اینوبینو
اینوبینو
خرید ماشین ظرفشویی دوو

خرید ماشین ظرفشویی دوو

خرید ماشین ظرفشویی دوو

خرید ماشین ظرفشویی دوو و خرید ماشین ظرفشویی بوش و خرید ماشین ظرفشویی ال جی خدمات آگهی رایگان اینوبینو است.

ماشین ظرفشویی به طور کلی دو نوع رومیزی و ایستاده دارد. ماشین ظرفشویی رومیزی برای خانواده هایی که کمتر آشپزی میکنند. و یا جمعیت کمتری دارند کاربردی تر است. اما در خانواده های بزرگتر که بیشتر هم آشپزی میکنند. بهتر است از ماشین ظرفشویی با ظرفیت زیاد استفاده کرد. دوو نیز انواع ماشین ظرفشویی 12 نفره، 14 نفره و 15 نفره را دارد. ماشین ظرفشویی دوو به صورت هوشمند سیستم را عیب یابی میکند، موتور دایرکت درایو دارد. و به امکاناتی چون سیستم شستشو با نصف ظرفیت، سیستم تاخیر زمان شستشو و سیستم خشک کن مجهز شده است.

برای بررسی تجهیزات و قیمت ظرفشویی دوو و خرید هر یک از مدلهای این برند میتوانید. از اطلاعات این صفحه استفاده نمایید و با کلیک بر روی مدل و یا تصویر محصول مورد پسندتان، آنرا سفارش دهید.فروشگاه انتخاب سنتر به عنوان تخصصی ترین مرکز فروش لوازم خانگی ، انواع محصولات دوو را با گارانتی معتبر و پایین ترین قیمت بازار به فروش می رساند. قیمت ها به صورت روزانه بروزرسانی میشوند میتوانید. جهت خرید بهتر و اطلاع از از قیمت ها و مقایسه قیمت نمایندگی های فروش در ایران قیمت محصولات ظرفشویی دوو مورد نظر را بررسی کرده.  و با رضایت بیشتر خرید خود را انجام دهید.

ماشین ظرفشویی دوو

ماشین ظرفشویی یکی از لوازم برقی است. که در سایزها و ابعاد مختلفی طراحی شده و در بازار موجود می باشد. این دستگاه ها دارای قفسه های و سبد های مختلفی بوده و معمولا برای جای ظروف جای مشخصی دارند. ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-M1411 یکی از انواع ماشین ظرفشویی موجود در بازار است. که ویژگی های بسیار استاندارد و مناسبی داشته. و می توانید برای ظروف ۱۴ نفر از آن استفاده کنید. اگر قصد خرید این دستگاه از لوازم خانگی را دارید، با سایت چی بخرید همراه شوید تا شما را با ویژگی های آن بیشتر آشنا کنیم.

مطلب پیشنهادی:

خرید خرد کن برقی

برای خرید ماشین ظرفشویی بهتر است به سراغ برندهای به نامی همچون دوو، اسنوا، بوش و ال جی بروید. ماشین ظرفشویی مدل های رومیزی و ایستاده را میتوانید در میان محصولات این برندها بیابید. قیمت ماشین ظرفشویی به میزان ظرفیت، تعداد برنامه‌های شستشو و میزان مصرف انرژی بستگی دارد. قیمت ظرفشویی دوو در میان این برندها مناسب تر به نظر میرسد. در میان محصولات دوو نیز قیمت ظرفشویی دوو با توجه به تجهیزات، امکانات و رتبه مصرف انرژی متفاوت است. برای مطلع شدن از این مشخصات می‌توانید به انتخاب سنتر سر بزنید و قیمت ماشین ظرفشویی های مختلف را مقایسه کنید و ظرفشویی مناسب خود را سفارش دهید.

خرید ماشین ظرفشویی دوو

ماشین ظرفشویی دوو

این برند کره‌ای هم مانند سایر محصولات ساخت این کشور طرفداران زیادی دارد. بنا به نظر کاربران قدرت شست‌وشوی این ماشین بالاست و از استحکام خوبی در قسمت بدنه و قطعات برخوردار است. خدمات پس از فروش آن مناسب است و قیمت آن هم با توجه به کارایی که دارد مناسب و مقرون‌به‌صرفه است. از جمله نقاط ضعفی که برای آن گفته شده، سبدهای شست‌وشوی آن است که سبد مخصوص قاشق و چنگال ندارد و در مدل رومیزی آن هم دوش آب‌فشان بالا تعبیه نشده است. درباره سروصدای این دستگاه می‌توان گفت مانند برند بوش چندان بی‌صدا نیست، اما صدای آن قابل‌تحمل است. به‌طور کلی این برند رضایت کاربران را جلب کرده است.

خرید ماشین ظرفشویی ال جی

دیگر آن روزها گذشت که صبر می‌کردید ماشین ظرفشویی پر شود. تنظیمات «نصف ظرفیت» با داشتن انعطاف‌پذیری بسیار بیشتر، به شما این امکان را می‌دهد که ظروف را فقط در قسمت پایین پر کرده و بشویید. بدین ترتیب، با استفاده از نصف ظرفیت می‌توانید در زمان و انرژی صرفه‌جویی کنید و به راحتی از داشتن ظروفی تمیز در هر زمان بهره‌مند شوید.گزینه «بهداشتی» را می‌توان با برنامه‌های خاصی فعال کرد تا همه چیز به‌طور بهداشتی تمیز شود. این گزینه مرحله آبکشی نهایی را طولانی‌تر می‌کند و دمای آب را تا 70 درجه سانتیگراد بالا می‌برد، که همین امر امکان شستشوی عمیق‌تر را فراهم می‌نماید و باکتری‌ها و میکروب‌ها را نابود می‌کند. بنابراین استفاده از ظروف، کارد و چنگال و وسایل آشپزی همیشه بی‌خطر است.

برند ال‌جی یکی از برندهای موردعلاقه ایرانی‌هاست. با وجود اینکه ال‌جی کمتر از سایر مدل‌های نام‌برده در بالا رضایت کاربران را جلب کرده است، اما تنوع مدل‌ها و بخصوص طراحی زیبا و خلاقانه ماشین ظرفشویی ال‌جی همچنان طرفداران زیادی دارد. خدمات پس‌ازفروش و شست‌وشوی خوب از ویژگی‌های این ماشین ظرفشویی است.

مطلب پیشنهادی:

تعمیرکار اجاق گاز

خرید ماشین ظرفشویی ال جی

ماشین ظرفشویی ال جی

از جمله ایراداتی که کاربران به آن اشاره کرده‌اند، داشتن سروصدای زیاد، طولانی‌بودن زمان شست‌وشو و خش انداختن روی ظروف است که خش انداختن روی ظروف تقریبا در همه برندها دیده می‌شود. این مشکل که بسیاری از افراد آن را از نقص ماشین می‌دانند، در واقع به‌دلیل بی‌کیفیت‌بودن ظروف است که ماشین‌های ظرفشویی برای آنها چاره‌ای ندارند.

یکی دیگر از بهترین ماشین ظرفشویی های موجود در بازار در سال 2020 ماشین ظرفشویی الجی مدل XD88NS است. این برند کره ای که سالهاست در تولید لوازم خانگی با کیفیت پیشتاز است، این بار با ظرفوشویی جدید خود بار دیگر در تولیدات لوازم خانگی انقلاب کرده است. از جمله مهم ترین ویژگی های بهترین ماشین ظرفشویی برند الجی عبارتند از:

  • طراحی زیبا
  • در دو رنگ طوسی و سفید
  • ظرفیت 14 نفره
  • برچسب انرژی A+++
  • قابلیت شستشو با نصف ظرفیت
  • مجهز به سیستم ضد عفونی ظروف

خرید ماشین ظرفشویی بوش

یکی از مزایای مهم ماشین ظرفشویی بوش طراحی متنوع آن است .درماشین های ظرفشویی بوش در کنار اهمیتی که به کیفت داده می شود به طراحی و ظاهر آن ها نیز توجه ویژه ای می شود . ماشین های ظرفشویی بوش دارای طرح های متنوعی است که برای هر آشپزخانه ای با هر سبکی مناسب است.

از دیگر مزایای ماشین ظرفشویی بوش برنامه های متنوع شستشو آن می باشد. شما می توانید از 13 برنامه شستشو در ماشین ظرفشویی بوش استفاده کنید که شامل شستشوی قوی 70 درجه ، شستشوی خودکار 35-45 درجه ،  شستشوی خودکار 45-65 درجه ، شستشوی خودکار 65-75 درجه ، شستشوی سوپر 60 درجه ، شستشوی اقتصادی 50 درجه ، شستشوی شبانه 50 درجه ، شستشوی سریع 45 درجه ، شستشوی سریع 65 درجه ، شستشوی ظروف شیشه ای 40 درجه ، شستشوی اولیه ، شستشوی سریع 20 دقیقه ای و شستشوی نرمال 65 درجه  استفاده کنید. بعضی از مدل های ماشین ظرفشویی بوش دارای امکان شستشو با تاخیر نیز می باشند که می تواند شستشو را تا 24 ساعت تاخیر انجام دهد. ماشین ظرفشویی بوش دارای گزینه های شستشوی بسیار متنوعی است که شما می توانید برای شستو آن ها را انتخاب کنید مثل درخشش اضافه و تصفیه کردن و تمامی امکاناتی که به راحتی کار با انواع ظرفشویی بوش میتوان داشت.

bosch

ماشین ظرفشویی

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، تنوع ماشین های ظرفشویی هم افزایش یافته است. که می‌توان با کمی بررسی بهترین ماشین ظرفشویی بازار را خریداری کرد. ماشین های ظرفشویی باعث راحتی در شستشو، مصرف آب کم و میزان پاک کنندگی قوی می‌شوند. که توانسته‌اند. طرفداران بسیاری پیدا کنند. در اینجا چند نکته برای خرید ماشین ظرفشویی (Dishwasher) گفته می‌شود که می‌تواند به شما عزیزان در خرید بهترین ماشین ظرفشویی کمک زیادی نماید. تا انتهای این مطب با ما همراه باشید.

نکته دوم که باید برای خرید بهترین ماشین ظرفشویی به آن توجه داشت، ظرفیت ماشین ظرفشویی می‌باشد. که این ویژگی باید با توجه به تعداد اعضای خانواده باشد. در ماشین های ظرفشویی رومیزی از تعداد ۲ تا ۱۲ نفر می‌باشد که برای خانواده های کم جمعیت مناسب‌تر و جاگیری کمتری دارد.

برای پیدا کردن برندهایی که به احتمال زیاد برای مدت زمان طولانی تری مردم را راضی نگه داشته اند نظرات بیش از 2300 استفاده کننده از ماشین ظرفشویی را با معیارهایی مثل سهولت استفاده، عملکرد، قابلیت اطمینان و رضایت کلی بررسی کرده ایم.

یک ماشین ظرفشویی خوب علاوه بر کیفیت و قدرت شستشوی خوب باید به گونه ای طراحی شده باشد که استفاده از آن برای مصرف کننده ساده باشد. تنظیمات پیچیده، دکمه های زیاد، سبدهایی که چیدن ظروف در آن ها سخت و عصبی کننده باشد و … از عواملی هستند که می تواند باعث نارضایتی مصرف کننده باشد. بهترین ماشین ظرفشویی دارای بدنه بسیار محکم و تنظیمات ساده و راحت می باشد.

همین حالا با شماره تلفن نمایندگی دوو و خرید ماشین ظرفشویی بوش و خرید ماشین ظرفشویی ال جی  خدمات آگهی رایگان اینوبینو است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *