اینوبینو
اینوبینو
خرید چای ساز

خرید چای ساز | فروش چای ساز

خرید چای ساز  و فروش چای ساز خود را می توانید در سایت شپینو آگهی کنید.

چای

 

 

چای نام یک نوشیدنی معطر است که معمولاً با ریختن آب داغ یا در حال جوش بر روی برگ‌های عمل آورده شده گیاه «کاملیا سیننسیس»، که گیاهی همیشه سبز و بومی آسیای شرقی است به دست می‌آید. این نوشیدنی پس از آب، پرمصرف‌ترین نوشیدنی جهان است. چای واژه‌ای است چینی که در چین و شمال هندوستان به کار می‌رود و تقریباً با همان تلفظ وارد زبان فارسی شده‌است.

بیشتر بخوانید : خرید لوازم خانگی برقی دست دوم

چای ساز

چای ساز وسیله‌ایست برقی جهت آماده کردن و گرم نگه داشتن چایی.

این دستگاه یک وسیله با تکنولوژی پایین می‌باشد که از دو بخش تشکیل شده است. کتری و قوری. آب داخل کتری توسط یک المنت داخلی گرم و با وصل کردن کلید گرم شده و بعد از مدتی شروع به جوشیدن می‌کند. یک مدار کنترلی هنگام جوشیدن آب، برق المنت را قطع می‌کند. قوری نیز روی یک صفحه قرار می‌گیرد که گرمکن صفحه با وصل کردن کلیدی روشن شده . و صفحه را گرم می‌کند. به این ترتیب قوری و چای آماده شده در داخل آن گرم نگه داشته می‌شود. همچنین در داخل قوری یک محفظه وجود دارد که چای را داخل آن ریخته و از پخش شدن چای در داخل قوری جلوگیری می‌کند.

‌در این دسته از چای‌سازهای برقی، قوری، روی کتری قرار می‌گیرد و چای آرام آرام با بخار آب درون کتری، دم می‌کشد. به اعتراف کاربران وب‌سایت‌های خرید و فروش کالا و مصرف‌کنندگان این دسته از چای‌سازها و البته کارشناسان، این نوع از چای‌ ساز، نسبت به دو مدل دیگر، برتری و کیفیت بالاتری دارد و مزه‌ چای دم‌کشیده در قوری این چای ساز، بسیار به مزه‌ چای دم‌کشیده در قوری روی سماور، نزدیک است.

بیشتر بخوانید : لوازم منزل

خرید چای ساز

چه چای سازی؟

اگر چای‌خور حرفه‌ای هستید. و تفاوت عطر چای دم‌کشیده‌ روی سماور و چای‌ساز برایتان محسوس است، پیشنهاد می‌کنیم سراغ این دسته از چای‌سازها بروید.

توجه داشته باشید که جنس دیواره داخلی کتری برقی بهتر است. از جنس استیل ضدزنگ یا شیشه باشد. استفاده از پلاستیک در ساخت محفظه داخلی ممکن است. مزه آب را تغییر دهد.

با این حال پلاستیک فشرده و مقاوم، متریال خوبی برای بدنه بیرونی کتری برقی است. پلاستیک از داغ شدن بیش از اندازه بدنه خارجی جلوگیری می‌کند. بعضی از انواع کتری برقی نیز به عایق حرارتی مجهز شده‌اند تا هنگام استفاده آسیبی به پوست شما وارد نشود.

به طور کلی استیل ضدزنگ، شیشه مقاوم در برابر حرارت و پلاستیک مرغوب، بهترین گزینه برای خرید کتری برقی هستند.

چای سازها مجهز به دسته های نسوز هستند. حتی اگر دسته های سماور شما نسوز باشند، احتمال جدا شدن دسته در حین بلند کردن سماور، دور از انتظار نیست. همچنین بسیاری از ما خاطره به همراه داشتن یک دستمال در کنار کتری را فراموش نمی کنیم. با داشتن چای ساز، نگران دستان خود نباشید.

خرید چای ساز

اگر دم کشیدن فنجان چای و یا قهوه برایتان اهمیت زیادی دارد، قابلیت تنظیم دما در چای ساز را جدی بگیرید. چای سازها در مقایسه با سماورهای برقی، دمای دقیق موردنیاز را به شما هدیه می دهند. سنسور دمای کتری برقی به شما این امکان را می دهد که به کارهایتان برسید و نگران سرد شدن آب کتری نباشید و در هر زمان دلخواه بتوانید چای گرم میل کنید. همچنین اگر اهل خوردن قهوه فرانسه، چای سبز، چای ژاپنی و چای بهاره هستید، بهتر از ما می دانید که نیاز به یک دمای مشخص دارید. به عنوان مثال، برای تهیه قهوه فرانسه، نیاز به دمای ۱۹۵ درجه فارنهایت دارید، درحالی که چای سبز به دمای پایین تری نیاز دارد. برای تهیه چای ژاپنی و چای بهاره نیز به ۱۶۰ تا ۱۷۰ درجه فارنهایت دما نیاز دارید. البته قیمت چای ساز های دارای این قابلیت، اندکی بیشتر است.

بیشتر بخوانید : فروش لوازم خانه و نکات مهم آن

چای ساز فلر

چای‌ساز «فلر»، مدل «TS285»، یکی از زیباترین مدل چای‌سازهای این شرکت است. این چای‌ساز شامل یک کتری و یک قوری است که هرکدام زیبایی و کیفیت مناسبی دارند. حجم کتری 2 لیتر است و روی پایه‌ی اصلی قرار می‌گیرد. با این طراحی، کتری بدون سیم و قابل جابه‌جایی بوده و چرخش روی پایه‌، بدون محدودیت است. بدنه‌ی کتری ترکیبی از پلاستیک و قطعات استیل و شیشه‌ی مقاوم به حرارت است. المنت‌های حرارتی در کف کتری آب را به‌سرعت به جوش می‌آورند. در این مدل قوری روی کتری قرار می‌گیرد.

چای ساز تفال

چای ساز «تفال» مدل «BJ201» از محصولات شرکت تفال (Tefal) است که با طراحی شیک و کیفیت بالایی تولید و عرضه شده است. این دستگاه با یک قوری شیشه‌ای عرضه شده و کتری نیز از هر دو طرف مدرج بوده و دارای نشانگر میزان آب است. هم کتری و هم قوری از گنجایش مناسبی بهره می‌برند. المنت تمام استیل و یکپارچه چای‌ساز تفال BJ201 هم از مواردی است که نشان از کیفیت ساخت آن دارد.

 

چای ساز بوش

چای‌ساز «بوش» مدل «TTA2010» یکی از زیباترین و کاربردی‌ترین چای‌سازهای عرضه‌شده در بازار است. این محصول از سه قسمت تشکیل‌شده است. قسمت پایینی یا پایه است که برق متصل می‌شود. این پایه این امکان را ایجاد می‌کند که کتری روی آن بتواند در هر جهتی بچرخد و محدودیتی وجود نداشته باشد. افراد چپ‌دست نیز به‌راحتی از آن استفاده می‌کنند. کتری از جنس پلاستیک است که در محل مخزن آب نیمه شفاف است و میزان آب در آن مشخص است. این قسمت درجه‌بندی نیز شده تا حجم آب مشخص شود.

 

چای ساز متئو

مدل «MTS 19» چای‌سازی با طراحی متفاوت از شرکت «متئو» (Matheo) است. این محصول دارای کتری دو جداره از جنس استیل و لایه‌ی بیرونی پلاستیکی است و طراحی بسیار زیبایی دارد و با وجود دستگیره‌های عایق گرما، به‌راحتی قابل‌حمل است. قوری این مدل از جنس شیشه دارای صافی توری استیل ضد زنگ است که مانع ورود تفاله چای به استکان یا لیوان می‌شود و به‌این‌ترتیب چای صاف و گوارا سرو می‌شود. گنجایش کتری 1.7 لیتر و ظرفیت قوری 1 لیتر است که می‌توان در هر وعده برای تعداد زیادی از میهمانان چای آماده کرد. بالا بودن توان و قدرت کتری برقی این چای‌ساز می‌تواند ظرفیت کامل آب را ظرف چند دقیقه به جوش آورد.گردش 360 درجه کتری باعث می‌شود بتوانید آن را در حالت موردنظر خود قرار داده و به‌راحتی از دستگاه استفاده کنید. حالت گرم نگه‌دار این چای‌ساز نیز باعث می‌شود پس از آماده شدن چای درصورتی که مدتی برای سرو آن طول بکشد، حرارت چای مطلوب بماند.

مابرای خرید چای ساز  و فروش چای ساز خدمت شما هستیم.

چای ساز پارس خزر

«چای نوش» یکی از زیباترین و باکیفیت ترین ساخته های «پارس خزر» تا به امروز است. این مدل که در گروه دم آور ها قرار دارد در بخش کتری به بدنه ای از جنس استیل مجهز شده و جهت دم آوری به بهترین شکل ممکن، از یک قوری چینی به همراه آن استفاده گردیده. این قوری را می‌توان درون ماشین ظرفشویی نیز قرار داد و مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت. کیفیت ساخت در مدل چای نوش بسیار مناسب ارزیابی می‌شود. و کیفیت نوشیدنی‌های تهیه شده با آن نیز بسیار قابل قبول می‌باشد. و طعمی طبیعی و دلچسب را از آن ها دریافت خواهید کرد. این طعم دلچسب به دلیل حرارت دهی قوری به وسیله بخار خارج شده از کتری می‌باشد.

چای ساز واتسون

شاید بتوان گفت محبوب‌ترین نوشیدنی در کشور ما چای است. که از گذشته جزئی جدانشدنی از زندگیمان بوده است. داشتن یک چای‌ساز خانگی سرعت تهیه این نوشیدنی را بیشتر می‌کند و از زحمت آن می‌کاهد. چای‌سازها عموما از دو قسمت قوری و کتری تشکیل ‌شده‌اند. کتری‌ها دارای توان حرارتی بالا هستند که آب را به‌سرعت به جوش می‌آورند. و سپس با تغییر حالت، مصرف را کم کرده و آب را گرم نگه می‌دارند. تا چای در قوری به‌آرامی دم کشیده و نوشیدنی خوش‌طعم و خوش‌رنگی تولید شود.

قیمت چای ساز هاردستون مدل TMS3200S

چای‌ساز هاردستون مدل TMS3200S محصولی خوش‌ساخت و کارآمد است که برای دم‌کردن و آماده‌سازی سریع چای طراحی شده است. این محصول دارای کتری از جنس استیل است که زیبایی خاصی دارد و با وجود دستگیره‌های عایق گرما، به‌راحتی قابل‌حمل است. قوری این مدل از جنس شیشه دارای صافی توری فلزی است که مانع ورود تفاله چای به استکان یا لیوان می‌شود و به‌این‌ترتیب چای صاف و گوارا سرو می‌شود.

بیشتر بخوانید : با خرید لوازم دست دوم اون چیزی که فکرشم نمیکردی بخر!!

معرفی بهترین برندهای چای ساز

پس از یک روز پر مشغله چایی تنها گزینه‌ای است که می‌تواند. خستگی را از تن آدم بیرون کند. این نوشیدنی محبوب علاوه بر این که از نظر پزشکی یک گزینه فوق العاده عالی برای کاهش وزن است. اما زیاده روی در مصرف می‌تواند کم خونی را بدنبال داشته باشد.  گذشته از این حرفا اگر شما یک فرد چایی خور هستید؛ صد در صد انتخاب یک چای ساز خوب؛ یکی از دغدغه‌های شما خواهد بود، از این رو ما برای حل این مشکل به معرفی بهترین برندهای چای ساز پرداخته‌ایم.

  • چای ساز فلر مدل TS 117
  • چای ساز TS  070 WD

  • چای ساز فلر مدل TS 286

  • چای ساز بوش مدل 5883 TTA 

اگر به دنبال بهترین مارک چای ساز با قیمت مناسب هستید پیشنهاد ما به شما چای ساز پارس خزر مدل MT است. این محصول مجهز به صفحه گرم نگهدارنده است تا بتواند برای ساعات طولانی گرمای نوشیدنی شما را حفظ کند جنس بدنه‌ی این کتری استیل ضد زنگ و جنس قوری آن چینی است. ظرفیت کتری آن 1.9 و ظرفیت قوری آن 7/. لیتر است.

خرید چای ساز  و فروش چای ساز خدمتی دیگر از ماست.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *