اینوبینو
اینوبینو
خرید و فروش خودروهای چینی

خودروهای چینی در ایران ارزش خرید دارند؟

در این مقاله قصد داریم درباره خودررهای چینی و قیمت آن ها در بازار ایران صحبت کنیم. معرفی و قیمت خرید و فروش در بازار خودرو چینی را شرح خواهیم داد. برای فروش خودروهای چینی در سایت ثبت آگهی و نیازمندیهای اینوبینو ثبت نام کنید.

با توجه به افزایش روز به روز قیمت دلار و گرانی قیمت خودرو ، قیمت خودروهای چینی نیز افزایش یافته است. اگر قصد خرید خودروهای چینی را دارید می توانید در آگهی های اینوبینو جستجو کنید.

 بیشتر بخوانید : بیسو T5 | فروش بیسو T5 | خرید بیسو T5

کافی است در نوار جستجوی اینوبینو که در بالای صفحه قرار دارد ، خودرو موردنظر چینی را تایپ و جستجو کنید. از بین آگهی ها انتخاب کنید و تماس بگیرید.

تا چندی پیش خودروهای چینی نماد خودروهای ارزان و کیفیت پایین در بازار ایران بودند. خودروهای چینی از نظر قیمت با خودرهای ایرانی رقابت می کردند. ما طی یکی دو سال گذشته افزایش چشمگیری در قیمت داشته اند.

بنابراین با افزایش قیمت ها بسیاری از افراد که قصد خرید خودرو خارجی را داشته اند ، به فکر خرید خودروهای چینی یا ایرانی هستند.

بیشتر بخوانید : ام جی ۳

کارخانه تولیدات ماشین ها و خودروهای چینی

چین در ابتدا که فرایند خودروسازی را آغاز نمود کیفیت امیدوارکننده ای نداشت اما بعد از گذشت مدت کوتاهی پیشرفت چشمگیری کرده است. چین به یکی از بزرگترین خودروسازها در دنیا تبدیل شده است.

آیا خرید خودروهای چینی ارزش دارد؟

از مزایای محصولات چینی این است که با قیمتی بسیار پایین تر از محصولات مشابه خارجی می توان آپشن ها و امکاناتی مشابه آن ها را تجربه کرد. این مورد بسیار هیجان انگیز است.

البته تمامی مدل ها اینگونه نیستند و مدل های جدید پیشرفت بهتری داشته اند و کیفیت بالاتری دارند.

البته با بالارفتن قیمت ارز و دلار دیگر این خودروها اقتصادی و ارزان نیستند اما از دیگر خودروهای خارجی ارزان تر هستند.

بیشتر بخوانید : پژو 301| فروش پژو 301 | خرید پژو 301

فروش و خرید خودرو چینی

راهنمای خرید خودروهای چینی

خودرو چینی بورگوارد BX7

بهترین خودروی چینی موجود در بازار ایران کراس‌اوور میان سایز بورگوارد BX7 است. این خودرو یک دورگه چینی-آلمانی است که اولین بار در نمایشگاه خودروی فرانکفورت در سال ۲۰۱۵ معرفی شد.

از نظر طراحی طاهر بسیار زیبایی دارد و هیچ ردی از کپی در کارهای چینی‌ها در این خودرو دیده نمی‌شود. آپشن ها و امکانات رفاهی خوبی دارد و از متریال خوبی در آن استفاده شده است. چون با شراکت آلمانی ها ساخته شده ایمنی خوبی دارد.

بورگوارد BX7 از جمله خودروهای چینی است که خرید و فروش کمی به دلیل واردات پایین دارد. می توانید با تعاریف فوق اقدام به خرید بورگوارد BX7x کنید.

حتما بخوانید : فروش و خرید خودرو پژو 206 اسپرت صفر ، کارکرده دست دوم

ام جی RX5

ام جی RX5 نیز یکی خودرو موفق در بازار است که ساخته چین و انگلیس می باشد. به دلیل مشارکت دو شرکت چین و انگلیس در ساخت این خودرو چینی کیفیت خوبی به بازار عرضه کرده اند و ارزش خرید دارد.

ام‌جی RX5 یک کراس‌اوور کامپکت خوش چهره است که طراحی زیبایی دارد. طراحی زیبای ظاهری و کابین این خودرو در کنار کیفیت بالای متریال استفاده شده در آن، ام‌جی RX5 را بسیار بالاتر از دیگر رقبای چینی‌اش قرار داده است.

ام‌جی مثل بقبه خودروهای لوکس چینی از تمامی آپشن‌های مدرن خودروها برخوردار است. سانروف پانوراما، کروز کنترل، گرمکن صندلی، دوربین دید عقب و ۳۶۰ درجه، هشدار تغییر مسیر و بسیاری امکانات ریز و درشت دیگر، باعث می‌شود تا ام‌جی RX5 را یکی از باکیفیت‌ترین خودروهای چینی بدانیم.

بی وای دی S7

چری تیگو 7

چری آریزو 6 و چری آریزو 5

هاوال H9

جک S7

بسترن B30

بیشتر بخوانید : پژو 405 مدل 99

خرید خودرو چینی یا فروش خودرو چینی

همانطور که گفتیم خودروهای چینی طی چندین سال اخیر پیرفت زیادی داشته اند و توانسته اند به خودروهای خوبی با آپشن ها و امکانات زیادی تبدیل شوند.

بنابراین با توجه به این امکانات و قیمتی که دارند ارزش خرید دارند و پیشنهاد خوبی است که اقدام به خرید خودرو چینی کنید.

البته با بالارفتن قیمت خودرو ، خودروهای چینی نیز برای بسیاری از افراد قابل خرید نیستند. البته نسبت به خودروهای ایرانی که آپشن های بسیار پایین تری دارند ارزش خرید دارند.

اگر قصد فروش خودرو چینی دارید برای فروش فوری درکمترین زملن و قیمت مناسب بازار در سایت اینوبینو ثبت نام کنید. ثبت و درج آگهی فروش خودروهای چینی را انجام دهید. ابتدا عنوان و تیتر مناسب برای آگهی انتخاب کنید.

از خودرو چینی عکس بگیرید و در آگهی قرار دهید تا مشتری بتواند دقیقتر امکانات و ظاهر آن را ببیند. به صورت تیتروار و خلاصه در مورد خودرو و ماشین چینی توضیح دهید.

بیشتر بخوانید : خودرو جک s4

اگر قصد خرید خودروهای چینی را دارید در نوار جستجوی بالای صفحه سایت اینوبینو جستجو کنید. حتما بعد از تماس با فروشنده اگر خودتان آگاهی و تجربه کافی در زمینه فنی خودرو دارید آن را بررسی کنید. اگر تجربه و شناختی ندارید حتما از کارشناس فنی و بدنه خودرو کمک بگیرید و مشاوره نمایید.

شما می توانید به راحتی و فقط با یک شماره تلفن در اینوبینو عضو شوید و ثبت نام کنید. سپس آگهی فروش خودروهای چینی را ثبت کنید تا مشتری مناسب برای خودرو با شما تماس بگیرد.

با این کار می توانید خودرو خود را در سریعترین زمان ممکن و بهترین قیمت در بازار به فروش برسانید.

بیشتر بخوانید : خرید خودرو کوییک | فروش خودرو کوییک

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. یاسمن
    یاسمن 1400-06-30 پاسخ

    کیفیت خودرو های چینی زیاد هم مناسب نیست به نظرم

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *