اینوبینو
اینوبینو
استخدام طراح لباس و دوخت

استخدام طراح لباس | استخدام طراح دوخت

استخدام طراح لباس در سایت اینوبینو

طراحی لباس و دوخت یکی از هنرهای جذابی است که بسیار از افراد به آن علاقه مند هستند. برای استخدام طراح لباس و دوخت و خیاط می توانید از طریق سایت اینوبینو ثبت و درج آگهی انجام دهید.

طراحی مدل و لباس یکی از هنرهایی است که به ساخت لباس و طراحی اکسسوری ها می پردازد. از مهم ترین ویژگی هاو ابزار برای این شغل ، داشتن ایده های متنوع و خلاقیت است.

برای ثبت اگهی استخدام طراح لباس و دوخت کلیک کنید.

نیاز است طراح لباس هنر نقاشی را نیز تا حدی فراگرفته باشد. لازم نیست که یک چهره واقع گرایانه را ترسیم کنید، اما کشیدن یک نقاشی سفید برای نمایش دادن تصاویر انواع لباس، دامن، بلوز، اکسسوری و سایر خلاقیت ها ضروری است. افزودن جزئیاتی مانند رنگ، چین های لباس، درزها و دکمه ها به زنده شدن و تولد ایده های شما کمک می کنند و طرح اولیه را به واقعیت نزدیکتر می کند.

رسم الگو از مهم ترین و اولیه ترین کارهایی است که طراح لباس باید انجام دهد.

در هر نقطه ای از ایران هستید و قصد استخدام طراح لباس و دوخت دارید ابتدا در سایت اینوبینو از طریق شماره همراه ثبت نام کنید و ثبت اگهی استخدام را انجام دهید.

مهارت های طراح لباس برای استخدام

  1. آگاهی کامل از ترندهای روز و جریان مد
  2. شناخت کامل مبانی هنرهای تجسمی (رنگ، ترکیب بندی و … )
    الگوسازی
  3. شناخت کامل انواع دوخت، فینیشینگ و …
  4. شناخت کامل خواص فیزیکی و شیمیایی انواع پارچه و نحوه ی گردش آنها روی بدن
    مهارت طراحی و نقاشی
  5. شناخت کلی از انواع دوخت های تزیینی و چاپ پارچه

طراح لباس باید چشم بسیار تیزبین و دقیقی برای دیدن جزییات داشته باشد. قدرت بدنی بالایی برای اینکار نیاز دارید چون یک طراح لباس باید روزی ٨ تا ۱۰ ساعت کار کند.

مطلب پیشنهادی؛

درج آگهی استخدام در اینترنت

برد.

بهترین روش کاریابی در ایران

لزومی ندارد طراح لباس مدرک دانشگاهی داشته باشد. شما بدون مدرک دانشگاهی نیز می توانید طراح لباس و دوخت را استخدام کنید.

برای استخدام طراح لباس و دوخت نیاز است در سایت ثبت آگهی نیازمندیهای اینوبینو ، ثبت آگهی استخدام طراحی لباس را انجام دهید.

برای استخدام طراح لباس راه های زیادی وجود دارد که امروزه یکی ازبهترین روش ها تبلیغات اینترنتی و ثبت آگهی استخدام در سایت های نیازمندی و ثبت اگهی است.

استخدام طراح لباس و دوخت در چه کسب و کارهایی امکان پذیر است؟

یک طراح لباس می تواند به صورت فریلنسینگ کار کند. طراح لباس می تواند برند خود را داشته باشد در صورتی که سرمایه ای برای کار داشته باشد.

میتوانید طراحی های خود را تولید کرده و در اینترنت و یا فروشگاه به فروش برسانید و برند خود را تبلیغ کند. می توان در سایت اینوبینو به تبلیغات برند و کسب و کار خود بپردازید. به صورت مجازی و آنلاین برند و نام تجاری طراحی لباس را تبلیغ کنید.

طراح لباس میتوانید در مراکز تولید لباس (تولیدی ها و برندها) ، به عنوان طراح لباس سینما و تئاتر و یا در شرکت های طراحی فعالیت کند و استخدام شود. استخدام طراح لباس برای کسب تجربه و آشنایی با فرایند کار و بازار بسیار مفید است. همچنین می توان با سلیقه مشتری ها نیز آشنا شد.

اگر دارای تجربه ی زیادی باشید میتوانید به عنوان مدیر بخش طراحی، مدیرخلاق (creative director) و یا موقعیت مدیریتی در یک شرکت و یا برند استخدام شوید.

برای مشاهده آگهی های طراحی لباس و دوخت در نوار جستجو بالای صفحه سایت اینوبینو جستجو کنید. می توانید در هر شهر و استان هستید آگهی های مربوط به کسب و کار و شهر را جستجو کنید.

اگر تولیدی لباس دارید یا شرکت طراحی لباس دارید و نیاز به استخدام طراح لباس و دوخت در تهران ، کرج ، قزوین ، اصفهان ، شیراز و… دارید ثبت و درج اگهی استخدام طراح لباس را انجام دهید.

مطلب پیشنهادی:

ثبت آگهی استخدام کارمند اداری

برای ثبت اگهی استخدام بیشتر بدانید. برای ثبت آگهی استخدام در سایت اینوبینو کلیک کنید.

در دوران کرونا بسیاری از مشاغل به صورت دورکاری مخصوصا در شرکت های دولتی انجام می شود. هر شرکتی در ایام کرونا باید استراتژی خاص خود را بچیند تا به کسب و کار آسیبی وارد نشود. حتما استراتژی های بازاریابی و تبلیغات در دوران کرونا را بخوانید.

بله در سایت اینوبینو شما می توانید به صورت رایگان آگهی طراح لباس ثبت نمایید.

شما در سایت اینوبینو در قسمت آگهی استخدام ،می توانید در هر شهر و استانی آگهی های استخدام مربوط به آن شهر یا استان را ملاحظه نمایید

شما در سایت ثبت آگهی اینوبینو می توانید به مدت 30 روز آگهی رایگان ثبت نمایید و بعد از آن آگهی خود را تمدید نمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *