اینوبینو
اینوبینو
فروش ماشین لباسشویی

خرید لباسشویی ال جی | فروش لباسشویی ال جی

ماشین لباس‌شویی یا ماشین رخت‌شویی، وسیله‌ای است که برای رخت‌شویی به کار می‌رود.

قرار دادن پوشاک داخل آب به تنهایی باعث تمیزی آن نمی‌شود. بلکه آب باید با فشار به الیاف‌های پارچه برخورد کند. اکثر ماشین‌های لباسشویی با چرخاندن لباس درون غلطک‌های فلزی پرآب این کار را انجام می‌دهند. جهت نفوذ عمیق‌تر آب درون پارچه و نیز زدودن چربی‌ها و لکه‌ها از مواد شوینده مخصوص ماشین لباسشویی استفاده می‌شود.

بیش تر ماشین‌های لباسشویی خودکار هستند.. و با یک فرایند الکترونیکی کنترل می‌شوند. با استفاده از دکمه اتوماتیک برنامه‌ای برای ماشین تنظیم می‌شود. تا بر همان مبنا لباس‌ها را با استفاده از آب گرم یا آب خنک یا ولرم تمیز کند. کارهای اصلی ماشین‌های لباسشویی عبارتند از ترکیب آب سرد و گرم تا سطح دلخواه، تنظیم مدت زمان شستشو، آب‌کشی لباس‌ها و خشک کردن. محدود آب لباس‌ها از طریق چرخاندن سریع آن‌ها که برخی از ماشین‌های لباسشویی لباس‌های شسته شده را تا ۱۰۰٪ خشک می‌کنند.

خرید لباسشویی ال جی

فرقی ندارد اگر یک ماشین لباسشویی با ظرفیت کم میخواهید. یا بالا، از ماشین‌های لباسشویی 5.5 کیلوگرم تا 17 کیلوگرم ال جی بازدید کنید. و بر اساس نیاز خود مدلی را انتخاب کنید. ماشین‌های لباسشویی ال جی با موتورهای فوق پیشرفته و فناوری‌های جدید خود همراه با رنگ‌های براق و جذاب و طراحی‌های خلاقانه ساخته شده‌اند. تا بهترین کارایی و بازدهی ممکن را برای شما داشته باشند و آسایش را برای شما فراهم کنند. ماشین‌های لباسشویی ال جی نه تنها به لباس‌های شما بهترین نگاه را می‌دهند. بلکه به خانه شما هم بهترین جلوه و نگاهی مدرن می‌بخشند.

ماشین لباسشویی

یکی مهمترین وسایل هر خانه‌ای ماشین لباسشویی است. ماشین لباسشویی‌های امروزی نقش پر رنگی در برآورده کردن. یکی از اصلی‌ترین نیازهای زندگی روزمره ما یعنی نظافت، بازی می‌کنند، به همین دلیل به سرعت در حال پیشرفت هستند. ماشین‌های لباسشویی‌ جدید با کمترین مصرف انرژی بیشترین بازدهی را دارند. شما می‌توانید جدیدترین مدل‌های ماشین لباسشویی را در سایت مشاهده کنید و سفارش دهید.

با توجه به اندازه و مدل آشپزخانه‌های امروزی شما می‌توانید. انتخاب‌های متنوعی داشته باشید. ماشین‌های لباسشویی چند مدل هستند. ماشین لباسشویی سطلی یا درب از بالا و ماشین لباسشویی درب از جلو که بسیار پر طرفدار است.

ماشین لباسشویی ال جی

برای خرید ماشین لباسشویی مناسب باید مواردی چون تعداد افراد خانواده و فضای آشپزخانه خود را در نظر بگیرید. برای خانواده‌های بزرگ باید به دنبال ماشین لباسشویی با ظرفیت بالا بگردید. که در یک بار استفاده بتوانید حجم زیادی از لباس را در آن‌قرار دهید تا مجبور به استفاده مکرر از لباسشویی در طول روز نباشند. به این صورت در مصرف انرژی هم صرفه جویی می‌شود.

مطلب پیشنهادی:

خرید یخچال الکترواستیل | فروش یخچال الکترواستیل

تمام لوازم خانگی برقی برچسب میزان مصرف انرژی دارند. لوازم برقی که میزان مصرف انرژی آن‌ها زیر A قرار گرفته است، ماهانه هزینه زیادی برای پرداخت قبض برق روی دست شما می‌گذارد. برای جلوگیری از این موضوع شما می‌توانید با بررسی جدول ماشین‌های لباسشویی در  میزان مصرف انرژی آن‌ها را بررسی و با هم مقایسه کنید.

خرید لباسشویی ال جی

خرید بهترین ماشین لباسشویی

اگر به دنبال بهترین هستید. در بهترین مدل‌های ماشین لباسشویی ال جی، سامسونگ، بوش، دوو، اسنوا و پاکشوما وجود دارد. تا شما بتوانید مدل موردنظر خود را با بررسی و مقایسه برندهای مختلف انتخاب کنید. هر برند امکانات خاصی به لباسشویی خود اضافه کرده‌است. که شاید شما به همه آن‌ها نیاز نداشته باشید.

فروش لباسشویی ال جی

ال‌جی با الهام از شست‌وشوی دستی و استفاده از فناوری اینورتر دایرکت درایو خود موفق به ابداع فناوری 6 حرکت شست‌وشو همانند شست‌وشو با دست شده است. این شش مرحله شامل فیلتراسیون، پیچاندن، آبکشی پله‌ای، تاباندن، ساییدن و غلتاندن می‌باشد که نتیجه این الگوی شست‌و شو، صدمه کمتر به الیاف لباس و بهبود عملکرد ماشین لباسشویی می‌باشد.

تعمیر و نگهداری هر دستگاهی شرایط خاص خود را دارد، بخصوص دستگاه‌هایی که دارای قسمت‌های مکانیکی بیشتر و همچنین قسمت‌هایی که با آب و رطوبت در تماس هستن.

اولین نکته که حتماً باید دقت کرد جلوگیری از ورود هرگونه شی فلزی و اجسام سخت به داخل دیگ می‌باشد که بیشتر از جا ماندن کلید یا سکه داخل جیب اتفاق می‌افتد.

نگهداری ماشین لباسشویی در قسمت الکتریکی که توسط یک محافظ برق انجام می‌گیرد که دستگاه را در مقابل نوسانات برق محافظت می‌کند.

نگهداری قسمت‌های مکانیکی و قسمت‌های در تماس با آب:

شیر برقی:

شلنگ ورودی آب به شیر برقی دستگاه متصل می‌شود که این قطعه دارای یک فیلتر می‌باشد جهت جلوگیری از رسوبات و شن ریزه آب داخل دستگاه بسته به آب منطقه میانگین ۳ الی ۶ ماه یکبار فیلتر ورودی را تمیز کنید.

پمپ تخلیه:

تقریباً هر ۶ ماه یکبار فیلتر پمپ تخلیه را تمیز کنید در صورتی که دستگاه با ایراد عدم تخلیه مواجه شد ابتدا باید فیلتر تخلیه بررسی شود.

محفظه اصلی:

همیشه در پایان کار لاستیک دور درب با یک دستمال نرم باید خشک و تمیز شود و درب دستگاه حدالامکان تا ۲ ساعت باز گذاشته شود جهت خشک شدن داخل دیگ که با اینکار از بو گرفتن محفظه جلوگیری می‌شود.

در فاصله هر ۵ ماه یکبار ترکیب ۱ قاشق غذاخوری جوش شیرین و ۱ پیمانه سرکه سفید را با هم مخلوط و داخل دیگ دستگاه ریخته و یکی از برنامه‌هایی را که دمای آب ۶۰ درجه دارد، انتخاب کنید تا دستگاه یک دور کامل خالی کار کند.

فروش لباسشویی ال جی

مکانیزم موتور ماشین لباسشویی

موتور ماشین‌های لباسشویی رایج عموماً آسنکرون، موتور دی‌سی یا اونیورسال است. موتورهای آسنکرون ممکن است دو سرعته و دارای دو سیم‌پیچ اصلی و فرعی باشند و برای راه‌اندازی نیاز به خازن راه‌انداز داشته باشند. در برخی از انواع ممکن است از موتورهای دی‌سی بدون زغال (روتور با آهن‌ربای دائمی) استفاده شود. در صورت استفاده از موتورهای اونیورسال امکان کنترل سرعت با استفاده از کنترل ولتاژ وجود خواهد داشت. به علت وجود همین مزیت (امکان کنترل دور آسان با کمک بردهای الکترونیکی)، در ماشین‌های لباس‌شویی اتوماتیک جدید از موتورهای یونیورسال بیشتر از موتورهای القایی استفاده می‌شود. این موتورها دارای سرعت‌های بالا در حدود ۴۰۰۰ تا ۱۶۰۰۰ دور در دقیقه هستند. مهمترین عیب موتورهای اونیورسال از ناحیهٔ زغال آنهاست که به علت کوتاه‌شدن یا جمع‌شدن گرد و غبار بین زغال و کلکتور گیر مکانیکی رخ می‌دهد یا جرقه ایجاد می‌شود.

برای اندازه‌گیری سرعت، در انتهای آرمیچر موتورهای یونیورسال و گاهی در انتهای شفت موتورهای القایی یک تاکوژنراتور استفاده می‌شود. تاکوژنراتور به یک برد الکترونیکی متصل است که وظیفهٔ کنترل دور موتور را بر عهده دارد.

موتور ماشین لباسشویی ال جی

برای محافظت موتور در برابر اضافه‌بار از یک رلهٔ اورلود استفاده می‌کنند. برای در نظر گرفتن گرمای استاتور رله را به صورت سری روی سیم‌پیچ استاتور نصب می‌کنند. در سعضی از موتورهای شرکت ال جی از موتور بدون تسمه اسثفاده شده‌است. که خیلی بهتر از موتورهای یونیورسال ابت وبر خلاف موتورهای قدیمی از زغال جاروسک و جارونگه دار استفاده نشده‌است و صدای خیلی کمی دارد. نسل جدید این موتورها به عنوان موتورهای بدون زغال یا BLDC امروزه توسط برخی از برندهای معروف دنیا به کار می‌رود.

از جمله شرکت شارپ که در بسیاری از لوازم خانگی خود از جمله ماشین لباسشویی از موتورهای (BLDC (Brushless DC Motor یا موتورهای بدون جاروبک (زغال) استفاده می‌کند. در این موتور به دلیل حذف زغال عمر موتور را تا ده سال گارانتی و از جهتی کیفیت شستشو در سطح بالایی حفظ می‌شود. و صدای موتور هم به میزان بسیار زیادی کاهش می‌یابد. موتورهای BLDC به دلیل حذف جاروبک یا زغال موتور مانع از جرقه زدن موتور می‌گردند. وجود این زغال در موتورهای DC معمولی سبب مستهلک شدن و کاهش عمر موتور می‌گردد. ماشین لباسشویی شارپ با استفاده از موتور BLDC (اینورتر پیشرفته) کیفیت شستشو را تا حد بسیار زیادی بالا برده و از طرفی از انرژی کمی هم استفاده می‌کند.

سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی ال جی

صدای ماشین لباسشویی ال جی می تواند در موارد مختلف، متفاوت باشد. ممکن است از لباسشویی خود صداهایی چون: تق تق، جیر جیر، صدای سنگین و یا صدای ارتعاش بشنوید.

علت احتمالی:

  • اشیاء خارجی، نظیر سکه یا سوزن ته گرد ممکن است در پمپ یا درام افتاده باشند.
  • مقدار بیش از حد لباس، ممکن است باعت تولید سر و صدا شود.
  • آیا تمامی پیچ های مخصوص حمل و نقل و متعلقات بسته بندی را باز کرده اید؟
  • آیا تمامی پایه ها بر روی زمین مستقر هستند؟

نحوه رفع مشکل:

  • ماشین لباسشویی را متوقف کرده و درام و فیلتر تخلیه را بررسی کنید.
  • چنانچه پس از شروع به کار مجدد لباسشویی، صدا ادامه داشت، برای قطع شدن صدای ماشین لباسشویی ال جی خود از یک متخصص کمک بگیرید.
  • ممکن است محتوای داخل ماشین لباسشویی نامتعادل باشد. دستگاه را متوقف کنید و البسه را به طور مناسب تری توزیع کنید.

رایج‌ترین گونه‌های ماشین لباس‌شویی خانگی عبارتند از ۱- ماشین‌های لباس‌شویی سطلی که تنها دارای یک مخزن برای شستشوی لباس‌ها هستند ۲- ماشین‌های لباس‌شویی دوقلو (نیمه‌اتوماتیک دومخزنه) که دارای دو مخزن، یکی برای شستشو و دیگری برای آب‌گیری و خشک‌کردن، هستند. ۳- ماشین‌لباس‌شویی تمام اتوماتیک که درب مخزن آن‌ها ممکن است در جلو یا بالای ماشین باشد و پس از قرار دادن لباس و تعیین برنامه، کلیهٔ مراحل آب‌گیری، شستشو، آب‌کشی و خشک‌کردن به صورت خودکار مطابق برنامه انجام می‌شود.

مطلب پیشنهادی:

خرید زودپز | فروش زودپز

فروش لباسشویی ال جی

اطلاعات ایمنی ماشین لباسشویی ال جی

  • به دکمه ها ضربه ی شدید وارد نکنید.
  • قالی، کارتن و سایر سطوح ساخته شده از مواد شیمیایی در زیر ماشین قرار نگیرند.
  • از بازی کودکان با ماشین لباسشویی ، کار کردن با آن توسط کودکان و قرار گرفتن آنها در ماشین جلوگیری شود.
  • مراقب نزدیک شدن حیوانات خانگی به دستگاه باشید.
  • درب ماشین لباسشویی را باز نگذاری.
  • درب دستگاه را به زور نبندید.
  • در حین فرآیند لباسشویی به هیچ عنوان درب لباسشویی الجی را به زور باز نکنید.
  • درب جلوی ماشین وقتی ماشین در حال کار است داغ می شود به آن دست نزنید.
  • در صورت مشکوک بودن به خرابی دستگاه و یا باز بودن بخشی از دستگاه به هیچ عنوان آن را روشن نکنید.
  • برای معدوم کردن ماشین لباسشویی کهنه حتما سیم برق آن را قطع کنید تا هرگونه خطری از بین برود
  • در صورت باز بودن درب ماشین بر روی درب فشار وارد نشود زیرا ماشین واژگون خواهد شد

موقعیت نصب ماشین لباسشویی ال جی

  • ماشین لباسشویی ال جی را روی سطحی صاف و یک دست قرار دهید و مطمئن شوید که روزنه گردش هوای ماشین بواسطه کارتن، فرش و یا موکت گرفته نشده باشد.
  • به هیچ عنوان با استفاده از چوب و مقوا و … تلاش نکنید ماشین را تراز کنید.
  • تحت هیچ شرایطی ماشین را در کنار اجاق گاز و بخاری نصب نکنید.
  • هرگز ماشین لباسشویی را در مناطقی که دمای هوا زیر صفر درجه است نصب نکنید.
  • در زمان نصب شرایط دسترسی برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی را در نظر داشته باشید.
  • با استفاده از آچار ماشین را تراز و ارتفاع آن را تنظیم کنید.
  • محل نصب باید صاف و بدون ناهمواری باشد و نهایب شیب مجاز در محل نصب 1 درجه می باشد
  • پریز برق باید در فاصله حدود 1.5 متری دستگاه باشد و اتصال باید فقط با دوشاخه باشد
  • دستگاه باید برای همه انواع مدل ها در محل نصب از پشت 2 سانتی متر و از طرفین 10 سانتی متر فشا داشته باشد
  • مواد شوینده را نباید روی ماشین لباسشویی قرار داد.
فروش لباسشویی ال جی

پیچ های ویژه حمل و نقل لباسشویی الجی

پیچ های ویژه حمل و نقل به منظور جابه جایی دستگاه و کاهش احتمال آسیب به دستگاه به کار می رود

که باید قبل از استفاده از ماشین لباسشویی با دقت در همه قطعات این پیچ ها باز شوند.

همچنین در هنگام باز کردن متعلقات دستگاه از باز شدن محتویات اضافی نگهداره دستگاه اطمینان حاصل کنید.

  • پشت دستگاه 4 پیچ نگهدارنده تعبیه شده است که باید قبل از کار کردن با دستگاه باز شود.
  • اگر این پیچ ها باز نشود دستگاه دارای لرزش زیاد و سر و صدا و خرابی خواهد شد.
  • این چهار پیچ با ادوات لاستیکی همراه است که باید با هم باز شوند و آچار مخصوصی دارد که در بسته بندی ماشین معمولا موجود است.
  • بعدا 4 درپوش در بسته بندی وجود دارد که باید در جای آنها قرار داده شود.
  • ضمن اینکه باید پیچ ها را برای حمل و نقل های بعدی نگهداری کنید.

اتصال برقی ماشین لباسشویی ال جی

  • از سیم سیار و یا سه شاخه نباید استفاده شود.
  • پس از استفاده از دستگاه حتما سیم برق را از دستگاه جدا و شیر آب را ببندید.
  • سیم برق ماشین لباسشویی باید به پریزی اتصال داده شود که دارای اتصال به زمین باشد.
  • محل نصب ماشین باید به شکلی باشد که دسترسی به سیم برق راحت باشد.
  • تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی خود را تنها به افراد متخصص و نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی واگذار کنید.
  • در صورت نصب ماشین لباسشویی در منطقه ای با دمای زیر صفر درجه احتمال ترکیدن شیلنگ های تحت فشار زیاد است و عملکرد الکترونیکی دستگاه نا درست خواهد شد.
  • اگر در زمستان و یا هوای سرد ماشین لباسشویی را خریداری کردید حتما قبل از نصب آن را چند ساعت در دمای اتاق نگهداری کنید.

سیم برق را از آسیب های فیزیکی مانند تابیده شدن، خم شدن، له شدن، گیر کردن و … حفظ کنید.

مراقب پاشیدن آب و یا رطوبت اطراف پریز برق ماشین باشید.

اتصال آب ماشین لباسشویی ال جی

  • حتما برای اتصال ماشین لباسشویی ال جی از شیلنگ مخصوص و نو استفاده کنید
  • فشار آب برای ماشین لباسشویی ال جی باید بین 100PA تا 1000PA باشد
  • در هنگان اتصال شیلنگ به شیر آب حتما از دو واشر لاستیکی طراحی شده استفاده کنید تا آب نشتی پیدا نکند.
  • از محکم بودن و عدم نشتی شیر های آب اطمینان یابید
  • هر از چند گاهی شیلنگ را بررسی و در صورت خرابی و پوسیده شدن تعویض کنید.
  • از خم نشدن و له نشدن شیلنگ اطمینان یابید

برای اتصال شیلنگ به شیر آب باید پیچ تثبیت کننده را باز کنید و رابط را به سمت بالا فشار داده تا واشر محکم به شیر بچسبد و سپس 4 عدد پیچ آن سفت شود. حالا شیلنگ آب ورودی را به صورت عمودی به طرف بالا فشار دهید به طوری که لاستیک داخل شیلنگ کاملا به شیر بچسبد و سپس به سمت راست آن را سفت کنید.

نحوه تراز کردن ماشین لباسشویی الجی

  • تراز شدن دستگاه باعث عملکرد بهتر و سر و صدای کمتر می شود.
  • با پایه های قابل تنظیم باید دستگاه کاملا صاف در زمین تثبیت شود.
  • مطمئن شوید که هر چهار پایه محکم روی زمین قرار گفته اند.
  • وقی ماشین تراز شد بهتر است مهره های قفل آن را به سمت بالا و کف ماشین برگردانید تا قفل شود.
  • اگر ماشین در جایی غیر از کف زمین نصب شده باید از استیبل بودن آن اطمینان یابید.
  • برای نصب ماشین در زیمن بتونی باید زمین خشک و تراز باشد و ماشین در جای محکمی قرار بگیرد.
  • برای نصب ماشین بر روی زمین سرامیکی و کاشی کاری شده باید با تکه های از کاشی و یا سنگ در جلول پایه ها جلول حرکت آن گرفته شود.
  • ماشین را بر روی سطوح چوبی نصب نکنید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *