اینوبینو
اینوبینو
خرید یخچال فریزر امرسان

خرید یخچال امرسان | فروش یخچال امرسان

یخچال فریزر دوقلو امرسان 

امرسان مانند بسیاری از تولید کنندگان ایرانی و خارجی برای مشتریانی که نیاز به حجم بالا دارند یخچال فریزر دوقلو را تولید می‌کند.

یخچال دوقلوهای تولید شده در دو سایز 15 فوت و 20 فوت به دست خریداران می‌رسد.

یخچال فریزر بالا پایین

امرسان مدل های مختلفی از یخچال معمولی یا یخچال فریزر بالا پایین تولید می‌کند. یخچال های معمولی Emersun هم اکنون در دو سایز 20 و 22 فوت معمولی و شیشه ای به بازار ارائه می شوند.

ساید بای ساید امرسان

این کارخانه تنها یک مدل ساید بای ساید تولید می‌کند. یخچال ساید امرسان مناسب افرادی است که به دنبال فضای بیشتر، تکنولوژی بهتر و قیمت ارزان هستند.

یخچال تک امرسان

emersun یخچال تک نیز تولید میکند. این یخچال ها بدون فریزر بوده و میتوانند برای افرادی که نیازی به فریزر ندارند مناسب باشد. ابعاد این یخچال 5 فوت، 10 فوت و 15 فوت متغیر است.

فریزر امرسان

امرسان به فکر کسانی که به دنبال فریزر تک هستند نیز هست. این شرکت با تولید فریزر هایی در ابعاد مختلف به دنبال پاسخگویی به بخشی از بازار است.

یخچال کلاسیک

یخچال فریزر های کلاسیک emersun زیبایی خاص و طراحی جذابی را به مخاطب ارائه می کند. مطمئن باشید با گذشت زمان این طرح های زیبا و رنگ های دلربا هرگز قدیمی نمی‌شوند. در زمانه ای که اکثر تولیدات در چند رنگ محدود خلاصه شده اند امرسان با هوشمندی تمام محصولات با رنگ های دیگر و جذاب را تولید و روانه بازار کرده است.

مطلب پیشنهادی:

خرید چای ساز | فروش چای ساز

یخچال شیشه‌ای

نوع دیگری از محصولات خاص و زیبای این شرکت یخچال شیشه ای است. فرقی ندارد شما به دنبال چه اندازه و حجمی از یخچال هستید، امرسان با تولید یخچال شیشه ای در مدل ها و حجم های مختلف می تواند خواسته و نیاز شما را برآورده کند.

فروش یخچال امرسان

خرید یخچال امرسان

قسمت مخزن و درب یخچال هرکدام دارای ۴ طبقه هستند و محصولی جادار به‌شمار می‌رود. این محصول مجهز به سیستم خنک‌کننده از نوع کمپرسور است.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این یخچال می‌توان به بدون برفک بودن آن اشاره کرد. به علاوه، فریزر این محصول دارای کارکرد مجزا است و مجهز به قابلیت انجماد سریع است.

این یخچال فریزر همچنین دارای سیستم عیب‌یاب هوشمند و سیستم کاهش‌دهنده‌ی انرژی است. کنترل پنل LED که بر روی بدنه‌ی یخچال نصب شده است به شما عملکرد و تنظیمات یخچال فریزر را نشان می‌دهد.

برای افزایش ایمنی دستگاه می‌توانید قفل کودک را فعال کنید و آن را دائما قفل نگه دارید. آب‌خوری، جا تخم‌مرغی، جا لبنیاتی، کشوی نگه‌دارنده‌ی میوه و سبزی و آبسردکن از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند. این یخچال همچنین دارای پایه‌های چرخ‌دار است که جابه‌جایی آن را آسان‌تر می‌کنند.

خرید یخچال امرسان TF11220

یخچال فریزر امرسان مدل TF11220 دارای ۱۱ فوت گنجایش است و محصولی با کیفیت مطلوب به‌شمار می‌رود. این محصول در گروه یخچال فریزرهای کمبی قرار می گیرد. در این گروه از محصولات فریزر در قسمت بالا و یخچال در قسمت پایین قرار می‌گیرد.

درب‌های این یخچال و فریزر به سمت راست باز می‌شوند. در قسمت یخچال ۳ طبقه و در قسمت فریزر ۳ طبقه را می‌توانید مشاهده کنید. طبقات یخچال را می‌توانید به دلخواه در ارتفاعات مختلف قرار دهید تا بتوانید ظروف حجیم‌تر را جای دهید.

در پایین‌ترین قسمت یخچال یک کشو برای قرارگیری میوه و سبزی قرار دارد. در قسمت درب یخچال هم طبقاتی تعبیه شده‌اند تا بطری‌ها، قوطی‌ها و تخم‌مرغ‌ها را به‌راحتی در آن‌ها جای دهید.

راهنمای خرید یخچال امرسان و آشنایی با این برند

برند امرسان

شرکت صنایع امرسان یکی از تولیدکنندگان برتر داخلی است. این شرکت در سال ۱۳۶۰ کار خود با تولید فریزرهای خانگی آغاز کرد. امروزه این شرکت یکی از برترین تولیدکنندگان داخلی در زمینه‌ی تولید لوازم خانگی است. محصولاتی که برند امرسان تولید می‌کند عبارتند از: یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، جاروبرقی و هود. امروز در این مقاله شما را با یخچال امرسان آشنا خواهیم کرد.

یخچال فریزر امرسان

یخچال امرسان انواع مختلفی دارد و در مدل‌های متنوعی تولید می‌شوند. شما می‌توانید مدل‌های مختلفی از یخچال‌های ساده و معمولی گرفته تا یخچال و فریزرهای هوشمند را خریداری کنید. یخچال و فریزرهای امرسان علاوه‌بر مدل‌های مختلف دارای رنگ‌بندی‌های زیبایی هم هستند.

کافی است به مدل‌های یخچال امرسان نگاه کنید. سپس با توجه به نیاز، بودجه، فضای آشپزخانه و مقدار مواد غذایی که خریداری می‌کنید یخچال مناسب خود را انتخاب کنید.

یخچال‌های امرسان در مدل‌های فریزر در پایین، فریزر در بالا، دوقلو و ساید بای ساید تولید و عرضه می‌شوند.

نکاتی که باید پس از خرید یخچال امرسان در نظر داشته باشید

مطلب پیشنهادی:

خرید فر | فروش فر

خرید یخچال امرسان

دمای یخچال امرسان و نگه‌داری مواد غذایی

بهتر است دمای یخچال امرسان را بین ۱ تا ۴ درجه‌ی سانتی‌گراد تنظیم و این دما را در همین محدوده حفظ کنید. برای چک کردن دمای یخچال می‌توانید یک دماسنج یخچال خریداری کنید.

اگر می‌خواهید یخچال‌تان بوی نامطبوعی نداشته باشد، بهتر است مواد غذایی یا در ظروف در دار قرار دهید. همچنین می‌توانید روی آن‌ها را با فویل یا پلاستیک بپوشانید. به‌علاوه، به خاطر داشته باشید که غذاهایی مانند لبنیات و انواع گوشت را در دمای سردتر یعنی نزدیک به فریزر نگه‌داری کنید.

دمای فریزر امرسان و نگه‌داری مواد غذایی
دمای فریزر امرسان را در منفی ۱۸ درجه‌ی سانتی‌گراد و پایین‌تر تنظیم کنید. این دما به حفظ کیفیت مواد غذایی منجمد شده کمک می‌کند. البته غذاها در دمای منفی ۲۳ درجه‌ی سانتی‌گراد تا منفی ۲۹ درجه‌ی سانتی‌گراد با کیفیت بهتری حفظ می‌شوند. فراموش نکنید که در دمای منفی ۱۸ درجه‌ی سانتی‌گراد تا منفی ۳۲ درجه سریع‌تر کیفیت خود را از دست می‌دهند و خراب می‌شوند.

اگر فریزر شما از آن دسته‌ فریزرهایی است دماسنج داخلی ندارد باید دمای فریزر را مرتب چک کنید. بررسی قوام بستنی یکی از راه‌هایی است که در چک کردن دمای فریزر به شما کمک می‌کند. اگر بستنی سفت نباشد یعنی دمای فریزر بیش از حد بالا است. همچنین به خاطر داشته باشید که مواد غذایی را به‌گونه‌ای بچینید که گردش هوا در فریزر برقرار باشد.

تمیز کردن یخچال و فریزر امرسان

هر سال دو مرتبه یخچال را از برق جدا کنید و گرد و غبار زیر و پشت کویل‌های یخچال را کامل تمیز کنید. کثیف بودن اطراف کویل‌ها باعث می‌شود در عملکرد این واحد مشکل به‌وجود بیاید. این موضوع باعث افزایش مصرف انرژی و به دنبال آن افزایش هزینه‌های انرژی می‌شود.

فضای اطراف یخچال

در اطراف یخچال باید فضای کافی برای گردش هوا وجود داشته باشد. هنگام نصب یخچال امرسان حتما از وجود حداقل ۷ سانتی‌متر فضا بین یخچال و دیوار اطمینان حاصل کنید.

خرید یخچال امرسان

برفک زدایی در یخچال و فریزر امرسان

یخچال‌ و فریزرهای امرسان معمولا مجهز به سیستم برفک‌زدایی دستی و نیمه‌خودکار هستند. یخچال و فریزرهای امرسان را باید حداقل دو بار در سال برفک‌زدایی کنید.

عیب یابی یخچال امرسان

هر وسیله‌ی الکتریکی پس از مدتی استفاده دچار مشکل می‌شود. یخچال امرسان هم پس از گذشت زمان ممکن است با ایرادهایی روبه‌رو شود که عملکرد آن را مختل می‌کنند. بهتر است برای رفع ایرادهای یخچال و فریزر حتما از افراد ماهر و متخصص در زمینه‌ی تعمیرات یخچال کمک بگیرید.

سوال‌های رایج درباره‌ی یخچال امرسان
هزینه تعمیر یخچال امرسان چقدر است؟
هزینه‌ی تعمیر یخچال امرسان به نوع ایراد دستگاه بستگی دارد. علت خرابی دستگاه باید مشخص شود. همچنین ممکن است قطعه‌ یا قطعاتی به تعمیر یا تعویض احتیاج داشته باشند. برای این کار بهتر است با متخصص تعمیر یخچال مشورت کنید.

خرید یخچال امرسان

چرایی خرید یخچال امرسان؟

  • قیمت یخچال امرسان: مناسب بودن قیمت یخچال فریزرهای تولید شده توسط این شکرت یکی از دلایلی است که باید امرسان را در انتخاب های خود لحاظ کنید. قیمت مناسب این محصول البته از کیفیت یخچال نکاسته است.
  • تولید ایرانی: حمایت از تولید ایرانی موجب رشد تکنولوژی و کیفیت محصولات ایرانی می‌شود. با افزایش رقابت در میان تولیدات ایرانی شاهد استفاده از تکنولوژی روز هستیم.
  • تنوع محصول: بالا بودن تنوع و مدل های مختلف امرسان و حق انتخاب گسترده خریدار میتواند شما رو به خرید و استفاد از امرسان تشویق کند. یخچال های ساده تا هوشمند محصولاتی هستند که میتوانید از امرسان بخرید.
  • مناسب برای همه: این شرکت  از یخچال 5 فوت تا یخچال 40 فوت دوقلو را به مشتریان خود عرضه میکند. فرقی نمیکند شما خانواده کوچک یا متوسط یا بسیار بزرگی دارید بهرحال میتوانید محصولات امرسان که مناسب شما هستند انتخاب کنید.
  • کیفیت خوب: تولیدات امرسان دارای استاندارد و گارانتی هستند و کیفیتی مطلوبی را به مصرف کننده میدهد.
  • مصرف بهینه: اغلب تولیدات امرسان در کنار کیفیت دارای مصرف بهینه ای هم هستند.
  • گارانتی و خدمات پس از فروش: امرسان با گارانتی و خدمات پس  از فروش خود توانسته است رضایت مخاطبان بسیاری را جلب کند.

سخن آخر

برند امرسان نامی آشنا در صنعت تولید لوازم منزل به‌خصوص یخچال و فریزر است. اگر تصمیم دارید از این برند ایرانی خرید کنید، حتما محصولات را به دقت مطالعه کنید. یخچال‌های متنوعی از امرسان در بازار وجود دارند که می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید.

مسلما انتخاب از میان این همه مدل کار آسانی نیست. ما در این مقاله برخی از بهترین مدل‌های یخچال امرسان در بازار را قرار دادیم تا با توجه به نیازتان بهترین محصول را خریداری کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *