اینوبینو
اینوبینو
معروف ترین برندهای گوشی موبایل

معروف ترین برندهای گوشی موبایل

امروزه تنوع برندهای موبایل در بازار ایران گسترش یافته است. در این مقاله قصد داریم پرفروش ترین و معروف ترین برندهای گوشی موبایل را بررسی کنیم تا اطلاعات بیشتری برای خرید یا فروش گوشی موبایل داشته باشید.

دلایل زیادی برای معروف شدن یک برند وجود دارد. بیشتر افراد به دنبال امکانات فوق العاده و زیاد گوشی موبایل به همراه قیمت مناسب هستند که برندی با این قابلیت ها احتمال معروف تر شدن بیشتری دارد.

توجه به قابلیت های گوشی بستگی به نیاز و سلیقه شما دارد. بعضی ظاهر شیک و جنس بدنه مقاوم تری دارند، بعضی ها کیفیت دوربین بالایی دارند که شما باید با توجه به بودجه و نیاز خود آن را انتخاب کنید.

بیشتر بدانید : راهنمای خرید گوشی دست دوم

در ادامه معروف ترین برندهای گوشی موبایل در بازار ایران را نام خواهیم برد تا با اطلاعات خوب و کافی اقدام به خرید گوشی موبایل کنید.

پرفروش ترین و معروف ترین برندهای گوشی موبایل

گوشی موبایل هواوی

یکی از پرفروش ترین و معروف ترین برندهای گوشی موبایل هواوی است. هواوی یک شرکت چینی است که در کوتاه مدت با عرضه گوشی های باکیفیت و به صرفه ظرفداران زیادی پیدا کرده است. بعضی از محصولات هواوی از سرویس های گوگل تحریم شده اند ولی با این حال به دلیل طراحی زیبا و کیفیت خوب و قیمت مناسب مشتریان زیادی دارد.

از پرفروش ترین گوشی‌های هواوی باید به مدل اقتصادی Y5 2019 و میان رده‌های Nova 5T و Y9s اشاره کرد. هواوی Nova 5T پردازنده‌اش را از پرچمدارهای میت ۲۰ پرو و پی ۳۰ پرو به ارث برده و با ۸ گیگابایت رم از عهده اجرای سنگین‌ترین برنامه و بازی برمی‌آید. Y9s هم به واسطه طراحی خاص جلوه‌ای لوکس را برایتان به ارمغان می‌آورد.

یکی از پرفروش ترین و معروف ترین برندهای گوشی موبایل سامسونگ است. شرکت سامسونگ تا چند دهه قبل از نظر کیفیت خیلی حرفی برای گفتن نداشت ولی با این فروش در سال در جهان طرفداران زیادی دارد که بسیار معروف شده است. گلکسی برندی است که گوشی های سامسونگ تحت آن در بازار عرضه شده است.

اصلی‌ترین مزیت گوشی های سامسونگ نمایشگرهای با کیفیت سوپر امولد است. پرچمدارهای شرکت سامسونگ در دو سری گلکسی S و نوت عرضه شده و میانرده‌ها و مدل‌های اقتصادی هم شامل خانواده‌های گلکسی A و M می‌شود.

پرفروش‌ترین موبایل‌های جدید سامسونگ در بازار ایران دو مدل اقتصادی گلکسی A10s و A20s هستند.

در مورد گوشی لاکچری ورتو بیشتر بدانید : گوشی موبایل ورتو

گوشی موبایل اپل

یکی از پرفروش ترین و معروف ترین برندهای گوشی موبایل اپل است. اپل یکی از برندهای خاص در مدل های گوشی در بازار جهان می باشد. سازنده گوشی های اپل شرکت آمریکایی است که از تکنولوژی های به روز دنیا استفاده می کند. سیستم عامل این گوشی آی او اس است که با بقیه گوشی های بازار متفاوت است.

نمی شود از فهرست برند پرفروش موبایل در بازار ایران سخن گفت و به اپل اشاره نکرد. این برند خوشنام و محبوب نیازی به معرفی ندارد و سال‌هاست با سیستم عامل خاص iOS در برابر مدل‌های اندرویدی قدرت‌نمایی می‌کند. هرچند قیمت بالا خرید مدل‌های جدید آیفون را کمی دور از دسترس کرده اما کماکان مزایایی مثل دوربین قدرتمند، اجرای روان برنامه‌ها و کارایی بالا عاشقان اپل را به سوی خرید مدل‌های مختلف آیفون سوق می‌دهد.

گوشی موبایل شیائومی

یکی از پرفروش ترین و معروف ترین برندهای گوشی موبایل شیائومی است. شرکت سازنده گوشی موبایل شیائومی چینی است. تا چند سال گذشته بسیاری از افراد اسم برند شیائومی را نشنیده بودند. طی چندین سال محصولاتی باکیفیت بالا و قیمت مناسب بسیار در بین مردم در بازار ایران معروف و شناخته شده است. قیمت پایین و کارایی بالای محصولات شیائومی باعث شد دیگر فروشندگان هم از عرضه محصولات گران قیمت دست برداشته اند. ردمی نوت ۸ پرو، از پرفروش ترین گوشی‌های بازار ایران محصول شرکت شیائومی است.

 

گوشی موبایل آنر

یکی از پرفروش ترین و معروف ترین برندهای گوشی موبایل آنر است. آنر یک برند جانبی برای گوشی‌ موبایل هواوی بود اما به دلیل استقبال مشتریان هواوی تصمیم گرفت آنرا به زیرمجموعه ای جدا مبدل سازد. گوشی موبایل آنر یکی از گوشی های جوان پسند با قیمت مناسب است که تمرکز اصلی شرکت آنر روی آن است و به خاطر حضور رسمی در ایران معمولا محصولاتشان از پشتیبانی و خدمات پس از فروش قابل قبولی برخوردار است. از محبوبترین محصولات آنر در ایران باید آنر 9X اشاره کرد که در کنار طراحی خاص و دوربین باکیفیت و خاص، از پردازنده قدرتمندی هم بهره می‌برد.

گوشی موبایل نوکیا

یکی از پرفروش ترین و معروف ترین برندهای گوشی موبایل نوکیا است. برند نوکیا نامی آشنا است که یادآور روزهایی است که گوشی هوشمند هنوز در بازار رواج نداشته نبود و N73 بر بازار حکومت می‌کرد. این روزها گوشی موبایل نوکیا دوباره به بازر آمده و سعی می کند با گوشی های هوشمند معروف با تکنولوژی های روز رقابت کند.

برندهای دیگری نیز در بازار موجود است که سعی کردیم معروف ترین برندها از نظر کیفیت و قیمت را برای شما توضیح دهیم. برای خرید و فروش گوشی موبایل در سایت اینوبینو جستجو کنید تا بتوانید متناسب با بودجه و هزینه خود بهترین و ارزانترین یا معروف ترین گوشی موبایل را خریداری کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. rezaee
    rezaee 1400-10-26 پاسخ

    معروف ترین برندهای گوشی موبایل در ایران رو تقریبا همه میشناسند.اما این مقاله برای کسب اطلاعات کاملتر عالی بود.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *