اینوبینو
اینوبینو
خرید لوازم اسپرت پیکان

خرید لوازم اسپرت پیکان


آگهی فروش قطعات یدکی و لوازم جانبی خودرو


ثبت اگهی

همین حالا برای خرید لوازم اسپرت پیکان اقدام نمایید.

لوازم یدکی پیکان برای انواع مدل های آن از قبیل پیکان، پیکان وانت و غیره در این صفحه قرار دارد. هر دو محصول ایران خودرو، یعنی پیکان و پیکان وانت دیگر تولید نمی شوند. اما همچنان تقاضا برای لوازم یدکی این دو خودرو وجود دارد. پس از توقف وانت پیکان از وانت آریسان رونمایی و به عنوان خودرو جایگزین همچنان تولید می شود.

بهترین مقصد برای خرید اینترنتی لوازم لوکس و اسپرت خودرو با تنوع بی نظیر در ایران است. ماشین اسپرت در ششمین سال فعالیت اینترنتی خود و با نیم قرن تجربه در بازار لوازم خودرو سعی دارد جامعترین فروشگاه اینترنتی لوازم تزئینی، اسپرت و یدکی خودرو در ایران باشد. گروه‏‏‌های مختلف کالا از جمله آرم و لوگو فابریک و اسپرت خودرو، لوازم ایمنی و امنیتی خودرو، لوازم یدکی، سیستم های صوتی و تصویری خودرو، رینگ ، لاستیک ، قالپاق و سیستم های روشنایی و نور پردازی ، لوازم جانبی و آپشن خودرو های خارجی و ایرانی در اینوبینو عرضه می‏‏‏‌شوند.

____________________________

بیشتر بدانید:

اگهی خودرو

فروش خودرو در رشت

فروش خودرو خارجی

____________________________

خرید لوازم اسپرت پیکان

لوازم یدکی پیکان

دیسک ترمز – کمک فنر – چراغ خودرو – لامپ خودرو – تسمه خودرو – وایر شمع – لنت ترمز خودرو – سوزن انژکتور – تیغه برف پاک کن – آینه جانبی – شمع خودرو – باتری خودرو – پولی سر میل لنگ – پلوس، سرپلوس و مشعلی – واشر سرسیلندر – بلبرینگ – میل لنگ و میل بادامک – کارتل – سرسیلندر – سپر – کاسه چرخ و دیسک چرخ – بوش و پیستون – سوپاپ – فنر لول – موتور فن و تهویه – کابل کنترل – هرزگرد – درپوش سوپاپ – مجموعه شیشه بالابر – رینگ و قالپاق خودرو – جلو پنجره و قاب پلاک – استپر موتور و پتانسیومتر – دینام و استارت – شاتون – حسگر خودرو – پمپ خودرو – پمپ مکانیکی – دریچه هوا – ECU – کیت ایموبلایزر – کوئل – واشر و کاسه نمد – بوق – جلوبندی و تعلیق – کیت کلاچ – لاستیک خودرو – آینه بغل – ترموستات – رادیاتور آب – انژکتور – کلیدهای خودرو – پدال – شلنگ خودرو – فشنگی – قاب و کاور موتور – قفل خودرو – پوسته کلاچ و گیربکس – لوازم ترمز – لوازم بیرونی خودرو – گیربکس – جک خودرو

همین حالا برای خرید لوازم اسپرت پیکان اقدام نمایید.

____________________________

مطالعه بیشتر:

مدارک، هزینه و مراحل نقل و انتقال سند خودرو

ثبت آگهی خودرو در کرج

راهنمای مراحل خرید خودرو

____________________________

پیکان سپر جوشن

در سال ۱۳۷۲ تصاویری از پیش نمونه تغییر چهره پیکان توسط ایران خودرو منتشرشد. ایران خودرو حتی آن را پیش فروش کرد. آینه بغل پلاستیکی، سپرهای جلو و عقب بلندتر، قالپاق‌های تغییر شکل یافته، افزودن یک باله کوچک روی در صندوق عقب و… این خودرو را نسبت به پیکان معمولی متمایز می‌کرد. اما پس از یک سال فقط سپرها و قالپاق‌های مدل پرتوتایپ (آن‌هم با طرحی متفاوت نسبت به پیش نمونه) روی پیکان قرار گرفتند. که باعث تولید مدل سپر جوشن شد. سپر جوشن به واسطه ناهماهنگ بودن شکل سپر با بدنه خودرو زیاد موفق عمل نکرد .و نهایتاً تولید آن به دلیل فروش پایین در سال ۱۳۷۸ متوقف شد. مدل وانت شامل نسخه سپر جوشن نمی‌شد.

جوانان (هیلمن هانتر جی‌تی)

استقبال ایرانیان از پیکان سبب شد در اوایل دهه ۱۳۵۰ مدل جوانان نیز که دارای حجم موتور مشابه، اما قدرت موتور بیشتر با سرسیلندر آلومینیومی بود به خط تولید پیکان اضافه شود. پیکان جوانان بواسطه داشتن دو کاربراتور سرعت و شتاب بیشتری داشت و در قسمت جلو پنجره دارای چهار عدد چراغ جلو بود و در داخل خودرو در قسمت جلو داشبورد تفاوت‌هایی با مدل‌های معمولی داشت و با داشتن آمپر برق و فشار روغن در کنار درجه باک و دمای موتور جلوه خاصی داشت و علاقه‌مندانی را جذب خود کرده بود.

پیکان اسپرت

____________________________

بیشتر بخوانید:

قیمت خودرو دست دوم چگونه تعیین می شود؟

فروش قطعات دست دوم خودرو

خودرو های چینی در ایران ارزش خرید دارند؟

____________________________

دولوکس

پیکان دولوکس یکی از معروف‌ترین مدل‌های پیکان بود. این نوع مدل از مدل‌های اولیه پیکان بود. سپر این نوع مدل از نوع شمشیری بود. این مدل برای قد بلندها که وارد ماشین می‌شدند. دشواری‌هایی ایجاد می‌کرد. فرم بدنه این مدل از نوع کبریتی بود.

دولوکس فیس‌لیفت

از سال ۱۳۵۹ پیکان با تغییری که کرایسلر در فرم ظاهری هانتر به‌وجود آورد، شامل تغییر کامل چراغ‌های جلو و عقب (به فرم بزرگ و یکپارچه کاملاً مستطیل)، پانل نشانگرهای مقابل راننده، تولید شد (این مدل در سال‌های ابتدایی تولید به پیکان چراغ بنزی معروف بود).

کارلوکس

پس از انقلاب سال ۱۳۵۷، شرکت ایران خودرو از برادران خیامی گرفته شد. و تحت مالکیت دولت قرار گرفت که نتیجه آن کاهش محصولات خانواده پیکان به دو نوع سدان و وانت شد. اما دولت با سرهم کردن. قطعاتی که در انبار ایران خودرو از مدل‌های قبل باقی‌مانده بود این خودرو را ساخت.

کار

پیکان کار نوعی از مدل‌های مخصوص پیکان بود. این نوع مدل در دهه ۵۰ در کارخانه ایران ناسیونال تولید شد. این نوع خودرو بنا به درخواست مشتریانی که محل کارشان صنعتی بود ساخته شد. این خودرو بعد از انقلاب هم تولید شد. موتور این نوع مدل از نوع مدل تخت بود. که تقریباً شتاب بالایی داشت. چراغ دنده عقب این مدل از چراغ‌های ترمز و خطر و راهنما جدا بود.

مابرای خرید لوازم اسپرت پیکان در خدمت شما هستیم.

لوازم پیکان اسپرت

____________________________

پیشنهاد مطالعه بیشتر:

لیزینگ؟پیش فروش؟فروش اقساطی یا نقدی ؟

ثبت آگهی فروش خودرو در تهران

شرایط انتقال تخفیف های بیمه شخص ثالث 1400

____________________________

پیکان اتوماتیک

این پیکان شبیه پیکان دولوکس بود. اما تفاوت آن با دولوکس، موتوری قوی بقدرت ۷۳ اسب بخار و گیربکس اتوماتیک چهار دنده و دارای شیشه برقی جلو بود.

پیکان پژویی

در سال ۱۳۷۰ ایران خودرو با استفاده از سامانه تعلیق و موتور ۱۸۰۰ سی سی، پژو ۵۰۴ بر روی بدنه پیکان، نوع جدیدی از پیکان را که در ایران به پیکان پژویی معروف شد. تولید نمود و تا ۶ سال به تولید آن ادامه داد.

این مدل پیکان به خاطر دارا بودن موتور پژو ۵۰۴ بر روی اتاق سبک پیکان از قدرت و شتاب کم‌نظیری برخوردار بود. شتاب عالی این خودرو در زمان تولیدش زبان زد عام شده بود. به‌طوری‌که تعداد بسیاری ازین مدل ماشین به خاطر سرعت بالا و عدم آیرودینامیک مناسب با موتور، تصادفات زیادی به بار آورد.

شتاب اولیه این خودرو نسبت به پژو ۵۰۴ و حتی پژو ۴۰۵ هم بیشتر است. و این به لطف بدنه سبک پیکان و موتور قوی پژو امکانپذیر شده‌است.

دلیل اصلی تولید این مدل پیکان خرید تالبوت توسط پژو بود. که منجر به وقفه در تولید پیکان در کارخانه ایران خودرو شد، که پس از مدتی با پیشنهاد کارخانه پژو تعداد محدودی از موتورهای پژو ۵۰۴ که در فرانسه مانده بود به ایران فروخته شد. و پیکان پژویی به مدت ۶ سال تولید و با اتمام موتورهای پژو ۵۰۴ تولید این خودرو به فراموشی سپرده شد.

همین حالا برای خرید لوازم اسپرت پیکان اقدام نمایید.

ایران خودرو

ایران خودرو (با نام تجاری ایکو، IKCO) شرکت خودروسازی ایرانی است که دفتر مرکزی آن در تهران قرار دارد. و در مرداد ۱۳۴۱ برادران خیامی آن را بنیان نهادند. این شرکت نخست ایران ناسیونال نام داشت و نخستین گروه تولیدات آن، گونه‌ای اتوبوس بود.

در سال ۱۳۴۵، با قراردادی با شرکت روتس انگلستان، ایران ناسیونال برنامه‌ریزی تولید پیکان را انجام داد و از ۲۴ اردیبهشت ۱۳۴۶ کارخانهٔ ویژهٔ آن گشایش یافت. و ساخت انبوه آن کلید خورد. از سال ۱۳۴۶ تا ۱۳۵۷ پیکان در مدل‌های کار، لوکس، جوانان، استیشن و وانت ساخته شد. انواع کامیون، اتوبوس، مینی‌بوس و آمبولانس نیز در این سال‌ها با همکاری دایملربنز در این شرکت تولید می‌شد. در سال ۱۳۵۲، شرکت هدف‌گذاری کرد. که به خودکفایی برسد و محصولاتی تمام ایرانی به فروش برساند. در این راستا، چندین کارخانه و شرکت تامین‌کننده در سراسر ایران تأسیس شد. شرکت در سال ۱۳۵۶ دارای قصد جدی برای تولید جایگزین پیکان بود. که با وقوع انقلاب ۱۳۵۷ و جنگ ایران و عراق، پروژه برهم زده‌شد و پس از جنگ، این شرکت با پژو فرانسه و شریک‌های خارجی برای تولید خودروهای تازه در ایران به توافق رسید.

در دههٔ ۱۳۶۰، این شرکت با توجه به آشفتگی اقتصادی ایران، تا نزدیکی تعطیلی کامل پیش رفت. که با اعلام آمادگی پژو برای همکاری، ایران خودرو دچار تحولی بزرگ شد. پژو به شریک ایران خودرو در ایران تبدیل شد و محصولات این شرکت را در شمار بسیار بالا در ایران به فروش رساند. پژو ۴۰۵، ۲۰۶، ۲۰۷ و پارس توانستند بخش بزرگی از بازار ایران را در اختیار بگیرند. که سود قابل توجهی برای شرکت فرانسوی داشت. ایران خودرو با رنو، دیگر شرکت خودروسازی فرانسوی نیز همکاری کرد و ال۹۰، از محصولات ارزان‌قیمت این شرکت را به شکلی موفق در بازار ایران به فروش رساند.

خرید لوازم پیکان اسپرت

____________________________

بیشتر بدانید :

خرید پژو پرشیا | فروش پژو پرشیا

خرید پژو جی ال ایکس

 خرید پژو 207i | فروش پژو 207i

____________________________

خرید لوازم اسپرت پیکان

با ایجاد مرکز پژوهش، در دهه ۱۳۷۰ طراحی سمند روی پلتفرم پژو ۴۰۵ صورت گرفت و این خودرو در سال ۱۳۸۱ به تولید انبوه رسید. این برای نخستین‌بار بود. که یک شرکت ایرانی، خودرویی با طراحی ویژه خود را می‌سازد. و پس از این، ایران خودرو قادر بود طرح‌های گوناگونی بر روی سمند بگذارد. و محصولات ویژهٔ خود را به فروش برساند. این خودرو توانست موفقیت بسیاری در فروش کسب کند. و تولید آن تا دهه ۲۰۲۰ ادامه یافت. ادامه یافتن تولید خودرو به همان شکل پیشین، باعث شد ایرادات فراوانی به این خودرو گرفته شود. که به دلیل به روز شدن استانداردها در جهان بوده‌است. بسیاری از کارشناسان به ایمنی و عملکرد این خودرو ایراد گرفته. و معتقدند تولید آن نباید تا دهه‌ها به همان شکل ادامه می‌یافت.

همین حالا برای خرید لوازم اسپرت پیکان اقدام نمایید.


آگهی فروش قطعات یدکی و لوازم جانبی خودرو


ثبت اگهی

 

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *