اینوبینو
اینوبینو
اجاره ماشین عروس

اجاره ماشین عروس

.اجاره ماشین عروس و نکاتی که باید در هنگام انتخاب ماشین و عقد قرارداد باید موردتوجه قرار گیرد، موضوعی است که اینوبینو در این مقاله به آن پرداخته است.

چرا انتخاب ماشین عروس اهمیت دارد

بدون شک مهمترین و خاطره انگیزترین اتفاق برای هرکسی مراسم ازدواج خودش است که دوست دارد با شکوه هرچه تمام برگزار شود. برای ثبت یک مراسم بیادماندنی به هماهنگی های محتلفی از جمله تالار و دیجی نیاز است. اما المان مهمتر از این دو، تهیه ماشین لوکس است چرا که در روز عروسی تمرکز همه مهمان ها به سمت عروس و داماد هست و قرار است عروس و داماد با این ماشین راهی خانه رویاهایشان شوند.

برای انتخاب ماشین عروس باید به فاکتورهای مختلفی از جمله ماشین عروس با راننده و بدون راننده، مدل ماشین،رنگ ماشین و تزیین و گل آرایی توجه کرد. هریک از این موارد با توجه به نوع برنامه ریزی و تداراکات مراسم عروسی شما می تواند متفاوت باشد. با توجه به موارد گفته شده در این مقاله قصد داریم به شما کمک کنیم تا بتوانید خودرویی که با برنامه ریزی مراسم شما همخوانی دارد را اجاره کنید.

در ادامه به شرح کوتاهی از هریک از فاکتورهای دکر شده میپردازیم که آشنایی کلی پیدا کنید و سپس شرایط و ضوابط اجاره ماشین عروس را نیز شرح می دهیم. پس در این مقاله با ما همراه باشید.

 

فاکتورهای انتخاب ماشین عروس

اجاره ماشین عروس با راننده یا بدون راننده

اگر برنامه عروسی فشرده ای دارید و همه کارهای عروسی را دقیقا به همان روز موگول کرده اید ممکن است به حدی خسته شوید که دیگر نای رانندگی کردن را نداشته باشید که در این حالت بهتر است ماشین عروس با راننده انتخاب شما باشد. اما گاهی ممکن است شما برنامه ویژه تری داشته باشید و عروس بخواهد پشت فرمان بنشیند و به یک خاطره تعریف کردنی مبدل شود که در این صورت ماشین بدون راننده گزینه مناسب شماست. چهار قدم تا انتخاب ماشین عروس متناسب با برنامه هایتان فاصله دارید:

مراحل انتخاب ماشین عروس

مرحله اول: با توجه برنامه ریزی که برای عروسی انجام داده اید باید انتخاب کنید که ماشین عروس با راننده میخواهید یا بدون راننده

مرحله دوم: بعد از این مرحله نوبت به انتخاب مدل ماشین می رسد.

اگر ماشین عروس کلاسیک و فانتزی مدنطر شما باشد بهتر است به سبک قدیمی ها، آقای راننده شخصا مسولیت رانندگی شب عروسی را به عهده بگیرند!. اما اگر میخواهید در مراسم عروسی بقولی سنگین و رنگین باشید و رسمی رفتار کنید در این حالت ماشین عروس با مدل های جدید و راننده شخصی به شما پیشنهاد می شود.

مرحله سوم: نوبت به انتخاب رنگ ماشین می رسد که معمولا شامل سه رنگ مشکی، سفید و نوک مدادی است. البته اگر ماشین فانتزی انتخاب شما باشد رنگ های دیگری مانند قرمز و آبی و سبز نیز اضافه شود.

مرحله چهارم: زمان انتخاب گل آرایی و تزیین ماشین است که این مرحله هم با توجه مدل لباس و آرایش عروس خانم انجام می شود.

اگر انتخاب شما ماشین عروس بدون راننده باشد همینجا کار تمام است! اما اگر ماشین عروس با راننده بخواهید یک مرحله اضافه تر دارید که از قضا باید ذقت زیادی برای آن خرج کنید که مطمعن شوید قرار است یک شب خاطره انگیز رقم بخورد.

مرحله پنجم: میزان کاربلد بودن راننده شماست. راننده باید آرامش کافی داشته باشد و به خودش مسلط باشد که حتی اگر عروس و داماد بخاطر هندل کردن هیجانات این روز مهم بدخلقی کردند، راننده بتواند با صبوری اوضاع را کنترل کرده و با پلی کردن آهنگ های خاص بتواند زوج مراسم را سرحال بیاورد.

 

مدارک مورد نیاز برای اجاره ماشین عروس

شرایط و ضوابط اجاره خوپرو با توجه به خدماتی که دریافت میکنید متفاوت است. قانون خاصی در این باره وجود ندارد و این سیاست شرکت اجاره دهنده است که تعیین میکند چه مدارکی لازم است. اما به طور کلی برای اجاره ماشین به مدارک هویتی و تضمینی نیاز دارید. مدارک هویتی: شامل کارت شناسایی و گواهینامه معتبر می باشد. مدارک تضمینی: در واقع مدرک ضمانت کننده خودرو است که شما به وسیله این مدارک به شرکت تضمین می دهید که خودروی آن ها را سالم و با شزایط اولیه تحویل می دهید. در بیشتر شرکت هایی که در این حیطه فعالیت می کنند مدارک مورد نیاز به قرار زیر است

  • تحویل چک یا سفته به ارزش کل خودرو
  • تحویل سند ملکی به ارزش 5 درصد خودرو
  • به امانت گذاشتن طلا و سکه به ارزش 5 درصد خودرو

ذکر این نکته هم ضروری است که در برخی شرکت ها اگر ماشین بدون راننده انتخاب کنید و آسیبی به خودرو وارد شود هزینه آن بر عهده شما می باشد. اما اگر با راننده کرایه کرده باشید شرکت هزینه را تقبل می کند.

 

نکات ضروری هنگام اجاره ماشین عروس

اجاره ماشین عروس

توجه و رعایت نکات زیر هنگام اجاره ماشین عروس برای حفظ آرامش شما و جلوگیری از عواقب احتمالی ضروری است:

  • از سلامت خودرو اطمینان حاصل کنید
  • ساعت دقیق دریافت و تحویل خودرو را در قرارداد ذکر کنید
  • از موسسات خوشنام و معتبر خودرو اجاره کنید
  • قیمت شرکت های مختلف را مقایسه کنید
  • یک بیمه نامه کامل با پوشش تمام حوادث را به قرارداد ضمیمه کنید
  • اگر ماشین با راننده انتخاب شما است برنامه هایتان را با شرکت و راننده در میان بگذارید

 

قیمت اجاره ماشین

 

قیمت اجاره ماشین با توجه به نوع سرویس دریافتی و ساعت کرایه متفاوت است. اما به طبع ماشینی که انتخاب می کنید هرچقدر خاصتر و لوکس تر باشد باید هزینه بیشتری در ازای آن پرداخت کنید. همچنین به طور معمول از ساعت 9 صبح الی 12 شب یعنی به مدت 15 ساعت میتوانید خودرو را در اختیار داشته باشید. البته ساعت استفاده از خودرو قابل مذاکره است و میتوانید آن را افزایش دهید.

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. میعاد
    میعاد 1402-01-09 پاسخ

    واقعا مقاله خوبی بود اجاره ماشین عروس ممنون اینوبینو

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *