اینوبینو
اینوبینو
خرید خردکن برقی

خرید خرد کن برقی

خرید خرد کن برقی و فروش خرد کن برقی ، قیمت خرد کن برقی همین حالا آگهی رایگان را ثبت نمایید.

فروش خرد کن برقی

خردکن ها از آن دسته از وسایلی در آشپزخانه ها محسوب می شوند. که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند، عده ای از خرد کن ها برای خرد کردن سبزیجات ها استفاده می کنند و عده ای هم هستند. که برای خرد کردن خشکبار و ادویه جات ها از آنها استفاده می کنند. حتی برخی هم هستند. که با خرد کن ها نوشیدنی و یا اسموتی تهیه می کنند که ، خلاصه این که بگم براتون خردکن ها کاربرد بسیار متنوعی دارند. و جزو آن وسایلی به شمار می روند که چندین کار متفاوت را انجام می دهند ،پس چه بهتر است. که برای خرید این محصول شگفت انگیز دست روی برترین برندها بگذاریم. و بهترین مدل خرد کن را خریداری کنیم. حال سوالی که وجود دارد این است که خردکن چه مارکی خوبه بخرم ؟

قطعا انتخاب بین انواع بهترین مارک ها و مدل های خرد کن ها کار سختی خواهد بود. بنابراین ما در اینجا قصد داریم تا بهترین مدل های خرد کن های برقی را برسی کنیم. و به علاوه پرفروش ترین خرد کن ها را هم معرفی کنیم .

سوالات متداول خوردکن برقی

بهترین مارک خردکن برقی کدام است؟

برندهای معتبری همچون فیلیپس، مولینکس، بوش و پارس خزر به تولید خردکن می‌پردازند. که در این مطلب پرفروش های هر برند معرفی شده ست.

قیمت دستگاه خردکن برقی چقدر است؟

قیمت دستگاه خردکن با توجه به هر برند متفاوت است، اما در حال حاضر با مبلغی بین 700 تا 2ت می توانید خردکن تهیه کنید.

آیا خردکن همان دستگاه یک،دو،سه است؟

بله، به دلیل عملکرد دستگاه به آن یک دو سه هم گفته می شود، اما امروزه بیشتر به نام خردکن معروف است.

پرفروشترین خردکن برقی بازار کدام است؟

اگر فروشگاه دیجی کالا را ملاک قرار دهیم، خردکن ناشناخته نانیوا پرفروش ترین است، ما این پرفروش بودن به خاطر قیمت کم آن است، دقت کنید که پرفروش ها لزوما بهترین نیستند، باید بین بهترین ها پرفروش ها را پیدا کرد.

سرعت دستگاه خردکن

سرعت موتور، یکی از موارد مهمی است که در خرید این محصول مورد توجه قرار می‌گیرد. بهترین خردکن‌های موجود در بازار قابلیت تنظیم سرعت داشته و شما با تعیین سرعت دستگاه، ابعاد مواد غذایی را تحت کنترل خود قرار می‌دهید.

تعداد تیغه‌ها

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها در خرید خردکن تعداد تیغه‌هاست، مخصوصاً اگر کاربرد شما برای سبزی و صیفی‌جات باشد. چراکه اغلب خردکن‌های موجود در بازار دو یا سه تیغه هستند و این مسئله باعث می‌شود تا بخشی از مواد در ابتدا و یا انتهای محفظه خردکن سالم باقی بماند. بنابراین بسته به عملکرد شما این نکته می‌تواند تا حدودی مهم جلوه کند.

ابعاد محفظه

این‌که جمعیت خانواده شما چند نفر باشد می‌تواند در انتخاب نوع خردکن اثرگذار باشد. چراکه هرچه جمعیت یک خانواده بیشتر باشد بایستی محفظه خردکن بزرگ‌تر بوده تا ضمن افزایش سرعت کار از چندباره کاری جلوگیری گردد.

مطلب پیشنهادی:

تعمیرکار اجاق گاز

قابلیت شست و شو

یکی دیگر از مسائلی که هنگام خرید بهترین خردکن برقی بایستی به آن توجه کرد، جداسازی لوازم جانبی دستگاه از یکدیگر و امکان شست و شوی آن‌هاست. برخی خردکن‌ها قابلیت جداسازی نداشته و به مرور زمان بدنه داخلی و خارجی آن، کدر و بدبو خواهد شد. همچنین از آنجایی که این دستگاه با وسایل خوراکی سرو کار دارد بهتر است قابلیت شست و شو با مواد ضدعفونی کننده را داشته باشد.

خرید خردکن برقی

در اینجا به بررسی چند برند معروف خردکن برقی می پردازیم. همین حالا با آگهی رایگان در اینوبینو نیازهای آشپزخانه خود را رفع نمایید.

خردکن بوش

فروش خردکن برقی

در میان لوازم خانگی بوش، خردکن بوش مدل MMR 15A1 بسیار محبوب بوده که این محصول با دو تیغه مجزا برای میکس و خرد کردن طراحی شده است. تیغه اصلی این محصول برای خرد کردن گوشت و سبزیجات است؛ اما تیغه دوم تیزتر است و برای خرد کردن یخ مناسب خواهد بود. بنابراین از این خرد کن می‌توانید به عنوان میکسر هم استفاده کنید. این محصول حدود 2 کیلوگرم وزن دارد و مخزن آن با حجم 1.5 لیتر باعث شده تا طراحی سبک و جمع و جوری داشته باشد.

مولینکس

مولینکس

با شنیدن نام این برند شاید به اسم چرخ گوشت مولینکس می‌افتید. اما این برند در تولید تجهیزات آشپزخانه و لوازم برقی آشپزخانه بسیار قوی عمل کرده است. محصول دیگر از این برند خردکن مولینکس مدل DPA1 بوده که با یکی از قدرتمندترین موتورهای بازار طراحی شده است. اگرچه موتور این محصول توانمند و قوی است اما پایه‌های لاستیکی زیر ظرف خردکن از لغزش و حرکت آن جلوگیری می‌کنند.

خردکن آیسن

قیمت خردکن برقی

اگر به حجم مخزن خردکن اهمیت می‌دهید خردکن آیسن مدل IE-CH 191 با گنجایش 1.8 لیتری برای شما مناسب خواهد بود. این دستگاه به سبب تیغه چهار پره‌ خود قدرت زیادی در خرد کردن دارد؛ خصوصا اگر بخواهید. میزان زیادی سبزیجات را خرد و ریز کنید.

خردکن فیلیپس

خرید خردکن برقی

خب اگر خرید غذاساز فیلیپس می‌تواند هزینه بیشتری برایتان داشته باشد می‌توانید. خردکن برقی آن را تهیه کنید. خردکن فیلیپس سری Viva Collection مدل HR1398 علاوه بر قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی امکان گرم کردن. در مایکروویو نیز دارد. در این محصول دو جفت تیغه ضد زنگ قرار دارد. که برای خرد کردن و میکس کردن مناسب هستند.

خرد کن فلر

فروش خردکن برقی

خردکن فلر مدل CH 501 یک وسیله کوچک و جمع‌وجور ولی بسیار کارآمد است. که عملکرد ساده‌ و آسانی دارد. یک ظرف از جنس پیرکس مقاوم با گنجایش 800 میلی‌لیتر که امکان خرد کردن بسیاری از مواد را برای شما فراهم می‌کند. نیروی محرکه‌ی این وسیله در سر آن قرار دارد که به‌صورت یک درپوش روی ظرف قرار گرفته و به‌راحتی با فشردن دکمه‌ی بزرگ روی آن فعال می‌شود. تا زمانی که این موتور نیروی محرکه روی ظرف قرار نگیرد. هیچ عملیاتی انجام نمی‌شود. و خطری شما را تهدید نمی‌کند.

مطلب پیشنهادی:

تعمیر لوازم خانگی در منزل | تعمیر لوازم برقی

خردکن فیلیپس

خرید خردکن برقی

خردکن فیلیپس مدل HR 1399 دستگاهی کوچک، قدرتمند و کاربردی است. این دستگاه خردکن مخزنی با حجم مناسب از جنس شیشه دارد. که تیغه‌های استیل ضدزنگ و تیز دستگاه در آن نصب می‌شوند. با گذاشتن در یا درواقع همان موتور دستگاه روی ظرف، تیغه‌ها درگیر قدرت موتور شده. و با فشار دادن قسمت بالایی در که به‌عنوان دکمه عمل می‌کند. به چرخش در می‌آیند. این خردکن قابل‌استفاده برای ریز کردن مواد غذایی مختلف مانند انواع سبزیجات و پیاز، مغزها و حتی گوشت است.

قیمت خرد کن برقی

این روزها وقتی برای خرید ابزارهای آشپزخانه به فروشگاه‌ها مراجعه می‌کنید. انواع و اقسام گجت‌های مختلف با کارایی‌های متفاوت در مقابل شما قرار می‌گیرد. بعضی از آن‌ها به‌قدری شبیه هم هستند. یا کارایی‌های عجیب و غریبی دارند که مشتری برای انتخابشان سردرگم می‌شود. برای همین بهتر است. که این ابزارها را بشناسید و باتوجه به نیازها و اولویت‌هایتان چند وسیله‌ی ضروری‌تر را تهیه کنید. یکی از ابزارهای جالبی که شاید چندان به چشم نیاید اما می‌تواند یک همراه عالی در آشپزی باشد خرد کن است. خرد کن‌ها در انواع دستی و برقی موجود هستند. اما خردکن برقی با قابلیت‌هایی مانند سرعت بیشتر، خسته نکردن کاربر و توان بالاتر قطعاً در اولویت است. یک خردکن برقی خوب را می‌توانید. به عنوان سبزی خرد کن استفاده کنید و برای خرد کردن انواع صیفی جات و حتی گوشت و مرغ به کار ببرید. این روزها بسیاری از خردکن‌ها مجهز به تیغه‌ی مخصوص خردکردن یخ هستند که مزیت بزرگی به‌حساب می‌آید، مدل‌هایی هم وجود دارند. که در کنار خود ابزارهای جانبی‌ای مانند رنده برقی هم دارند. همچنین مدل‌هایی را می‌توانید. پیدا کنید. که ترکیب آسیاب و خردکن هستند.

ممکن است به هر دلیل در خرید خرد کن به دنبال ارزان ترین گزینه باشید، ارزانترین خردکن موجود در بازار ایران قطعا مربوط به خردکن های ایرانی می باشد، در مورد طیف قیمتی خردکن برقی های ایرانی می توان گفت که ارزان ترین آن ها از 490 هزار تومان شروع می شود و تا 3 ملیون تومان هم ادامه دارد.

ارزانترین خوردکن بازار

در ادامه ارزان ترین نوع موجود در بازار را به شما معرفی می کنیم:

خردکن فوما مدل FU491:

قیمت خرد کن برقی

  • یک خردکن ارزان قیمت ایرانی با کیفیت که تک کاره هم هست.
  • این خردکن در طراحی ظاهر قدیمی خود را حفظ کرده و صرفا جهت خرد کردن مواد خوراکی کاربرد دارد.
  • اما به دلیل تولید داخل بودن از خدمات پس از فروش مناسبی برخوردار است.
  • البته شما می توانید با پرداخت مبلغ بیشتری از گزینه های مناسب تری هم بهره مند شوید
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *