اینوبینو
اینوبینو

خرید وسایل چوبی دست دوم

وسایل چوبی می تواند چیدمان و دکوراسیون خانه را زیبا کند. خرید وسایل چوبی دست دوم به دلیل این که قیمت مناسبی دارند می توانند گزینه مناسبی برای دکوراسیون منزل باشند. در مقاله امروز اینوبینو قصد داریم لوازم چوبی منزل را بررسی کنیم.

وسایل چوبی

یکی از جالب ترین و جذاب ترین موادی که در ساخت اکثر وسایل از آن استفاده می شود، چوب است. معمولاً برای ساخت وسایلی که در دکوراسیون داخلی منازل مورد استفاده قرار می گیرند، از چوب استفاده می کنند. مانند لوازم دکوری چوبی. خوبی استفاده از وسایل چوبی در منزل این است که می تواند نشاط موجود در طبیعت را به افراد تزریق کند و آن حس طراوت و شادابی را در محیط ایجاد کند. در واقع استفاده از آن‌ها ( وسایل چوبی) در منزل باعث می‌شود تا یک آرامش بخصوصی به محیط منزل و افراد ساکن آن انتقال یابد. علاوه بر آن مزیت هایی که وسایل چوبی دکوری در منزل باعث می‌شود که خانه شما گرما و صمیمیت بیشتری را در خود داشته باشد. در منزل می توان در اشکال مختلف از چوب ها استفاده کرد. برای مثال:

می توان به عنوان کف پوش خانه و همچنین کمد، مبلمان و وسایل تزئینی چوبی، از چوب ها استفاده کرد. به همین دلیل است که در دکوراسیون داخلی منازل، از چوب به عنوان یکی از پرکاربرد ترین المان ها یاد می شود.

خرید وسایل چوبی دست دوم

خرید وسایل چوبی دست دوم

برخی از وسایل چوبی کار کرده، کیفیت خود را تا حدودی می توانند حفظ کنند. این وسایل به دلیل این که از آن ها استفاده شده است و اصطلاحاً به آن ها دست دوم می گویند، از قیمت کم تری نسبت به وسایل نو و کار نمرده دارند. به دلیل اینکه کیفیت آن ها نسبتاً خوب است و همچنین از قیمت مناسبی برخوردار هستند، از لحاظ اقتصادی و تزئینی می توانند خیلی خیلی مفید باشند.

 

مطلب پیشنهادی:

فروشگاه لوازم خانگی بوش

 

ویژگی های لوازم دکوری چوبی

در واقع هر چیزی که از چوب باشد، تمامی آن چه که بر روی آن می نشینید یا وسایل خود را بر روی آن قرار می دهید یا از آن ها به عنوان تزئین خانه خود استفاده می کنید؛ همه و همه جزئی از لوازم دکوری چوبی محسوب می شوند.

این وسایل دکوری چوبی یک سری خصوصیات و ویژگی هایی دارند که با توجه به آن ها می توانند به خانه شما ویژگی های خاصی بدهند که دیگر کالاها قادر به انجام آن نباشند.
این خصوصیات عبارتند از:

  • بسیار بادوام اند
  • نگهداری از آن‌ها بسیار ساده است
  • با گذشت زمان ارزشمند تر می‌شوند
  • قابل بازیافت هستند
  • حس آرامش‌بخشی به افراد می‌دهند
  • طرح چوب طبیعی جذابیت بصری دارد
  • با محیط‌زیست سازگاری دارند

خرید وسایل چوبی دست دوم

انواع دکوری های چوبی

کنسول چوبی

کنسول ها میز هایی هستند که می شود گفت طول زیادی نسبت به دیگر میز ها دارند و در کنار دیوار ها قرار می گیرند. می توانید از کنسول های چوبی به عنوان یکی از وسایل دکوری چوبی منزلتان استفاده کنید.
قادر خواهید بود تا اشیاء دکوری و ارزشمند خود را بر روی آن ها قرار دهید. با توجه به این که برخی از کنسول ها کشو دار یا کمد دار هستند، شما می توانید وسایل خود را در کشو و یا کمد های آن ها بچینید. همچنین کنسول ها در برخی موارد می توانند نقش پوششی داشته باشند. برای مثال قسمتی از منزل را که نمی خواهید در دید عموم باشد و افراد نتوانند آن قسمت را ببینند، آن قسمت را می توانید در پشت کنسول ها مخفی کنید. در بعضی مواقع طراحی برخی از کنسول‌ها بسیار ظریف و ساده است و از آن‌ها به عنوان تکمیل بخشی از دکوراسیون منزل استفاده می‌شود. بعضی از افرادی که به دنبال لوازم عتیقه و ارزشمند هستند و همچنین به دکوراسیون و وسایل آنتیک نیز علاقه مند اند، این امکان برای آن ها وجود دارد که از کنسول های چوبی قدیمی و با ارزش به‌ عنوان لوازم دکوری چوبی منزل خود استفاده کنند. همچنین با قرار دادن ظروف گرانبهای قدیمی و عتیقه‌ خود بر روی آن ها، جلوه‌ بی‌نظیری به خانه‌ خود ببخشند.

میز و صندلی چوبی

اگر چیدمان منزل خود را با استفاده از مبلمان، به صورت کلاسیک تزئین کرده اید پس حتماً به یک دست میز و صندلی غذاخوری هم احتیاج داری. ما توصیه می‌کنیم که از یک میز و صندلی غذاخوری ساده چوبی به عنوان لوازم دکوری چوبی استفاده کنید. با این کار هم می توانید از کاربرد های آن بهره ببرید و هم فضا و چیدمان منزل خود را بیش از حد شلوغ نکنید.
در نتیجه با استفاده از این نوع وسایل می توانید از پس چالش طراحی دکوراسیون داخلی منزل، بر بیایید.

 

مطلب پیشنهادی:

تخت ملامینه بهتر است یا ام دی اف

 

خرید وسایل چوبی دست دوم

میز تلویزیون چوبی

یکی از وسایل چوبی که در تمامی منازل وجود دارد و جلوه‌ی خاصی نیز به منزل می‌بخشد میز تلویزیون چوبی است. تلوزیون های پهن امروزی را می توان بر بروی میز تلوزیون های چوبی عریض قرار دهید.
با این کار می توانید فناوری مدرن را با طراحی کلاسیک تلفیق کنید و از آن لذت ببرید. این امکان برای شما وجود دارد که بتوانید قفسه هایی را هم در کنار میز تلوزیون هایتان قرار دهید. یکی از ویژگی هایی که میز تلوزیون های چوبی دارند این است که می توان با قرار دادن قفسه در کنار آن ها، نیاز به داشتن کتابخانه برای فضای پذیرایی و اتاق نشیمن را بر طرف کرد. اگر منزل کوچکی دارید، می توانید کتاب ها و لوازم دکوری خود را درون این قفسه ها بچینید.

ساعت چوبی

به طور کلی ساعت‌ها یکی از لوازم دکوری پر اهمیت هستند و ضروری است تا با دکوراسیون خانه شما هماهنگ باشند.
در نتیجه اگر منزل شما فضای چوبی دارد بهتر است تا از ساعت‌های چوبی در آن استفاده کنید و از آن لذت ببرید.

خرید وسایل چوبی دست دوم

جالباسی و جاکلیدی چوبی

لوازم دکوری چوبی مورد استفاده در منزل می‌توانند در کنار قابلیت تزئینی خود کاربردهای بسیاری نیز داشته باشند. بعضی از انواع این وسایل های پرکاربرد ، می توان به جالباسی‌ها و جا کلیدی‌های چوبی اشاره کرد. این وسایل چوبی هم بسیار پر کاربرد هستند و هم جلوه‌ی بخصوصی دارند. امید است که مقاله « خرید وسایل چوبی دست دوم » مفید بوده باشد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. Asma
    Asma 1400-08-05 پاسخ

    بهترین سایت برای فروش وسایل دست دوم👌🏻

  2. سینا
    سینا 1400-08-06 پاسخ

    واقعا خرید وسایل چوبی دست دوم از اینجا راحت و عالیه

  3. نورا
    نورا 1400-08-11 پاسخ

    خرید وسایل چوبی دست دوم می تونه خیلی به نفع خانواده باشه البته که باید سالم باشه

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *