اینوبینو
اینوبینو
تعمیرکار ماشین ظرفشویی

تعمیرکار ماشین ظرفشویی

ما برای معرفی تعمیر کار ماشین ظرفشویی در خدمت شما هستیم.

ماشین ظرفشویی امروزه جزء لوازم خانگی کارامد برای خانم ها محسوب میشود، مجموعه اینوبینو با نمایندگی هایی که در سراسر تهران دارد مفتخر است جهت رفاه حال شما عزیزان ظرف کمتر از یکساعت تعمیرکار ظرفشویی را در محل اعزام نماید، منتظر شعبات ما در حومه تهران و شهرستانها باشید.

مزایای استفاده از خدمات تعمیرات ماشین ظرفشویی در محل به شرح زیر میباشد:

  • خطرات ناشی از انتقال دستگاه به بیرون از منزل شما را تهدید نمیکند.
  • با بهره گیری از خدمات تعمیر ظرفشویی در محل، در هزینه ها صرفه جویی نموده اید.
  • از نزدیک ناظر تعمیرات ظرفشویی خود؛ خواهید بود.

تعمیر کار ماشین ظرفشویی

بیشتر بخوانید : لوازم منزل

تعمیر کار ماشین ظرفشویی

اگر در خانواده پرجمعیتی زندگی می کنید و یا هر هفته مهمانان زیادی دارید، احتمالا شما هم از شستن ظرف ها بیزار شده اید و دوست دارید این کار وقت گیر و کلافه کننده را به تعویق بیاندازید. ماشین ظرفشویی یک از کارآمدترین وسایل خانه است که راحتی و آسایش زندگی شما را دوچندان می کند. اما اگر ظرفشویی شما به درستی ظروف را تمیز نکند و کارکرد مشکل داری داشته باشد و یا به طور کلی از کار بیوفتد، نه تنها آسایش و راحتی بلکه دردسر و گرفتاری بسیاری هم خواهد داشت.

ظرفشویی های امروزی هزینه اولیه بالایی دارند و به دلیل پیشرفت تکنولوژی های بکار رفته در ساخت آنان، دارای ساختار پیچیده ای نیز هستند. این مسائل سبب شده که هر تعمیرکاری صلاحیت لازم برای رسیدگی به ظرفشویی شما را نداشته باشد و حتی امکان تشدید مشکل و خسارات بیشتر به شما هم وجود دارد. بنابراین بهترین انتخاب شما در مواقع خرابی ظرفشویی تان، مراجعه به متخصص برند دستگاه خودتان است که از دانش فنی و تسلط لازم برخوردار است. اینوبینو برای کمک به شما در این زمینه آماده ارائه خدمات سریع و حرفه ای خود می باشد.

تعمیر کار ماشین ظرفشویی

بیشتر بخوانید : فروش لوازم خانه و نکات مهم آن

خدمات اینوبینو برای تعمیر ظرفشویی شما

نصب اصولی و بر طبق استاندارد ماشین ظرفشویی اهمیت بسیاری دارد، زیرا می تواند از بروز برخی مشکلات رایج جلوگیری نماید. همچنین مراقبت و نگهداری از دستگاه با انجام سرویس های دوره ای توسط تکنسین حاذق، می تواند مشکلات جزئی و ایرادات دستگاه را رفع نموده و به عمر مفید آن بیافزاید. تعمیر ماشین ظرفشویی نیز، به هنگام بروز مشکلی در دستگاه که سبب کارکرد غیر نرمال آن شده است، توسط تعمیرکار متخصص لازم بوده و باید سریعا پیگیری شود تا از تشدید مشکل جلوگیری نماید.

یکی از خدمات سریع و حرفه ای اینوبینو، نصب، سرویس و تعمیرات ماشین ظرفشویی است که برای تمامی مدل ها و سایزهای ظرفشویی، توسط متخصصین مجرب همان برند ارائه می گردد. متخصصین ما به صورت تضمین شده، رفع هر گونه مشکل پیش آمده برای ظرفشویی شما را اطمینان داده و با ارائه گارانتی معتبر چند ماهه، خیال شما را از بابت کیفیت خدمات دریافتی آسوده می کنند.

  • سر و صدای زیاد ماشین ظرفشویی
  • کار نکردن دکمه های ظرفشویی
  • خشک نشدن ظروف در دستگاه
  • نشتی یا آبریزش ظرفشویی
  • عدم پخش شوینده در داخل دستگاه
  • بسته نشدن درب ظرفشویی
  • شروع نشدن سیکل شستشو
  • و…

مشکلات رایج ماشین های ظرفشویی متفاوت و بسیارند اما همگی قابل تعمیر هستند. اگر هر یک از موارد بالا و یا موارد دیگری را در ظرفشویی خود مشاهده کردید، بلافاصله برای تعمیر دستگاه خود اقدام کرده و با ما تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید : با خرید لوازم دست دوم اون چیزی که فکرشم نمیکردی بخر!!

تعمیر ماشین ظرفشویی

مجموعه اینوبینو برای رفاه حال شما عزیزان سعی نموده است ارور ماشین ظرفشویی برندهای مختلف را تحت پوشش قرار دهد تا برای تعمیرات ماشین ظرفشویی آگاهی لازم را داشته باشید ، همچنین لازم به ذکر است هر کد خطایی برای ظرفشویی نیاز به تعمیرات برد ندارد و برای اطلاعات کافی در این امر مثالهایی را در زیر شرح داده ایم:

  • علت ارور F5 برای ماشین ظرفشویی کنوود: این کد خطا برای کافی نبودن آب داخل دستگاه میباشد .
  • علت ارور FE برای ماشین ظرفشویی الجی: این کد خطا برای آبگیری بیش از حد ماشین ظرفشویی الجی میباشد .
  • علت ارور F3 برای ماشین ظرفشویی مجیک: این کد خطا برای خطای تخلیه آب در ظرفشویی مجیک میباشد .
  • علت ارور F2 برای ماشین ظرفشویی فاگور: این کد خطا برای این است که ، آب وارد ظرفشویی فاگور نمیشود .
  • علت ارور E4 برای ماشین ظرفشویی دوو: خطای سریز شدن آب .
  • علت ارور I40 برای ماشین ظرفشویی آاگ: این کد خطا برای هیدروستات ماشین ظرفشویی آاگ است .
  • علت ارور H4 برای ماشین ظرفشویی بکو: این کد خطا برای سنسور دمای ظرفشویی بکو است .
  • علت ارور 04 برای ماشین ظرفشویی الکترولوکس: این کد خطا برای فن خشک کن ظرفشویی الکترولوکس میباشد .
  • علت ارور E02 برای ماشین ظرفشویی زیمنس: این کد خطا برای خرابی رله برد برای گرم کردن المنت میباشد .
  • علت ارور I50 برای ماشین ظرفشویی فریجیدر: این کد خطا برای عدم تخلیه آب در ظرفشویی فریجیدر میباشد .
  • علت ارور D07 برای ماشین ظرفشویی سامسونگ: این کد خطا برای نشتی آب ر ظرفشویی سامسونگ میباشد .

با اطلاعات بالا برای کد خطای ظرفشویی آگاهانه تر به تعمیرات ظرفشویی خود بپردازید .

اطلاعات بیشتر : انتخاب ماشین ظرفشویی

تعمیر کار ماشین ظرفشویی

بیشتر بخوانید : خرید لوازم خانگی برقی دست دوم

تعمیر ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی از جمله موارد تخصصی است که شرکت ما برای نشان دادن حساسیت مربوط به آن از متخصص استفاده میکند.ماسین ظرفشویی در زندگی امروزی یک وسیله کار آمد و پر آستفاده در خانه و آشپزخانه است.با گذشت سالها برندهای متفاوت این وسیله پر کاربرد به کشور وارد شده است و در بازار توزیع شده است.

شرکت ما به عنوان سرویس تعمیراتی ماشین لباسشویی در تمامی برند ها در زمینه عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی توانسته است با استفاده از تعمیرکار ماهر و با تجربه خود رضایت مشتریان عزیز را جلب کند.با توجه به ابعاد ماشین ظرفشویی و دشواری در جا به جایی این دستگاه تعمیر و خدمات در محل و زیر نظر شما انجام می شود و نیاز به انتقال آن به شرکت نیست.

تعمیر کار ماشین ظرفشویی

بیشتر بخوانید : ثبت آگهی وسایل آشپزخانه

ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی ظرف‌ها را خوب نمی‌شوید، ظرف‌ها را خشک نمی‌کند، آب حاصل از شستشوی ظروف را تخلیه نمی‌کند، صدا می‌دهد، نشتی دارد و هزار و یک مشکل دیگر. با وجود اینکه ماشین ظرفشویی هم مثل ماشین لباسشویی، کولر گازی و کلی دستگاه‌های دیگر یکی از بهترین اختراعات بشر است. اما هر از گاهی هم کاربران را اذیت می‌کند و با هر یک از این مشکلات مواجه می‌شود.

در چنین شرایطی بهترین چیزی که می‌تواند خانم‌های خانه‌دار را خوشحال کند، یک تعمیرکار خوب و حرفه‌ای است. که خیلی سریع خودش را برساند. خوشبختانه واحد تعمیرات ظرفشویی مرکز سخت‌افزار ایران چنین امکانی را برای کاربران ماشین ظرفشویی فراهم کرده است. مهم نیست ظرفشویی شما از چه برندی است. یا اینکه چه مشکلی دارد. فقط کافیست که با این مرکز تماس بگیرید. تا تعمیرکار خود را جهت عیب‌یابی و تعمیرات ماشین ظرفشویی به منزل شما بفرستد.

بیشتر بخوانید : فروش لوازم خانه و نکات مهم آن

تعمیرات ماشین ظرفشویی

ر شهر تهران با توجه به اینکه در هر خانواده اکثر اعضا یا تمام اعضا شاغل هستند استفاده از ماشین ظرفشویی علیرغم هزینه­ ی بالای نسبی آن، طرفداران خودش را دارد. به همین ترتیب مراکز مختلفی خدمات سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران را ارائه می دهند.

متخصصین تعمیرکار ماشین ظرفشویی تهران در اکثر مناطق فعالیت دارند و خدمات سرویس و تعویض قطعاتی مثل موتور شست و شو، پمپ تخلیه آب، بازوی اسپری مواد شوینده و برد الکتریکی یا شناور را برای انواع مدل های ماشین ظرفشویی انجام می دهند. دفاتر نمایندگی هر برندی نیز آدرس و شماره تماس تعمیر کار ماشین ظرفشویی در تهران را در اختیار مشریان خود می ­گذارند.

خرابی هر یک از قطعات ماشین ظرفشویی منجر به ایجاد مشکلی در ماشین می شود. بسیاری از موارد مشترک تعمیرات ماشین ظرفشویی تهران، صدای غیر طبیعی ماشین ظرفشویی، ماندن آب در ماشین ظرفشویی، چکه کردن ماشین ظرفشویی، آبگیری ناقص ماشین یا کثیف ماندن ظروف است. متخصصین تعمیرکار ماشین ظرفشویی تهران توصیه می کنند. هنگام خرید ماشین علاوه بر هزینه و کاربرد در نظر داشته باشید. که لوازم یدکی و قطعات جانبی ماشین ظرفشویی به راحتی در دسترس باشند.

تعمیر کار ماشین ظرفشویی

بیشتر بخوانید : راهنمای خرید ماشین ظرفشویی نو و دست دوم

تعمیرکاران ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی یکی از لوازم خانگی است. که امروزه بسیار در خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد، این دستگاه یکی از لوازم آشپزخانه برای شستشو ظروف کثیف است. که مخصوصاً برای خانم های کارمند کار را راحت تر کرده است، گاهی ممکن است. ماشین ظرفشویی شما برایش مشکلاتی پیش آید. و یا حتی ممکن است. که درست کار نکند. و یا حتی بطور کامل از کار بیفتد، تکنسین های تعمیر ماشین ظرفشویی اینوبینو می توانند در کوتاه ترین زمان ماشین ظرفشویی را تعمیر نمایند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *