی شما چگونه به نظر می رسد.  حتی تلاش برای ایجاد هماهنگی با سایر وسایل روشنایی در داخل بسیار مهم است.

5.ارتفاع سقف

 ما به طور خلاصه به فضای یک اتاق اشاره کردیم، اما در نظر گرفتن ارتفاع سقف نیز مهم است.  ارتفاع اتاق یک عامل اساسی در تصمیم گیری یک لوستر است.  اتاق هایی که سقف بسیار بلندتری دارند برای لوسترهایی که از سقف آویزان می شوند و از سقف پایین می آیند عالی هستند.  همانطور که می توانید تصور کنید، اتاق هایی با سقف کم برای این نوع لوستر ایده آل نیستند.

 

مطلب پیشنهادی:

مالیات جدید مسکن چگونه محاسبه می شود ؟

 

 مهم است که نوری را که وارد اتاق می شود نیز در نظر بگیرید.  شما می خواهید مطمئن شوید که آن لوسترهایی که کریستال یا لامپ خالی دارند در بالاترین قسمت نصب شده اند تا از تابش خیره کننده یا بازتاب های نامطلوب جلوگیری شود.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *