اینوبینو
اینوبینو
فروش اجاق گاز

فروش اجاق گاز

فروش اجاق گاز

فروشگاه اینترنتی اینوبینو یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی کشور می باشد. اینوبینو برای فروش اجاق گاز در خدمت شماست.

که هدف اصلی آن ایجاد یک تجربه خوب از خرید اینترنتی برای تمام مشتریان می باشد.

در این بخش از فروشگاه، شما امکان خرید آنلاین انواع اجاق گاز مبله طرح فر و فر دار برندهای معتبر بازار دوو، هاردستون، اسنوا، تاکنوگاز، سینجر، آریستون و هافنبرگ را با تضمین بهترین قیمت ممکن دارید.

تمامی اجاق گاز مبله ها دارای گارانتی اصلی شرکتی بوده و همانطور که مشاهده می فرمائید.

تنوع موجودی اجاق گاز مبله ها نسبت به تمام فروشگاه های دیگر بالاتر می باشد، بدین منظور و جهت سهولت در خرید شما به راحتی امکان فیلترینگ محصولات جهت دسترسی سریعتر به محصول مورد نظر و حتی امکان مقایسه اجاق گاز مبله های مختلف را دارا می باشید.

آگهی فروش اجاق گاز

فروش اجاق گاز از اساسی ترین اجزای آشپزخانه محسوب می‌ شود. با شنیدن اسم اجاق گاز ذهن اکثر ما به سراغ یک فروش اجاق گاز فردار کلاسیک می‌ رود.

که قدیم در همه آشپزخانه ‌ها بود. شما مجبور نیستید .

که یک اجاق گاز فردار بخرید اما خرید اجاق گاز دارای فر مزایای خودش را دارد.

اجاق گاز فردار ارزان ‌ترو به صرفه تر از خرید یک اجاق‌ گاز رومیزی بدون فر و در کنار آن، یک فر توکار جداگانه است. البته که خرید اجاق گاز فردار یا بدون فر سلیقه ای است.

و هر کسی با توجه به فضای آشپزخانه خود انتخاب می‌ کند. اما با آگاهی از مدل‌ های مختلف اجاق گاز و انتخاب‌ هایی که می ‌توانید داشته باشید،

قطعا راحت ‌تر و سریع ‌تر خرید اجاق گاز را به ثمر خواهید رساند. فروشگاه اینترتی دیجی ‌کالا علاوه بر فروش انواع اجاق گاز و دیگر لوازم آشپزخانه،بهترین مرجع راهنمای خرید لوازم خانگی برقی و غیر برقی محسوب می‌ شود. شما می ‌‌توانید. با مطالعه جدول مشخصات و نقد و بررسی مدل‌ های مختلف،اجاق گاز مناسب با بودجه و فضای آشپزخانه خود را بیابید. اما قبل از آن در اینجا با انواع اجاق گاز آشنا شوید.

آگهی اینترنتی فروش اجاق گاز

اگر محدودیت بودجه دارید و خانواده پر جمعیتی هم نیستید، می ‌توانید اجاق گاز رومیزی یا اجاق گاز بدون فر بخرید.

مطلب پیشنهادی:

فروش ماشین لباسشویی | فروش ماشین لباسشویی دست دوم

قیمت اجاق گاز رومیزی ارزان ‌تراز اجاق گاز معمولی است و غالبا مدل های یک شعله تا چهار شعله آن‌ ها در بازار وجود دارد.

اجاق گاز بدون فر نیز ظاهری شبیه اجاق‌ گاز فر دار دارد،

با این تفاوت که به جای فر غالبا کشو یا محفظه ای کابینت مانند دارند.

اجاق گاز بدون فر ارزان ‌تر از مدل‌ های فردار است و از نظر ظاهری جلوه جذاب ‌تری نسبت به اجاق گاز رومیزی در آشپزخانه دارد و می ‌توان از فضای پایین گاز آن‌ ها نیز مثل کابینت برای قرار دادن ظروف استفاده کرد.

اجاق گاز

اجاق گاز یا دیگدان گاز وسیله‌ای برای آشپزی است که از گاز قابل اشتعالی مانند گاز طبیعی، پروپان یا بوتان به عنوان سوخت استفاده می‌کند.

با آن که استفاده از اجاق گاز قدمت زیادی ندارد، ولی امروزه اجاق گاز یکی از ضروری‌ترین وسایل منازل است و زندگی بدون آن، به ویژه در شهرهای بزرگ با دشواری همراه است.

اجاق گاز هم چنین یکی از رئوس اصلی مثلث کار در آشپزخانه را تشکیل می‌دهد.گاز توسط شلنگ به اجاق متصل می‌شود.

این گاز ابتدا به چند راهه می‌رسد که شیرها بر روی آن نصب شده‌اند. در صورت بازبودن شیر، گاز پس از عبور از شیر به نازل رسیده و به داخل لوله‌های رابط تزریق می‌شود.

از آنجا که نازل اندکی با لوله رابط فاصله دارد، هوا نیز همراه با گاز به داخل لوله‌های رابط کشیده می‌شود. مخلوط هوا و گاز در مشعل و در مجاورت شعله پیلوت، محترق می‌شوند.

نکات مهم هنگام خرید اجاق گاز

نکاتی که در زمان فروش اجاق گاز و خرید آن باید توجه نمود.

انتخاب مدل: نخستین نکته ای که برای خرید اجاق گاز باید به آن توجه داشته باشید، انتخاب مدل است.

در بازار امروز کشورمان شما می توانید به ۳ مدل کلی : گازهای مبله (ایستاده)، گازهای توکار و همچنین گازهای رومیزی مواجه شوید.

که برحسب میزان بزرگی و یا کوچکی فضا و همچنین حجم استفاده خود از این محصولات می توانید. مناسب ترین مدل ممکنه را انتخاب نمایید.

ناگفته نماند از گازهای رومیزی که دارای نهایتا سه شعله می توانند باشند،

بیشتر برای محیط های کاری استفاده بعمل آورده می شود.

مطلب پیشنهادی:

خرید یخچال امرسان | فروش یخچال امرسان

اندازه محصول:  مورد بعدی که توصیه می کنیم در خرید اجاق گاز مورد نظرتان به آن توجه کنید، اندازه و ابعاد کلی محصول است که باید در تناسب مناسبی با میزان فضای مدنظر شما در محیط آشپزخانه ای منزل و یا محل کارتان قرار داشته باشد.

ناگفته نماند اندازه یک اجاق گاز در ارتباط مستقیمی با تعداد شعله های آن نیز قرار دارد.

اجاق گاز

قابلیت های کلی اجاق گاز

جنس بدنه:  اصولا در ساخت اجاق گازهای ایستاده از دو جنس استیل و استیل لعاب دار استفاده می شود.

و در مدل های توکار از متریال های شیشه ای و استیل و همچنین در مدل های رومیزی نیز از دیگر خانواده فلزات بهره گیری بعمل می آید.

یادتان باشد جنس بدنه محصول مورد نظرتان در تمیزی آسان، مقاومت در برابر ضربه و همچنین طول عمر آن نیز تاثیر مستقیم دارد؛

خصوصا اگر در شرایط محیطی مرطوب نظیر نواحی شمالی کشورمان زندگی می کنید.

مشخصات فر: اجاق گاز شما می توانید هم دارای فر باشد.

و هم فاقد آن باشد. اگر به دنبال محصولی فِردار می گردید، بهتر است نسبت به مشخصات این قسمت از اجاق گاز مورد علاقه تان نیز بی اعتنا نباشید.

و به مواردی از قبیل: تعداد طبقات، تعداد سینی های مخصوص فر، قابلیت جوجه گردان،

نحوه تنظیم حرارت درونی آن، درب شیشه ای، قابلیت جوجه گردان و از همه مهمتر میزان گنجایش درونی فر توجه ویژه ای داشته باشید.

تعداد شعله:  از دیگر فاکتورهای حائز اهمیت دیگری که توصیه می کنیم. در خرید یک اجاق گاز مناسب و باکیفیت به آن توجه کنید، تعداد شعله های آن است.

برای این منظور توصیه می کنیم. به حجم استفاده خود از اجاق و همچنین کم جمعیت و پر جمعیت بودن خانواده خودتان توجه داشته باشید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *