اینوبینو
اینوبینو
فروش تلویزیون اسنوا

خرید تلویزیون اسنوا | فروش تلویزیون اسنوا

تلویزیون اسنوا

خرید تلویزیون اسنوا و فروش تلویزیون اسنوا در  سایت اینوبینو به راحتی می توانید محصول مورد نظر خود را خرید نمایید.

اسنوا
زمانی که تلویزیون‌ها اختراع شدند. چشم مردم، دنیای دیگری را دید. باگذشت زمان و پیشرفت تلویزیون‌ها مردم می‌توانستند. از گوشه و کنار دنیا با خبر شوند. امروزه برندهای بسیاری محصولات الکترونیکی مانند تلویزیون را تولید می‌کنند. یکی از معتبرترین برندها اسنوا است. برند اسنوا در سال 1384 در ایران تأسیس شده است. برند ایرانی اسنوا از شرکت‌های تولید کننده لوازم خانگی محسوب می‌شود.این برند فعالیت خود را در زمینه تولید اجاق گاز و کولر آغاز نموده است، اما با گذشت زمان فعالیت‌های خود را گسترش داده و هم‌اکنون تولیدکننده. تمامی لوازم‌خانگی مانند یخچال، تلویزیون، ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی و … است.

انواع تلوزیون‌های اسنوا (Snowa)

یکی از محصولات پرطرفدار برند اسنوا تلویزیون است. تلویزیون‌های برند اسنوا هوشمند ،دارای زاویه دید گسترده و طراحی زیبا هستند. امروزه تمامی این تلویزیون‌ها به‌صورت ال ای دی LED تولید می‌شوند. شما می توانید برای زیبایی دکوراسیون خانه از مدل‌هایی که قابلیت نصب روی دیوار را دارند. استفاده کنید.از تفاوت‌های چشمگیر تلویزیون‌های ال ای دی و ال سی دی باید به چند مورد مهم اشاره کرد. تلویزیون‌های ال ای دی طول عمر بیشتری دارند و مصرف برق کمتری نسبت به تلویزیون‌های ال سی دی دارند. زاویه دید تلویزیون‌های ال ای دی مناسب‌تر از تلویزیون ال سی دی است.

تنظیم نور بهتری نیز دارند. تلویزیون‌های اسنوا در سایزهای 43 اینچ، 49 اینچ، 50 اینچ، 55 اینچ و … تولید می‌شوند. و در مدل‌های متنوعی مانند ssd 55sa560u، ssd 43sa560b، sld 55s37bldt2 و … در بازار موجود می‌باشند. محصولات برند اسنوا از کیفیت صفحه نمایش بالایی برخوردار هستند. و هنگام تماشا باعث لذت کاربر از تصاویر می شوند. قیمت این محصول نسبت به کیفت بالای آن، مناسب و مقرون‌به‌صرفه می‌باشند.برخی از مدل های تلویزیون اسنوا قابلیت اسکرین میرورینگ را دارند.

هم اکنون برای خرید تلویزیون اسنوا و فروش تلویزیون اسنوا برنامه ریزی کنید.

خرید تلویزیون اسنوا

یکی از محصولات محبوب و پر طرفردار برند اسنوا ، تلویزیون اسنوا می باشدکه با تکیه بر فناوری روز دنیا و دانش و تجربه مهنسین و تکنسین های ایرانی طراحی و تولید شده است. اسنوا با تولید تلویزیون های جدید خود ، لذت دیدن جزئیات با کیفیت تصویر بی نظیر و در ابعاد بزرگتر را فراهم کرده است. زاویه دید گسترده تلویزیون اسنوا این امکان را به شما می دهد. تا از هر زاویه ای از کیفیت جذاب این محصول لذت ببرید. تلویزیون هوشمند اسنوا از با پشتیبانی از سیستم عامل اندروید ، از تمامی اپلیکیشن های اندرویدی پشتیبانی می کند. اسنوا تلویزیون های خود را در انواع Full HD و 4K عرضه کرده است. شما متناسب با سلیقه و فضای منزل یا محل کار خود می توانید.

مطلب پیشنهادی:

خرید جارو شارژی | فروش جاروشارژی

از ابعاد 32 تا 75 اینچ متناسب با نیاز خود انتخاب نمایید. از دیگر قابلیت های جذاب تلویزیون اسنوا می توان به قابلیت اسکرین میروینگ Screen Mirroring اشاره کرد. با این ویژگی شما می توانید محتوای گوشی موبایل خود را روی صفحه تلویزیون مشاهده کنید. انتخاب سنتر به عنوان تخصصی ترین مرکز خرید آنلاین لوازم خانگی و شعبه رسمی برند اسنوا ، کلیه تلویزیون های اسنوا را با قیمت مصوب شرکتی و ضمانت نامه 18 ماهه انتخاب الکترونیک به فروش می رساند.

خرید تلویزیون اسنوا

فروش تلویزیون اسنوا

اسنوا ابتدا در سال ۱۳۸۴ در کارخانه‌ای به مساحت ۲۵۰۰۰ متر مربع در مورچه‌خورت اصفهان آغاز به کار کرد. این شرکت دارای انواع پرس‌های ضربه‌ای و هیدرولیک ۶۰ تن تا ۱۰۰۰ تن، دستگاه‌های رباتیک الکترومغناطیس رنگ و لعاب، دستگاه‌های تراشکاری خم و برش، تکنولوژی جوش پلاسما برای صفحه‌های رویه اجاق گاز و دیگر تجهیزات مصرفی در هنگام مونتاژ محصول مطابق با استانداردهای داخلی و خارجی است و از نظر حجم تولید می‌تواند روزانه ۱۵۰۰ اجاق گاز ایستاده، ۱۰۰۰ دستگاه کولرآبی و ۱۵۰۰ محصول از سری محصولات توکار را ارائه دهد. محصولات این کارخانه در بازارهای ایران و خاورمیانه عرضه می‌شوند. اسنوا توانسته‌است برای اولین بار در ایران و خاورمیانه، این امکان را فراهم کند که خریدار بتواند محصولات توکار این شرکت را با رنگ دلخواهش سفارش دهد.

اسنوا در تولید تلویزیون از بروزترین و جدیدترین فناوری ها استفاده کرده تا بهترین کیفیت نمایشگر را طراحی کند. تلویزیون اسنوا علاوه بر طراحی باریک و زیبا ، از پنل های با کیفیت برای ایجاد تجربه ای لذت بخش از تماشای تلویزیون بهره برده است. این محصولات دارای تنوع بالایی هستند . انواع تلویزیون FUll HD و Ultra HD یا 4K در انتخاب سنتر موجود می باشند. همچنین شما می توانید از بین ال ای دی اسنوا خمیده یا تخت بنا به سلیقه خود انتخاب کنید. این محصولات در اندازه های مختلف از 32 اینچ تا 65 اینچ موجود می باشند.

خرید تلویزیون اسنواتاریخچه تلویزیون

تاریخ پیدایش تلویزیون به سال ۱۸۸۴ میلادی برمی‌گردد. زمانی که یک دانش‌آموز آلمانی به نام پاول نیپکو نخستین سیستم الکترومکانیکی تلویزیون را با توانایی انتقال یک تصویر ثابت اختراع کرد. این سیستم از طریق روشن کردن یک عکس به‌ وسیله لنز و یک صفحهٔ چرخشی کار می‌کرد. (صفحهٔ نیپکو). روزنه‌های چهارگوش (سوراخ‌های کوچک) بر روی صفحه بریده شده بودند و خط‌های عکس را تا جایی که عکس کاملاً پویش شود، دنبال می‌کردند. هرچه تعداد این روزنه‌ها بیشتر می‌شد، خط‌های بیشتری هم دنبال می‌شدند و از این‌ رو جزئیات بیشتری هم نمایان می‌شد. دستگاه نیپکو تا پیشرفت فناوری تقویت‌کننده الکترونیکی لامپ خلأ و لامپ پرتو کاتدی عملاً قابل استفاده نبود. در سال ۱۹۰۷، بوریس روزینگ، دانشمند روس، برای نخستین بار توانست با استفاده از لامپ پرتو کاتدی در دستگاه گیرندهٔ تلویزیون، شکل‌های سادهٔ هندسی را از طریق تلویزیون منتقل کند.

در سال ۱۹۲۳، ولادیمیر زوریکین، دانشمندِ دیگرِ روس، صفحهٔ نیپکو را با یک عنصر الکترونیکی جایگزین کرد. این موضوع باعث به‌ وجود آمدن سطح بالاتری از جزئیات بدون افزایش تعداد پویش‌ها در واحد زمان شد. در سال‌های نخستِ دههٔ ۱۹۰۰ (۱۲۸۰ خورشیدی) مهندسان دریافتند که می‌توان تصویر را با استفاده از امواج رادیویی فرستاد. اما این کار تا سال ۱۹۲۶ (۱۳۰۵ خورشیدی) عملی نشد.

برای خرید تلویزیون اسنوا و فروش تلویزیون اسنوا در خدمت شما هستیم.

تلویزیون

تلویزیون در اوایل اختراع خود یک رسانه گروهی کوتاه‌مدت بود. طرفداران برنامه‌های منظم و معمولی برای لیست شدن در برنامه‌های تلویزیونی طرح‌ریزی کردند و بدین جهت توانستند که برنامه‌های مورد علاقه خود را در زمان معین پخش، تماشا کنند. واژه «قرار ملاقات تلویزیون» معادل بازاریاب‌هایی است که این ضمیمه شدن را توضیح و توصیف می‌کنند.

تماشاچی بودن تلویزیون بر طبق برنامه بندی با اختراع ضبط و پخش‌کننده‌های برنامه‌های ویدئویی مانند ضبط‌کننده ویدئو کاست و ضبط‌کننده ویدئویی دیجیتال کاهش پیدا کرده‌است. مشتریان می‌توانند برنامه‌ها را در طرح زمان‌بندی خود یک بار تماشا کرده و ضبط کنند. تهیه‌کنندگان خدمات تلویزیونی همچنین ویدئو درخواستی را که مجموعه‌ای از برنامه‌هایی است که پس از ارائه می‌توان در هر زمانی تماشا شود.

هم شبکه‌های تلفن‌های همراه و هم اینترنت قابلیت حمل امواج و برنامه‌های ویدئویی را دارند. قبلاً مقدار خوبی از تلویزیون اینترنتی موجود بود که به صورت برنامه‌های زنده یا فابل قابل دانلود بود. تلویزیون تلفن‌های همراه برای ارائه این جریان‌ها بعد از تکمیل و پیشی گرفتن تلویزیون دیجیتالی از طریق هوا بر سیستم‌های آنالوگ و غلبه بر بعضی از مشکلات تکنیکی- مخصوصاً نوعی که به عمر باتری بستگی دارد، طراحی شدند.

فروش تلویزیون اسنواتلویزیون در ایران

تلویزیون در ۱۳۳۶ در ایران معرفی شد، زمانی کهٰ تلویزیون ایرانٰ در تهران، به عنوان تلویزیونی متعلق به بخش خصوصی و اجراگر انحصاری بازرگانی ایجاد شد، و یک امتیاز انحصاری پنج ساله به آن اعطا گردید، که برای بار دوم نیز تکرار شد.یک شعبه جنوبی از تلویزیون ایران، که در آبادان قرار داشت، در ۱۳۳۸ ایجاد شد.برنامه‌های آن شامل مسابقات نمایشی و برنامه‌های آمریکایی بود که به پارسی دوبله شده بود. حبیب ثابت، یک بهائی و یکی از بزرگ‌ترین صنعتگران ایران در آن زمان، ایجاد کننده اولین ایستگاه تلویزیونی بود.

یک شبکه تلویزیونی ملی جداگانه، در ۱۳۴۴، برای آموزش همگانی بیش تر ایجاد شد. تلویزیون ایران در ۱۳۴۷ ملی شد، این تلویزیون تبدیل به یک انحصار دولتی گردید که تا ۱۳۵۷، ۹ هزار شغل ایجاد کرد. بعد از آن تلویزیون ملی ایران در سال ۱۳۵۰ با رادیو ایران ادغام شد، که رادیو و تلویزیون ملی ایران را تشکیل دادند. برنامه‌های رنگی در ۱۹۷۸ شروع شد، با این وجود بازی‌های آسیایی ۱۹۷۴ به صورت رنگی پخش شده بود.

پس از سال ۱۳۵۷ و روی کار آمدن جمهوری اسلامی، رادیو و تلویزیون ملی ایران به کار خود ادامه داد، اما نام آن بهٰ صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایرانٰ تغییر کرد.

اگر چه دیش‌های ماهواره‌ای بر طبق قانونی در ۱۳۷۳ ممنوع شدند،مرکز تحقیقات صدا و سیما تخمین می‌زند که آن‌ها در ۷۰٪ خانه‌های ایرانیان استفاده می‌شوند.

انجام و تهیه برنامه‌های تلویزیونی که برای عموم مردم پخش می‌شود می‌تواند به روش‌های متفاوت بسیاری به کار برده شود. بعد از تولید، مرحله بعدی بازاریابی و انتقال محصولات به بازارهای جهانی است که شما برای جذب مخاطب این کار را انجام می‌دهید. این کار به‌طور نمونه در دو سطح اتفاق می‌افتد:

مطلب پیشنهادی:

خرید ساندویچ ساز | فروش ساندویچ ساز

تلویزیون اسنوا

“برنامه ضبط شده”یا “پخش زنده”- برنامه ضبط شده به برنامه‌ای گفته می‌شود که یک تولیدکننده برنامه‌هایی از یک یا چند قسمت سریال یا مجموعه تولید می‌کند و آن را از یک ایستگاه یا شبکه که برای آن محصول هزینه پرداخت کرده یا مجوزی برای پخش آن اخذ شده‌است، پخش می‌کند ولی پخش زنده یا لایو استریم به برنامه‌ای گفته می‌شود که مجموعه‌ای از محتواهای تصویری و ویدئویی از جمله برنامه زنده گفتگو‌محور و پخش مستقیم فوتبال و سمینارها و همایش‌ها و سیستم اداره کردن محیط و … که تصاویر دریافتی به صورت بی‌درنگ یا آنلاین از دوربین را برای مخاطبین و بینندگان و شنوندگان از طریق بستر اینترنت یا ماهواره برای آن‌ها ارسال می‌کند.
“بازپخش”یا “تکرار”- واژه‌ای است که به‌طور گسترده‌ای برای توصیف استفاده مجدد از برنامه‌ها به کار می‌رود. این کار شامل بازپخش در کشور تهیه‌کننده یا در سطح بین‌المللی است که ممکن است توسط تولیدکننده انجام و مدیریت شود یا نشود.

1- نشانه های خرابی پنل تلویزیون اسنوا چیست ؟

پنل تلویزیون مهم‌ترین قطعه این دستگاه است چراکه 70 درصد از ارزش تلویزیون را به خود اختصاص داده است

از نشانه‎‌های خرابی پنل تلویزیون می‌توان به نمایش خطوط عمودی بر روی تصویر تلویزیون، اضافه شدن یک رنگ غیر

عادی به تصویر تلویزیون، نمایش یک نقطه یا نقاط سفید در تصویر (پیکسل سوختگی) و … اشاره کرد.

2- تعمیر و عیب یابی قفل شدن تلویزیون اسنوا به چه صورت است ؟

تلویزیون‌های هوشمند اسنوا از قابلیتی به نام قفل کودک برخوردار هستند که درصورت برداشتن قفل کودک بر روی تلویزیون اسنوا، به رمز عبوری که هنگام فعال کردن قفل کودک وارد کرده‌اید، نیاز دارید؛ متاسفانه برخی از کاربران این رمز عبور را فراموش می‌کنند.در این صورت می‌توانید با مرکز تعمیرات سرویس برتر تماس بگیرید.

3- سوختن پاور تلویزیون اسنوا چه زمان اتفاق می افتد؟

خاموش شدن کامل تلویزیون، دیر روشن شدن تلویزیون، روشن نشدن تلویزیون و توقف بر روی چراغ پاور تلویزیون، خاموش شدن تلویزیون بعد از چند ساعت، چشمک زدن چراغ LED تلویزیون و روشن نشدن آن همه نشان دهنده خرابی و حتی سوختن برد پاور تلویزیون هستند.

4- دلیل ایجاد خط های پر نور سفید بر روی تصویر تلویزیون اسنوا چیست ؟

1- مشکل از خرابی پنل تلویزیون به دلیل وارد شدن ضربه به آن است.

2- به دلیل ایجاد مشکل در برد تیکان

3- خرابی فلت‌های پنل تلویزیون

5- چرا طول ارتفاع تصویر زیاد از حد شده است؟

تصویر در حالت عادی هماهنگی طول و ارتفاع دارد ولی در حالت خرابی تلویزیون اسنوا در بخش ورتیکال، ارتفاع تصویر زیاد می‌شود و هر آن چه را که مشاهده می‌کنید کشیده‌تر از حالت عادی به نظر می‌آید. این مشکل ناشی از خرابی خازن‌ها و خرابی IC ورتیکال است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *