اینوبینو
اینوبینو
اسپری فیکس آرایش چیست؟

اسپری فیکس آرایش چیست؟

اسپری فیکس آرایش چیست؟ در سایت اینوبینو

 

شاید با خود بگویید اسپری فیکس آرایش چیست؟ وقتی برای میکاپ کردن خود کامل وقت گذاشتید ومی خواهید ماندگاری داشته باشد.

چه برای یک روز کاری یا  ده ساعته یا یک  مهمانی و رقصیدن بروید، ماندگاری آرایش شما مورد آزمایش قرار خواهد گرفت.

  متخصصان زیبایی و آرایشگران اهمیت پرایمرها را توصیه می کنند، اما اسپری های فیکس کننده آرایش می توانند به همان اندازه مفید و مهم باشند.

این اسپری ها که روی آرایش شما اعمال می شوند، به حفظ همه أقلام آرایش در جای خود کمک می کنند.  بهترین کار، استفاده از این اسپری های فیکس کننده ساده است، بنابراین اضافه کردن این محصول به لوازم آرایش و زیبایی خود توصیه می شود.

مطلب پیشنهادی:

شرایط قولنامه ملک

روش استفاده از اسپری فیکس آرایش چگونه است؟

۱- بطری اسپری خود را تکان دهید.  اسپری های مختلف حاوی مواد مختلفی هستند و بسیاری از آنها حاوی موادی هستند که می توانند در ته بطری ته نشین شوند.  برای اطمینان از مخلوط شدن این مواد، چند تکان ملایم به بطری خود بدهید.  لازم نیست آن را به شدت تکان دهید – فقط به اندازه ای که همه مواد داخل آن مخلوط شود.

۲- پس از آرایش کامل ،تمام صورت  خود را اسپری کنید.  بطری را شش تا هشت اینچ از صورت خود دور نگه دارید.  شما می خواهید کل صورت خود را یکنواخت کنید، بنابراین نباید آن را از نزدیک اسپری کنید.  چند بار صورت خود را اسپری کنید تا از پوشش کامل و یکنواخت آن  مطمئن شوید.

 اسپری فیکس آرایش ، روی لایه بالایی آرایش مانند برنزه کننده، سایه چشم و رژگونه بهتر عمل می کند.  اگر می خواهید پرایمر و کانسیلر خود را در جای خود نگه دارید، قبل از استفاده از پرایمر روی صورت خود استفاده کنید.  اسپری های پرایمر و فیکس کننده را می توان با هم استفاده کرد.

 یکی از راه‌های اطمینان از پوشش کامل این است که اسپری فیکس کننده را به شکل «X» روی صورت خود اسپری کنید و سپس دوباره به شکل «T» روی صورت خود اسپری کنید.

۳- بگذارید اسپری به طور طبیعی خشک شود.  هنگامی که اسپری فیکس کننده  خود را اسپری کردید، اجازه دهید تا  صورت شما  خشک شود.  زمان زیادی طول نمی کشد تا پوست شما اسپری را جذب کند.  اسپری را در جایی روی صورت خود نمالید یا مخلوط نکنید، چون در این صورت ممکن است آرایش خود را بهم بریزد.

اسپری فیکس آرایش چیست؟

چگونه می توانم آرایشم را با دوام تر کنم؟

 عوامل زیادی وجود دارند که از همان ابتدای روتین مراقبت از پوست شروع به ماندگاری آرایش شما می کنند.  پوست خود را کاملاً تمیز و آماده کنید تا مطمئن شوید که سطح صاف و تمیزی برای چسبیدن آرایش خود دارید.

  سپس، پرایمر را انتخاب کنید که با پوشیدن طولانی مدت متناسب با نیازها و رنگ پوست شما باشد.  پس از اتمام استفاده از بقیه آرایش خود، مقداری اسپری فیکس کننده را اسپری کنید تا همه چیز به خوبی در تمام طول روز محافظت شود.

اسپری های فیکس آرایش چگونه کار می کنند؟

 اسپری های فیکس کننده آرایش برای محافظت از پوست طراحی شده اند و در عین حال این  اطمینان را به شما می دهند آرایش شما  تا حد امکان ماندگاری دارد.  این کار مانع از لغزش و سر خوردن  آرایش  در طول روز می شود.

اسپری فیکس آرایش چیست؟

چگونه اسپری فیکس آرایش خود را انتخاب کنیم؟

 یک محصول ساده مانند اسپری فیکس آرایش  انواع مختلفی وجود دارد که، بسته به نیاز و ترجیحات شما می توانید از بین آنها انتخاب کنید.  به عنوان مثال، برخی از اسپری های فیکس آرایش می توانند ظاهر آرایش را از مات به شبنمی تبدیل کنند و یا بلعکس عمل کنند و مات تر شوند،

اگر مطمئن نیستید که باید به مات برسید یا شبنم،  اسپری تنظیم کننده ای را انتخاب کنید که برای نوع پوست شما مناسب باشد.  برای مثال، انواع پوست‌های خشک می‌توانند یک اسپری مرطوب‌کننده اضافی مانند اسپری فیکس آرایش 3 در 1 آرایشی و بهداشتی  با آب نارگیل را انتخاب کنند.  اگر پوست چرب دارید، به دنبال یک اسپری مات باشید که چربی اضافی صورت شما را کاهش دهد،  .  در نهایت، پوست‌های حساس باید به سراغ گزینه‌های ملایم تری  بروند

مطلب پیشنهادی:

مهارتهای ادمین شبکه های اجتماعی

نکته آخر

اسپری فیکس خود را در طول روز چند بار استفاده کنید و همچنین آن را داخل کیف خود قرار دهید و به همره داشته باشد،تا هر زمان که خواستید بتوانید از آن استفاده کنید.

اگر چنانچه آرایش خود را تمدید کردید، دوباره از اسپری فیکس آرایش استفاده کنید.

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. سارا
    سارا 1401-12-08 پاسخ

    ارایش بدون اسپری فیکس نمیشه اصلا👌

  2. مانی
    مانی 1401-12-10 پاسخ

    بهترین برند اسپری فیکس آرایش چیست؟

  3. آرزو
    آرزو 1401-12-20 پاسخ

    محتوای اسپری فیکس آرایش چیست؟ مفید و خوب بود

  4. مونا
    مونا 1402-01-04 پاسخ

    بسیار مطلب مفیدی بود ممنون از اینو بینو

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *