اینوبینو
اینوبینو
اجاره ملک و رهن آپارتمان

اجاره ملک | رهن خانه | اجاره آپارتمان

آگهی رهن و اجاره ملک و آپارتمان و خانه نوساز و چندسال ساخت ارزان در تهران .و کلیه نواحی شمال تهران ، جنوب تهران ، شرق تهران ، غرب تهران و شهرهای ایران به افراد کمک می کند تا به راحتی خانه موردنظر خود را پیدا کنند.

اجاره ملک و رهن آپارتمان و خانه

افرادی که به دنبال خرید خانه و آپارتمان هستند، می توانند در کمترین زمان آگهی اجاره ملک و یا رهن آپاتمان را جستجو کنند. در آگهی با توجه به عکس ملک می توان راحتتر تصمیم گیری کرد.

افرادی که به دنبال راه حل سریع برای اجاره یا رهن ملک و آپارتمان خود هستند، می توانند ثبت آگهی ملک و آپارتمان در اینوبینو را انجام دهند.

به دلیل افزایش قیمت ها و تورم در کشور ، تعداد کسانی که به دنبال خرید خانه و ملک هستند روز به روز کاهش می یابند. در مقابل تعداد افرادی که در جستجوی اجاره خانه و ملک هستند افرایش می یابند.

مطلب پیشنهادی:

نکات مهم خرید و اجاره مسکن

در شهرهای بزرگ نیز قیمت خانه ها بسیار بالا است که مردم به اجاره نشینی روی آورده اند. لازم به ذکر است در هنگام خرید خانه در تهران و کلان شهرها باید به نکاتی توجه کرد تا مشکلات جدید به وجود نیاید.

باید در انجام هر معامله ای از جمله خرید ملک یا اجاره و رهن آپارتمان دقت زیادی داشته باشید. تا افراد سوء استفاده گر در حق شما تجاوز نکنند. در هنگام اجاره خانه هم در تهران یا کلان شهرها باید نکاتی را رعایت کرد تا دچار سختی های کمتری شوید.

در سایت اینوبینو تمامی اطلاعات لازم برای معامله ملک در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد تا با آگاهی کامل به انجام معامله بپردازید.

از جمله المان‌هایی که برای اجاره خانه در تهران برای مستاجرین بسیار مهم است تعداد سال ساخت ملک می باشد. اینکه خانه چند متری است ، خانه نوساز است یا قدیمی ساخت ، آپارتمان چند طبقه است.

امکان درج و ثبت آگهی اجاره آپارتمان مبله از یک روز تا هر زمان که بخواهید نیز وجود دارد. از اجاره آپارتمان مسکونی نوساز و قدیمی 40 متری گرفته تا 500 متری از خانه ویلایی نوساز تا خانه ویلایی قدیمی امکان رهن و اجاره در سایت اینوبینو وجود دارد.

برای کسانی که قصد رهن و اجاره آپارتمان خود را دارند. و همچنین برای افرادی که مدت هاست در جستجوی ملک و آپارتمان مناسب برای رهن و اجاره هستند، همگی در سایت اینوبینو وجود دارد.

خدمات ما برای کلیه ساختمان ها و بافت های مسکونی و تجاری است. اگر قصد اجاره دادن خانه خود را به صورت رهن کامل یا اجاره دارید بر روی دکه ثبت آگهی املاک کلیک کنید.

همه نوع خانه ای از متراژ خیلی پایین تا متراژ خیلی بالا ، برای کسانی که قصد دارند اجاره بیشتری بدهند. به صورت ماهیانه یا کسانی که قصد دارند رهن کامل بگیرند امکان اجاره وجود دارد. فقط کافی است در نوار جستجوی بالای صفحه در سایت اینوبینو کلمه موردنظر خود را جستجو کنید.

بسیاری اوقات مبلغ رهن و اجاره قید شده در آگهی‌ها قابل تبدیل است و اگر صاحب ملک موافقت کند. شما می‌توانید شرایط اجاره خانه موردنظرتان را متناسب با خودتان اجاره کنید. بنابراین اولین نکته‌ای که باید درباره اجاره آپارتمان بدانید، مفهوم رهن و اجاره و روش تبدیل این دو به یکدیگر است.

نکته بعدی اطلاع از شرایط و بندهای قرارداد اجاره است. اگر قصد اجاره خانه‌ یا آپارتمانی در تهران را دارید، باید بدانید که طبق قرارداد اجاره، موجر و مستأجر چه حقوق و تعهداتی نسبت به یکدیگر دارند.

با اینوبینو بدون نیاز به مراجعه حضوری می‌توانید خانه‌ی خود را برای فروش یا اجاره به مشاورین املاک موردنظرتان بسپارید.

مطلب پیشنهادی:

اجاره ملک اداری

نکته هایی برای انتخاب خانه ای که می خواهید رهن یا اجاره کنید

برای اجاره ی خانه بهتر است این نکته ها را مدنظر قرار دهید:

  • خانه های تخلیه شده در اولویت هستند
  • ساختمانی که خانه در آن است چند واحد دارد
  • همسایه ها و ساکنان ساختمان نیز مهم هستند
  •  خانه ی خیلی نوساز یا خیلی قدیمی انتخاب نکنید
  • داشتن نور کافی
  • شرایط ساختمان از نظر شمالی یا جنوبی بودن
  •  داشتن پارکینگ اختصاصی

از جمله مواردی هستند که در هنگام رهن اجاره ملک خانه و آپارتمان دقت نمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *