اینوبینو
اینوبینو
بهترین مارک دو چرخه در ایران

بهترین مارک دوچرخه در ایران

 

برندهای معروف دوچرخه داخلی و خارجی در کشور کم نداریم، سعی کرده ایم بهترین مارک دوچرخه در ایران را در اینوبینو شما معرفی کنیم.

بهترین مارک دو چرخه در ایران برند کراس

گروه صنعتی کراس با افتخار به عنوان یکی از پایه گذاران ترویج و اشاعه ورزش و سبک زندگی سالم و مدرن در سال 1328 به عنوان یکی از فعالان صنعت دوچرخه و توزیع کننده اصلی این محصول در کشور تاسیس شد.

پس از گذشت سال ها، این شرکت همچنان یکی از تولید کنندگان و تامین کنندگان پیشرو دوچرخه، تجهیزات بدنسازی و سلامت خانه است.

بهترین مارک دوچرخه در ایران برند مریدا

مریدا یک شرکت صنعتی تایوانی، یک شرکت با مسئولیت محدود (MIC) است که بر اساس طراحی، ساخت و فروش دوچرخه، با دفتر مرکزی تحقیق و توسعه آن در آلمان است. این شرکت در سال 1972 توسط Ike Tseng تاسیس شد. طراحی اولیه در کارخانه رالی ناتینگهام آغاز شد که دوچرخه های رالی را برای بازار آمریکای شمالی تولید می کرد.

مطلب پیشنهادی:

پرده شویی

بهترین مارک دوچرخه در ایران

بهترین مارک دوچرخه در ایران برند اسکات

 محصولات و دوچرخه های اسکات در ایران نیز موجود است و به راحتی در فروشگاه ها یافت می شود و توجه بسیاری از دوچرخه سواران را به خود جلب کرده است. این شرکت سال هاست که به تولید موتورسیکلت و دوچرخه مشغول بوده و قطعات یدکی موتورسیکلت و دوچرخه را نیز تولید کرده است.
شرکت اسکات در سوئیس مستقر است و دارای سابقه طولانی و پر جنب و جوش در تولید دوچرخه، تجهیزات اسکی زمستانی، لوازم جانبی موتور سیکلت و تولید لباس های ورزشی است.
این شرکت توسط اد اسکات که در سال 1958 در دره سان کار می کرد، تأسیس شد. یکی از مهم ترین نوآوری های شرکت، بازاریابی انبوه یک قفسه دوچرخه با طراحی آیرودینامیک بود.
نام شرکت اسکات نامی بسیار آشنا و قابل اعتماد در بین علاقه مندان به دوچرخه و دوچرخه سواران حرفه ای است. محصولات این شرکت به راحتی در بازار ایران یافت می شود.

بهترین مارک دوچرخه در ایران برند رالی

برند قدیمی رالی قدیمی ترین تولید کننده دوچرخه در جهان برای بیش از صد سال است. شرکت دوچرخه رالی یک تولید کننده دوچرخه بریتانیایی مستقر در ناتینگهام انگلستان است که توسط وودهد و آنگوس در سال 1885 تاسیس شد. این شرکت یکی از قدیمی ترین شرکت های دوچرخه در جهان است که از رالی به عنوان نام تجاری خود استفاده می کند.
پس از خرید توسط فرانک بودن در دسامبر 1888، به شرکت دوچرخه رالی تبدیل شد، که در ژانویه 1889 به عنوان یک شرکت محدود ثبت شد. تا سال 1913، این شرکت بزرگترین تولید کننده دوچرخه در جهان بود. از سال 1921 تا 1935، رالی موتورسیکلت و دوچرخه نیز تولید می کرد. رالی دوچرخه بخشی از شرکت هلندی اکسل است.

برند راپیدو در استرالیا واقع شده است و علاوه بر دوچرخه لوازم دوچرخه سواری را نیز ارائه می دهد. با بیش از 40 سال تجربه، راپیدو فقط یک فروشگاه نیست، ما بی وقفه تلاش می کنیم تا به شما مشاوره درست دهیم. ما بسیاری از مارک های اصلی را ذخیره می کنیم. این به مشتریانی مانند شما حق انتخاب واقعی می دهد. کارکنان مهربان ما به شما گوش می دهند و شما را راهنمایی می کنند تا به بهترین تجربه دوچرخه سواری برسید.
بسیار خوب است که بدانید ما حامیان باشگاه دوچرخه سواری برنزویک و باشگاه فوتبال سنت برنارد هستیم. شایان ذکر است که برند راپیدو که در ایران و خاورمیانه عرضه می شود به احتمال زیاد در کشورهایی مانند تایلند یا چین تولید می شود. (اگر اطلاعات بیشتری دارید در قسمت نظرات بنویسید).

مطلب پیشنهادی:

کلیدسازی  شبانه روزی

بهترین مارک دوچرخه در ایران

بهترین مارک دوچرخه در ایران برند فوکوس

برند آلمانی فوکوس (به معنی تمرکز) از سال 1993 به تولید و طراحی دوچرخه پرداخته است. بیش از یک دوچرخه: ما تمام دوچرخه های خود را در اشتوتگارت آلمان می سازیم. سالها مهندسی آلمانی در تولید دوچرخه به ما اجازه ساخت زیباترین و بادوام ترین دوچرخه ها را داده است. علاوه بر این، هر توسعه دهنده در شرکت ما فقط یک طراح نیست، بلکه قبل از هر چیز یک دوچرخه سوار پرشور است.
تمام مدل های ما ساخت آلمان است که برترین های جهان است. در کلوپنبورگ آزمایش شده است. علاوه بر این، ما از بهترین تکنیک های ساخت و تکنولوژی پیشرفته موجود در صنعت دوچرخه استفاده می کنیم. بعد از آن دوچرخه هایمان را به آلمان فرستادیم. در Kloppenburg نصب شده و با این استانداردهای بالا حفظ شده است.

سخن آخر

ما سعی کرده ایم بهترین برندهای دوچرخه را در این مقاله قرار دهیم. اگر می خواهید پرفروش ترین دوچرخه موجود در بازار را خریداری کنید، یکی از این برندها می تواند نیاز شما را برآورده کند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. reza
    reza 1401-09-23 پاسخ

    بهترین مارک دوچرخه در ایران اسکات هست

  2. زینت
    زینت 1401-09-24 پاسخ

    من دوچرخه کوهستانی میخوام، بهترین مارک دوچرخه در ایران معرفی کنید

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *