اینوبینو
اینوبینو

تعمیرکار ماشین لباسشویی سامسونگ | تعمیرکار لباسشویی سامسونگ

ما با تعمیر کار ماشین لباسشویی سامسونگ و تعمیر کار لباسشویی سامسونگ در خدمت شما هستیم. ما برای تعمیر کار ماشین لباسشویی سامسونگ،  تعمیر کار لباسشویی سامسونگ در سایت ثبت آگهی و نیازمندیهای رایگان اینوبینو خدمتی از ماست.

برای عیب یابی در حین تعمیر لباسشویی در منزل بهتر است نگاه ساده‌تری داشته باشید، مثلاً این که آیا برق به وسیله می‌رسد یا نه؟ سپس در صورت وجود برق به قسمت مداری آن می‌پردازیم. که اگر برق به طور کامل به وسیله می‌رسد. دلیل این مشکل از کجا خواهد بود؟ چرا ماشین لباسشویی کار نمی‌کند؟ در چنین حالتی احتمالا مشکل کمی پیچیده‌تر است. و بهتر است به قطعات تأمین آب مراجعه شود. و از تا خوردن شیلنگ آب و یا هرز شدن شیر آب اطمینان حاصل شود.

_____________________________________

بیشتر بخوانید:

 ارزانترین ماشین لباسشویی ایرانی 

خرید ماشین ظرفشویی دوو

 تعمیر لباسشویی در کرج

_____________________________________

راهنمای عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی

همانطوری که گفتیم، ماشین لباسشویی ها پیچیده هستند.

از آنجاییکه ماشین لباسشویی کارهای زیادی می کند، عیب یابی آن از تعمیرش سخت تر خواهد بود.

پس انتخاب باخودتان است. به تعمیرکار زنگ بزنید، یا خودتان مشکل را حل کنید.

اولین راه تعمیر هر نوع وسیله ی الکتریکی این است که ساده به آن نگاه کنید، مثل به برق زدن آن وسیله.

اگر همه چیز درست کار کرد، میتواند مشکل از فیوز یا مدار باشد. هر کدام از این موارد تعمیرش بسیار ساده است.

ولی اگر ماشین به اندازه کافی برق بگیرد، ولی کار نکند، دیگر زمانش است که متوجه بشوید مشکل پیچیده تر است.

بعد از کنترل برق  ورودی، دومین چیزی که باید بررسی کنید،تامین آب است.

ببینید که هر دو شیر آب باز باشد و شلنگها بدون هیچ تاب خوردگی ای کشیده شده باشد.

اگر لباسشویی دکمه ی ذخیره آب داشت، ببینید که حتما این دکمه زده شده باشد .

اگر مشکل از تامین برق و آب نبود، باید از تعمیرکار ماشین لباسشویی سامسونگ کمک بگیرید.

در غیر اینصورت :

حال اگر مشکل به این سادگی ها نبود باید به مرحله تمیز کاری و تعمیر ماشین لباسشویی پرداخت.

که به دلیل رسوب حاصل از آب و مواد شوینده در قسمت تخلیه ماشین لباسشویی

بعضاً باعث بوی بد لباس‌ها و ماشین لباسشویی می‌شود، برای حل این مشکلات ساده

می‌توان با ترکیب آب و سرکه و جوش شیرین این مشکل را حل کرد.

به طوری که قبل این که بخواهیم لباسی را در ماشین لباسشویی بشوییم.

ماشین را روی دور شستشو کند. گذاشته تا مواد و رسوبات توسط محلول ساخته شده شما از بین روند.

_____________________________________

بهتر بخوانید:

فروش لوازم خانه و نکات مهم آن

خرید لوازم خانگی برقی دست دوم

اگهی تعمیرات لوازم منزل

_____________________________________

تعمیر کار ماشین لباسشویی سامسونگ

ما با تعمیر کار ماشین لباسشویی سامسونگ و تعمیر کار لباسشویی سامسونگ در خدمت شما هستیم.

ماشین لباسشویی امروزه به عنوان پر استفاده ترین وسیله برقی در هر خانه ای مورد استفاده می‌باشد. و در واقع کمتر خانه ای یافت می شود. که امروزه بدون ماشین لباسشویی باشد، تعمیر ماشین لباسشویی و خرابی ماشین لباسشویی خود یک معضل بسیار بزرگی است. که فکر مشتریان را به خود درگیر خواهد کرد زیرا تعمیرات ماشین لباسشویی توسط خود افراد کاری بسیار دشوار می باشد. و قطعا باید به یک متخصص تعمیرات ماشین لباسشویی مراجعه نمایند.

تعمیر لباسشویی یکی از نیازهای اصلی افراد می باشد زیرا خرابی این وسیله باعث صرف وقت زیاد جهت شستشوی البسه با دست می‌شود. و این موضوع بسیار زمان بر و البته خسته کننده خواهد بود، در چنین شرایطی افراد مجبور هستند. هزینه‌های زیادی را بپردازند. تا ماشین لباسشویی را به تعمیرگاه برده تا تعمیر کند.

_____________________________________

حتما بخوانید:

فروش ماشین لباسشویی | فروش ماشین لباسشویی دست دوم

ثبت آگهی وسایل آشپزخانه

لوازم منزل

_____________________________________

تعمیر لباسشویی سامسونگ

اما متخصصان ما این مشکل را حل نموده‌اند و با ارائه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در منزل این نیاز مشترکین و مشتریان خود را به نحوی احسن برطرف نموده اند. تعمیر لباسشویی سامسونگ توسط متخصصان اینوبینو  به این گونه است. که ابتدا کاربران هنگام تماس با متخصصان مشکل خود را مطرح می‌کنند. در صورت جزئی بودن مشکل کاربران را راهنمایی خواهند شد تا بدون هیچ دغدغه و هزینه ای مشکل به طور کلی برطرف شود. اما در صورتی که نیاز به حضور متخصص باشد تکنسین های ما سریعاً خود را به محل مورد نظر رسانده. و بدون حمل کردن محصول از منزل سعی در تعمیرات ماشین لباسشویی مورد نظر خواهند کرد. ارائه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در منزل توانسته بزرگترین مشکل و دغدغه افراد یعنی حمل و نقل را برطرف نماید.

_____________________________________

مطالب مرتبط:

چگونه میتوانیم وام خرید کالاهای اساسی و لوازم خانگی بگیریم ؟

با خرید لوازم دست دوم اون چیزی که فکرشم نمی کردی بخر !

خرید لباسشویی استوک

_____________________________________

تعمیر کار لباسشویی سامسونگ

یکی از نکات مهم در تعمیرات ماشین لباسشویی علاوه بر پیدا کردن تعمیرگاه مجاز تعمیر لباسشویی ، که بهتر است رعایت شود، عدم جابجایی بیش از حد و بدون احتیاط است که باعث آشیب دیدگی قطعات می شود

و می تواند خسارات بیشتری به بار آورد و هزینه بیشتری برای شما به همراه داشته باشد.

بیشتر بدانید : برای تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ چکار کنیم؟
یکی از مزایای ویژه تعمیرگاه مجاز اینوبینو، تعمیرات ماشین لباسشویی در محل و منزل از اولویت های انجام خدمات است.

در صورتی که امکان تعمیر لباسشویی در محل وجود داشته باشد تعمیرکاران تعمیرات دستگاه شما را انجام خواهند داد.

خیلی خوب تعمیر کار ماشین لباسشویی سامسونگ و تعمیر کار لباسشویی سامسونگ در خدمت شما!

این است تعمیر کار ماشین لباسشویی سامسونگ و تعمیر کار لباسشویی سامسونگ در سایت ثبت آگهی و نیازمندیهای رایگان اینوبینو در خدمت شماییم.

تعمیر کار ماشین لباسشویی سامسونگ | تعمیر کار لباسشویی سامسونگ

تعمیرکاران ماشین لباسشویی ما در اینوبینو تمام برندهای ماشین لباسشویی در بازار را با تخصص بالا و با قطعات اورجینال به بهترین شکل ممکن تعمیر می کنند. و گارانتی تعمیرات 180 روزه تقدیم شما خواهند کرد، تکنسین های ما در تلاشند تا قطعات را تعمیر کنند. تا هزینه تعمیر لباسشویی شما کاهش یابد. و در صورتیکه به هیچ وجه قطعه قابل تعمیر نباشد. آنگاه با قطعه کاملاً اورجینال تعویض می گردد.

شعار مجموعه تعمیر لوازم خانگی اینوبینو مشتری مداری و رضایت مشتریان می باشد. و با تلاش زیاد سعی داریم این شعار را محقق کنیم.

_____________________________________

بیشتر بدانید:

خرید چای ساز | فروش چای ساز

فروش لوازم خانه و نکات مهم آن

خرید لوازم خانگی برقی دست دوم

_____________________________________

بهترین تعمیر کار ماشین لباسشویی سامسونگ

ما خودمان را بهترین و قابل اعتمادترین تعمیرگاه لباسشویی در تهران میدانیم. این خود ستایی نیست. چون ما با ده ها تکنسین حرفه ای و با تجربه تعمیرات ماشین لباسشویی در چهار مرکز شرق، غرب، شمال و جنوب تهران و با گارانتی خدمات انجام شده آماده تعمیر لباسشویی شما با هر برند و مدلی در استان تهران هستیم .

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در تهران توسط اینوبینو به این صورت است که بعد از ثبت درخواست شما چه به صورت تلفنی یا آنلاین، ما در کمترین زمان ممکن نزدیکترین تعمیرکار و متخصص را جهت تعمیر ماشین لباسشویی به محل شما اعزام می کنیم و تمام تلاشمان این است که هزینه تعمیر ماشین لباسشویی شما با کمترین مبلغ ممکن انجام شود.

داشتن ماشین لباسشویی در خانه یک وسیله ضروری و امری طبیعی است. به محض مشاهده مشکلی در ماشین لباسشویی خود ، بلافاصله برای تعمیر ماشین لباسشویی خود برنامه ریزی کنید تا خطر آسیب به لباسشویی و یا مشکلات اضافی را کاهش دهید.

این که آیا ماشین لباسشویی شما به خوبی آب را تخلیه نمی کند، و یا به خوبی نمی چرخد و یا فقط روشن نمی شود، اینوبینو می تواند خدمات معمولی یا کار تعمیر ماشین لباسشویی اضطراری را برای شما ارائه دهد تا ماشین لباسشویی شما مانند روز اولش شروع به کار کند.

تعمیر کار ماشین لباسشویی

امروزه ماشین لباسشویی یکی از وسایل اساسی هر خانه ایست که تمامی لباسها و پارچه های ما را سریع و بهینه می شوید. بنابراین در صورت خرابی و بروز مشکل در کارکرد نرمال آن، زندگی روزمره ما دچار اخلال می شود. بسیاری از افراد برای استفاده از بهترین لباسشویی های موجود، به سراغ برندهای خارجی گران قیمتی همچون ال جی، سامسونگ و بوش می روند. اما حتی لباسشویی های برند نیز بالاخره دچار خرابی و مشکل خواهند شد. اگر لباسشویی تان خراب شده اجازه ندهید لباسهای کثیف بر روی هم تلنبار شوند، بلافاصله جهت تعمیر لباسشویی و جلوگیری از تشدید مشکل آن اقدام کنید.

_____________________________________

جالب است بدانید:

فروش لوازم خانه و نکات مهم آن

خرید لباسشویی ال جی

خرید لوازم خانگی برقی دست دوم

_____________________________________

متخصصین اینوبینو آماده تعمیر لباسشویی شما

لباسشویی نیز همانند تمامی ماشین های دیگر به مراقبت احتیاج دارد و گاها نیز دچار مشکل می گردد. آنچه در این زمان بسیار مهم است، سپردن لباسشویی به تعمیرکار متخصص است. که در زمان کوتاه و به صورت اصولی قادر به رفع مشکل دستگاه و بازگرداندن. آن به شرایط عملکرد باکیفیت خود باشد. این امر خصوصا برای لباسشویی های برند خارجی مصداق می یابد. که ریسک خسارت آنها بسیار بالا است.

اینوبینو با بیش از صدها متخصص تعمیرات لباسشویی، بیش از هزاران مورد تعمیرات لباسشویی را در کارنامه خود دارد. متخصصین مجرب ما در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات ماشین لباسشویی خدمات خود را در سریعترین زمان و برطبق اصول استاندارد تعمیرات لباسشویی برای تمامی برندها، مدلها و ظرفیت های لباسشویی ارائه می نمایند. کیفیت خدمات ارائه شده با ارائه گارانتی معتبر محرز می گردد. و علاوه بر آن، تمامی نگرانی های شما با بیمه دستگاه در طول تعمیرات آن برطرف می گردد.

ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی برقی هست که دیگه تصور زندگی بدون اون ممکن نیست! شاید این جمله کمی اغراق‌آمیز باشه، اما حقیقته؛ و درست به همین علت، ممکنه خیلی زود دچار خرابی و مشکل بشه. با توجه به قیمت بالای خرید یک ماشین لباسشویی جدید، بهترین کار، تعمیر و رفع ایرادهای اونه. اما برای پیدا کردن یک تعمیرکار مجرب و مطمئن باید چی‌کار کرد؟! یا اگر نیاز به تعمیر لباسشویی سامسونگ داشتید، بهترین کار کدومه؟!

تعمیر کار ماشین لباسشویی سامسونگ | تعمیر کار لباسشویی سامسونگ

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در محل

قطعا جابجایی و حمل ماشین لباسشویی دشوار میباشد ، علاوه بر آن با هزینه ها و اتلاف وقت همراه است .

تعمیر ماشین لباسشویی در بسیاری از موارد در همان مرحله اول قابل رفع میباشد ، مگر در موارد خاصی که نیاز به تعمیرات الکترونیکی یا نیاز به تراشکاری داشته باشد .

درصورت خرابی برد الکترونیکی تعمیرکار ، مجاز یه باز کردن برد و سیم کشی برای تکمیل مراحل تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ میباشد .

همچنین تعویض بلبرینگ ها ، شفت ، سه نظام نیاز به تراشکاری دارد ، اگر در صورت خرابی این قطعات دیگ توسط تراشکار ماهر تعمیر نشود به زودی درخواست تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ تکرار خواهد شد .

تعمیر ماشین لباسشویی یکی از موضوعات درد سرساز است. که اگر به موقع اقدام نشود مجبور می شوید، زحمت شستشن لباس ها را خودتان به جان بخرید! تعمیرات ماشین لباسشویی در زمانی که دستگاه به مشکل برمی خورد. امری جدی است! اما برای سرویس ماشین لباسشویی باید چه مواقعی اقدام نمود؟ شاید لباسشویی شما روشن نمی شود! یا شستشوی لباس ها با لرزش و صدای زیاد همراه است، شاید هم لباس هایتان بدون هیچ مشکلی شسته شده،

منتها درب ماشین لباسشویی باز نمی شود! این موارد ممکن است. در هر زمانی باعث دردسر شود. منتها برای تعمیر کردن ماشین لباسشویی از چه تعمیرکار و سرویسکاری استفاده کنید، حرف اول و آخر را در تضمین دستگاه شما می زند.

معرفی سایت تبلیغات رایگان در اینترنت ، در سایت اینوبینو ممکن می باشد.

_____________________________________

اطلاعات تکمیلی:

خرید ماشین لباسشویی نو و دست دوم

 فروش ماشین لباسشویی

خرید تلویزیون ایکس ویژن

_____________________________________

شایع ترین عیب های لباسشویی در اینوبینو

عیب 1: ﺑﺎ چرخش وﻟﻮم ﺗﺎﯾﻤﺮ ماشین لباسشویی، دستگاه روﺷﻦ نمی‌شود.

  1. ﭘﺮﯾﺰ ﺑﺮق ﻧﺪارد.
  2. دوﺷﺎﺧﻪ و ﯾﺎ ﮐﺎﺑﻞ راﺑﻂ ﻣﻌﯿﻮب ﺷﺪه است.
  3. ﺑﺮق از ﺗﺮﻣﯿﻨﺎل وارد ﮐﻠﯿﺪ اﺻﻠﯽ ﻧﺸﺪه است.
  4. ﮐﻠﯿﺪ ﺧﺮاب اﺳﺖ.
  5. رابط‌ های ﻣﯿﮑﺮوﺳﻮﺋﯿﭻ ﻗﻄﻊ شده اند و ﯾﺎ ﻣﯿﮑﺮوﺳﻮﺋﯿﭻ ﺧﺮاب اﺳﺖ.
  6. معیوب بودن هیدوراستات

ﻋﯿﺐ 2: علت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی یا علت نیامدن آب داخل لباسشویی

  • درب ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺑﺎز اﺳﺖ.
  • ﻣﯿﮑﺮوﺳﻮﺋﯿﭻ ﺧﺮاب اﺳﺖ.
  • ﻫﯿﺪرواﺳﺘﺎت ﺧﺮاب اﺳﺖ.
  • برد الکترونیکی لباسشویی خراب است.
  • پمپ لباسشویی خراب است.
  • سیم‌های راﺑﻂ ﺑﯿﻦ ﮐﻠﯿﺪ ﺗﺎﯾﻤﺮ لباسشویی، ﻣﯿﮑﺮوﺳﻮﺋﯿﭻ، ﻫﯿﺪرواﺳﺘﺎت و ﺷﯿﺮ ﻗﻄﻊ ﺷﺪه اند.
  • خرابی شیر ورودی آب

_____________________________________

بهتر است بدانید:

نظافت ساختمان اداری

استخدام آبدارچی

ثبت آگهی استخدام

_____________________________________

ﻋﯿﺐ 3: لباسشویی ﻋﻤﻞ آبگیری را ﺑﻪ اﺗﻤﺎم رﺳﺎﻧﺪه، اﻣﺎ عملیات ﺑﻌﺪی اﻧﺠﺎم نمی‌شود.

ﻋﯿﺐ 4: لباسشویی مرتباً در ﺣﺎل آبگیری اﺳﺖ و ﻋﻤﻞ آبگیری ﻗﻄﻊ نمی‌شود.

ﻋﯿﺐ 5: از ﻣﺎﺷﯿﻦ لباسشویی در ﺣﺎل ﮐﺎر آب ﻧﺸﺖ می‌کند.

نشت آب از ماشین لباسشویی بسیار شایع است. این مشکل می تواند با توجه به محل دقیق نشت آب، دلایل مختلفی داشته باشد و لذا راهکارهای متفاوت برای رفع نشتی آب.

عیب 6: علت برق داشتن بدنه لباسشویی

  • بخش های مختلف لباسشویی را از جهت نشتی آب بررسی کنید.
  • سیم ارت یا سیم اتصال به زمین لباسشویی باید به درستی متصل شده باشد.
  • سیم کشی های الکتریکی و اتصالات و فیش های برق ماشین لباسشویی را بررسی کنید.
  • کابل برق و دو شاخه و پریز برقی که لباسشویی به آن متصل است را بررسی کنید
  • علت برق داشتن بدنه لباسشویی می تواند به دلیل ایراد در موتور و اتصال موتور به بدنه باشد.
تعمیرکار ماشین لباسشویی سامسونگ

چه چیزهایی را نباید داخل ماشین لباسشویی انداخت ؟

  1. سکه و لباسهایی که دارای قطعه فلزی هستند را داخل ماشین نیندازید. زیرا اشیای فلزی علاوه بر احتمال آسیب رساندن به ماشین لباسشویی، احتمال دارد پمپ تخلیه را نیز خراب کنند، و نیاز به تعمیرکار ماشین لباسشویی سامسونگ دارید.
  2. از انداختن لباسهایی که آغشته به لکه های آتش زا هستند جدا خوددرای کنید، زیرا احتمال دارد باعث اتش سوزی و انفجار دستگاه گردد.
  3. مو و کرک بر روی لباسها را قبل از انداختن به ماشین بردارید، زیرا آنها فیلتر پمپ تخلیه را مسدود می کنند و نمی گذارند آب ماشین تخلیه شود.
  4. از ریختن لباسهای کوچک مانند جوراب اجتناب کنید. زیرا داخل دریچه ها و حتی شلنگ های تخلیه ماشین گیر کنند و مجبور به تماس با تعمیر کار لباسشویی سامسونگ شوید.
  5. سعی کنید لباسهای ضد آب را با دست بشویید، به دلیل اینکه به خاطر حالت ضد آب بودنشان، آب درون لباس پر می شود و احتمال دارد به دستگاه آسیب برساند.

_____________________________________

دانستنی های مفید:

نظافت ساختمان

استخدام سرایدار ویلا

آگهی استخدام

_____________________________________

همچنین :

  1. استفاده از مواد شوینده بیش از حد، باعث ایجاد مشکل می کند و می تواند علاوه بر اینکه به مرور زمان سبب ایجاد بوی بد در ماشین کنند، باعث خرابی واشر دور درب نیز می گردند.
  2.  لباسها را بیش از توان و ظرفیت ماشین درون دیگ نریزید، زیرا کم کم هم به فنر دیگ آسیب می رسانند و هم به بلبرینگ دستگاه.
  3. لباس ها یا پارچه های خیل ظریف و نازک که چفت دوزی ، ملیله دوزی یا برودری دوزی شده اند نباید در ماشین لباس‌ شویی شسته بشوند چون که در حرکات ماشین می تواند به این گزینه ها صدمه بزند. آرایش های حساس و خیلی ظریف این امکان را می دهد که در داخل لباس‌ شویی در تماس با زیپ و دکمه و غیره لباس های دیگر پاره و کنده شوند.
  4. اگر تصمیم دارید چیزی که می خواهید در لباس‌ شویی بیندازید ، حیطه ایی برای حرکت داخل محفظه ندارد این کار را نکنید ، چون تمیز نخواهد شد. زیرا به گردش چرخان لباس‌ شویی نیز آسیب جدی می زند. و توصیه می شود اگر خودتان امکان شستشویی وسایل های بزرگ را ندارید آنها را به خشکشویی بسپارید.

سرویس کاران در اینوبینو آماده ارائه بهترین کیفیت و معرفی متخصص ترین تعمیر کار لباسشویی سامسونگ  و تعمیر ساید بای ساید سامسونگ  و نمایندگی فروش قطعات جاروبرقی سامسونگ می باشند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *